Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dawid781

Dziwna sprawa w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Na wstępie chciał bym powitać wszystkich forumowiczów.

Od kilku dni jestem użytkownikiem Opla Vectry 2,0 Dti, i mam mały problem otóż układ chłodzenia "zaciąga" płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.

A wygląda to tak że po przejechaniu nawet kilku km, zbiorniczek jest prawie pusty, po odkręceniu korka płyn powraca do właściwego poziomu.

I moje pytanie brzmi czy to może być wina tylko odpowietrznika w korku, czy może to być jakaś grubsza sprawa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym zaczął od korka. Musi trzymać podciśnienie w układzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie go lekko odkręciłem zobaczę co będzie się działo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie to samo bo do tej pory tylko nie trzymał a teraz nie będzie trzymał i do tego będzie puszczał spodem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To mija się z celem, korek powinien trzymać zadane ciśnienie więc dokręcenie go na pewno Ci nie pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

&$#@ !!

Kup korek za 18 zł i wtedy sprawdż. Ja tego nie rozumiem - tankujemy wszyscy po 200 zł raz w tygodniu, a na kilka groszy szkoda.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie o to chodzi że szkoda, tylko zanim coś kupuje upewniam się że ma to sens

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nawet weź na podmianę, korek na zbiorniczku ma taki upust aby nie tworzyło się ciśnienie. Daj znać czy pomogło wyeliminować usterkę, bo jeśli nie to będzie trzeba iść w głąb silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...