Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
juzek1991

Demontaż dolotu C20NE

Polecane posty

Witam.

Mam pytanie do was czy ktoś demontował dolot w viki z silnikiem C20NE. Potrzebna mi jest informacja jak długo z tym schodzi bo na dworze mróz, ja nie mam ogrzewanego garażu a musze wymienic magistrale wodną a nie widze innej możliwości przy wymianie jak zdjęcie dolotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wymienialem magistrale bez sciagania dolotu. Po prostu lezalem klata na silniku. Jak podlozysz sobie cos miekkiego to jest szansa ze nawet zeber sobie nie pognieciesz jak ja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zaopatrz sie w klucz nasadowy 13mm (mocujace 2 sruby na dole magistrali) a do opasek zaciskowych na rurach sa chyba sruby 7,8 albo 9mm w zaleznosci od opaski (czy ori czy jakis zamiennik). Dobrze jest miec nasadowe bity i dlugi prosty wkretak z koncowka na te bity.

Zaczynasz od odessania plynu ze zbiorniczka. Potem odkrecasz przewod odpowietrzajacy (ta cienka rurka) z chlodnicy i przechylasz szybko w strone zbiorniczka - zleci Ci plyn z przewodu. Ten przewod wykrecasz ze zbiorniczka, odkrecasz przewod na dole zbiorniczka biegnacy do magistrali. W ten przewod od magistrali wciskasz ten zdjety z chlodnicy. Tak polaczone weze przekladasz nisko ponizej silnika i lapiesz plyn do naczynia. Zlapiesz pewnie 0,5-1l. Jak odegniesz sobie przewod od chlodnicy do magistrali po odkreceniu od magistrali ku gorze, to plyn z chlodnicy nie powinien juz zleciec. Zleci byc moze troche od strony pompy plynu (rozrzadu). Jak przytrzymasz (podwiazesz) rurki od nagrzewnicy to stamtad rowniez duzo nie zleci.

Jesli masz wymieniac magistrale to tylko NOWA Kolego! Bo kupisz szrot z peknieciem wielkosci wlosa i szkoda bedzie twojej pracy... Jak w moim przypadku - swoja spawalem. Wytrzymala 1 dzien. Nowa kupilem za 130zl. Szkoda bylo plynu i mojego czasu i nerwow...

Plyn ktory zlapales mozesz przecedzic przez szmatke i tez wlac ponownie do silnika. No chyba ze jest bardzo stary to polecam wymienic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aaaa powiedzcie co to jest za silnikiem na cienkich przewodach...chyba od nagrzewnicy..... takie coś płaskie wpięte w przewód , jak by jakis zawór żeby nie cofało , moze jakiś filtr???? kojażycie coś takiego???? dosłownie za silnikiem przed przekładnioą sorry za goopi opis ale jak to coś jest oryginalne to na pewno kapniecie sie co to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wrzuć chociaż 1 fotkę to może dojdziemy co to ..

to jest na przewodzie wodnym czy paliwowym może ?

Edytowano przez omega1217

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wyglada jak pudelko pasty do butow wpiete na przewodzie paliwowym?? Tez to mam u siebie. Gdzies kiedys czytalem co to jest, ale juz nie pamietam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

magnetyzer paliwa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

juz pewnie po zawodach , ale ja przy wymianie kolana gumowego łączącego magistralę z pompą wody rozbierałem, dolot, ile to roboty dwie opaski i gume sciągnąć... alternator chciałem rwac ale nie było takiej potrzeby , klucz nasadowy 13 koniecznie żeby troche wszystkie rury sie poluzowały , reduktor od gazu wyjąłem , węże od gazu odsunąłem , i wszystkie przewody powypinałem , najwięcej kłopotu miałem z tymi fabrycznymi opaskami hartowanymi , nie miałem ściągacza , strasznie sie namordowałem , tam gdzie było kiepskie dojście wymieniłem opaski na zwykłe na klucz. odkręciłem też kable od alternatora żeby nie uszkodzić i górne mocowanie alternatora , te równoległe do silnika. jeżeli sie zabieracie do tematu bez garażu pod chmurką , to ja raadze poczekać do wiosny , bo nie da sie tego w godzinę ogarnąć. aha potrzebne dobre światło, nie za mocne , najlepiej ledowa latarka żeby sobie na przekładni kierowniczej położyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

e tam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> da się w dwie godzinki bez problemu

ale wiadomo pierwszy raz - to bywa różnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×