Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
rivendell

ustawienie rozrządu

Recommended Posts

witam wszystkich...obwaiam sie ze podczas wymiany rozrzadu przestawilem go....potrzebuje ilustracyjny schemat ma powinien byc ustawiaonny rozrzad wał walek i pompa wtryskowa....wal korbowy i walek rozrzadu zaznaczylem ale nie zaznaczylem zebatki od pompy o podczas demontazu troche nia przekrecilem i obawiam sie ze bedzi pompa zle ustawiona......prosze i pomoc mam tylko tydzien bo za tytdzien wraca pompa z regeneracji....z gory dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki silnik, jeśli z19dth lub z19dt dtl to pompy się nie ustawia

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki może mieć silnik jeśli napisał w dziale silników DTI

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wierzę, że ma 2.0 lub 2,2 bo nie szarpał by się sam na wymianę nie mając pojęcia z czym co się je, chyba że jest bardzo odważny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a tak na poważnie, to jak już kliknąłem dopiero zauważyłem jaki dział

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze zamiast cwaniakowac jak kolega wyzej i pisac glupie teksty typu"porywac sie" to moze by ktos pomogł.....tak sam wszystko robie bo nie stac mnie aby wy***ac mechowi 1000 zl za wymiane pompy wiec robie sam....i rzeczywisciwe roboty mnostwo ale pompe zdemontowałem....wiec moja prosba zadaje pytanie oczekuje odpowiedzi a nie glupich komentarzy...z gory dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez blokad nie ustawisz

btw nieraz nie opłaca się ryzykować, bo późniejsze koszty będą niewspółmierne do tego co trzeba by zapłacić na początku

a poza tym kto Ci krzyknął 1000zł za wyjęcie pompy, to jest rozbój w biały dzień

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziekuje drano....zrobilem auto i dziala bez zarzutu wprawdzie nie do konca tak ja ty mi przedstawiles ale jest wszystko ok i rozrzad jednak był dobrze ustawiony,,,,,nie blokowalem ani walu anie walka rozrzadu ,po prostu ja pozaznaczalem kreskami-bardzo to nieprofesjonalne ale nie bylo problemu.Zeby poluzowac napinacz musiealem podniesc troche silnik poniewaz jeden z napinaczy znajdowal sie za alernatorem a jego domontaz wymagal uniesienia silnika.Pom,pa wymieniona na uzywke koszt to 1000zl pompa+200 logowanie+100napinacz paska klinowwego+100 narzedzie==1400 zl na gotowo...Zaoszczwedzilem dzieki waszej pomocy 1100 zl....Dziekuje i powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...