Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maciek19861102

błędy P1220 i P0400

Recommended Posts

witam mam problem z vb 2.0 dti wyskoczyly mi dwa bledy P1220 i PO400 swieci kontrolka silnika auto nie chce jechac jak już osiagnie obroty po wyżej 2500 jest ok ale jak spadnie to jest tak samo prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

P0400 to błąd układu podciśnienia. Sprawdź układ dużo było na forum. Co do P1220 to kolega z forum Piotreq napisał "P1220 oznacza "problem" z dawkowaniem paliwa - nieprawidłowy początek/kąt wtrysku- odchyłka (mechanika pompy), przy czym olbrzymie znaczenie ma samo paliwo - jego jakość. Dolej mixolu bo to nie zaszkodzi, możliwe, że masz wodę w paliwie, wymień też dla pewności filtr paliwa i zobacz jak wygląda. Naturalnie warto zatankować w pewnej stacji i nalać lepsze paliwo ( verva czy BP ultimate).

Jeśli robili Ci tylko "elektronikę" czyli sterownik (wyjmowali go w ogóle czy tylko wlutowali nowy rezystor?) to jest to odpowiedź na Twój problem i kolejny dowód na to, że jeśli robić pompę to po całości...

Przepływomierz raczej nie, jeśli masz tylko P1220... (był na przykład P1125?)."

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie byly tylko te 2 bledy a nic nie bylo naprawiane mam auto od 4 lat i żadnej ingerencji nie bylo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Skąd jesteś??Bo jeżeli chodzi o P0400 to mogę coś pomóc. Co do P1220 to polecam serwis na przemkowskiej. Zawsze możemy próbować na moich częściach i ewentualnie eliminować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdź sobie zawór EGR i najlepiej go wyczyść. Po dociskaj wszędzie węże. Najlepiej jakbyś pojechał i sprawdził układ podciśnienia wacumetrem wtedy byś miał rozwiązany problem błędu P0400. EGR nie zaszkodzi przeczyścić. Co do P1220 zrób tak taj kolega Piotreq napisał może pomoże.

Edited by van_dal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby nie zakladać nowego tematu podepne się tutaj bo problem dotyczy jednego z tych błędów P0400

jakis czas temu pisałem o moim przypadku i dzisiaj wykorzystując ze za oknem upał postanowiłem sprawdzić parametry w czasie rzeczywistym bo problem koopcenia , klekotania i szarpania nasila się w cieple dni po odpaleniu wczesniej nagrzanego silnika tak więc

w czasie tych objawów dane z przepływki to 2500- 3500 po ponownym uruchomieniu silnika wszystko ok na wolnych 280-350 w czasie jazdy +- do 800 az do czasu jak jade z równą prędkością wtedy szarpanie kopcenie klelotanie i przepływka zawieszona na 3000.

Czy to na 100% wina przepływki czy może innego elementu bo nie chce kupować na zapas tym bardziej ze u mnie jest ta z końcówką 139.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepływkę możesz sam sprawdzić wyjmując ją i zerknąc okiem czy czasem termistor (taki drucik w środku) nie pękł. Jeśli pękł to znasz juz problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta płytka jest cała

czyściłem ale bez różnicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to bierz wakuometr w ręce i lecisz z przewodami, posprawdzaj na oko niektore czy nie spękały u mnie własnie popękany jest przewód na pompie vacum i moze uda mi się jedynie ten przewód wymienić. Wszystko musisz obleciec przy elektrozaworkach itd...jak masz przewody to powymieniaj jak sie nie myle obwód 4mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

podcisnienia to juz kiedys sprawdzałem i dziś tez tam wsyztsko OK

pompa -0,9 na elektrozaworach -0,6 . WG dziala poprawnie , zaworki wymieniałem miejscami , klapki działają zaworek szczelny , egr trzyma więc podciśnienia bym wyeliminował .

Ta przepływka mi sie nie podoba te chwilowe przekłamane dane rzędu 3000/suw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego to na pewno będzie wina przepływki. Ja miałem podobnie. Checka nie miałem, ale miałem chwilowe przerwy w dostawie mocy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Tyle, że u mnie wieszała się na niskiej wartości np. przy 2000 tys. obr. dostawał informację 160 mg/suw i w tym momencie czuć było szarpanie lekkie jakby paliwa chwile nie dostawał. Na końcówkę 139 znalazłem radę. Zamiennik Manetti Marelli. Jeżdżę 2 rok i nie ma najmniejszego problemu - koszt 260 zł ( bosch - 720 zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) Chyba, że ktoś z klubu miałby w twojej okolicy taką przepływkę na podmiankę i wszystko by było jasne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by jakub_001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamiana miejscami zaworków cos daje w ogóle ? Załóżmy, że jeden jest zepsuty to co to da ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

czasami daje z bledu P0400 robi sie P1125

Wczoraj czyściłem przepływkę a dzisiaj była masakra szarpanie takie że się jechać nie dało a kopcówa hahaha rowerzyści wymiękali .

Po wywaleniu [CZEKA ] tryb awaryjny i mogę go wylaczyc poprzez zgaszenie silnika lub odłączenie na chwile wtyczki przepływomierza lecz po okolo 20 sekundach od podłączenia na pracującym silniku kontrolka zapala się ponownie więc na 99% to wina MAF

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja odbije ciut od tematu czy pompa BarLuk różni się czyms od Luk ? Czy to jedno i to samo bo znalazłem dwie o takich nazwach ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam to mój pierwszy post. Jestem świerzakiem jesli chodzi o vectre i zakupiłem sobie ja kilka dni temu. Witam was:). podpinam się pod temat. Zapaliła mi się kontrolka silnika wczoraj czytając posty postanowiłem najpierw udać się na kompa:) i wykryło dwa błedy. Dodam tylko objawy zapala sie silnik ok 2000obr. dodam gazu gaśnie ale dziś zauwazyłem że czasami na 2 i 3 biegu brak mocy, zrobie redukcje zgaśnie kontrolka i moc wraca. oto błędy które wyskoczyły na badaniu P0400 i P1635 mechanik odszywrował że P0400 -"błąd recyrkulacji spalin", P1635- "błąd ogólny układu żarzącego" jak to naprawic? proszę o pomoc i nie krzyczcie na mnie jestem zielony i nie chce od razu zostawić majątku u mechanika żeby mnie na coś naciągnoł

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpowiedż znajdziesz wpisując w szukajkę odpowiednio p0400 oraz p1635 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

0400 to problem z układem podciśnienia - patrz na tematy o podciśnieniu przypiete w dziale Silniki diesla. Drugi błąd - sprawdź świece żarówe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrze poszukam przepraszam za zamieszanie. na świece juz jestem umówiony

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po wymianie przepływki wszystko działa jak nalezy czyli P0400 nie ma auto nie kopci nie muli i delikatnie dynamiczniejsze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc tak jak podejrzewaliśmy. Gratulacje rozwiązania problemu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> A jaka założyłeś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupilem uzywany oryginał za 80zł .

Stara przeplywka zawieszała się podczas jazdy z równą prędkością na nagrzanym silniku i dawala informacje zamiast 250-850 to 3000 teraz dziala w takim zakresie jak powinna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...