Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
van_dal

Chwilowy brak mocy na I biegu

Recommended Posts

Witam kolegów,

Mam taki problem otóż wczoraj wymieniłem serwo i wszystko by się wydawało, że jest ok. Jednak jak to viki lubi mieć humory. Na zimnym silniku jak ruszam to jest chwilowy brak mocy tak jakby pedał gazu nie reagował. Po szybkim wciśnięciu auto odzyskuje moc i jest już ok. Podłączałem pod kompa i zero błędów. Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia i są ok. Sprawdzałem EGR i też jest dobry. Czy ktoś się już zetknął z takim problemem?Bo już mi pomysłów brakuje. Czy to już pora na czyszczenie kolektora wlotowego czy może coś z pompą paliwa? Dodam, że przy wymianie serwa ściągany był pojemnik z filtrem paliwa i przez jakiś czas leżał poziomo. Czy jest to objaw zapowietrzenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam wacumetr i pomierzyć podciśnienie turbo słabo startuje wszyscy piszą że oglądali,sprawdzali wężyki ale podciśnienia nikt nie mierzy.Dodam że nie jest to od zapowietrzania.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A czy może tak się dziać z silnikiem jak przepływka pada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj daje we Wrocławiu na Przemkowską niech chłopaki zobaczą. Napiszę później co było. Dziadek dzięki za pomoc.

Jest diagnoza postawiona. Koszt naprawy 20zł. Nie były to przewody podciśnienia ani przepływka. Winę za wszystko ponosi czujnik przy pedale hamulca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...