Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Maro83mw

Kłopot po przekroczeniu 100 km/h

Polecane posty

Witam

Postaram się krótko opisać problem, a więc jeżeli jeżdzę z predkościami tak do 100 km/h to nie mam żadnych problemów, Auto pali normalnie nie falują obroty no poprostu nie ma kłopotów.

Problem polega na tym że do momentu w którym przyśpieszam lub utrzymuję stałą predkośc nawet grubo ponat 100km/h to jest ok, ale gdy zwalniam z prędkości ponad 100 to zaczyna samochód szarpać i przerywać a gdy wcisnę sprzęgło to albo zgaśnie albo obroty utrzymują sie tak nisko że całą budą szarpie poprostu nie da się jechać, ale wystarczy że zgaszę samochód i znów odpalę to jest znów ok jeśli nie będę przekraczał 100.

Przeczyściłem przepustnicę ale nic nie pomogło, błedów na kompie nie mam i podczas jazdy gdy szarpie to check też nie świeci. Vectra tak samo zachowuje się na LPG jak i na PB.

Silnik 1.8 X18Xe1

Edytowano przez Maro83mw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego podlacz po komputer i podaj kody bledow tak bedzie najlepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem błedów nie mam żadnych jeżdziłem nawet z podłączonym kompem kilka dni i nic na wykresach też nic nadzwyczajnego nie zauwazyłem między jednym stanem a drugim więc pomysłów mi brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stawiam na kable wysokiego napiecia,badz tez cewke..

spruboj podmienic z kims jedno i drugie i zobaczysz ktore jest przyczyna..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

komputer nie pokaze ci bledu jezeli bedziesz mial zepsuta cewke,badz uszkodzone kable..

jedynie mozesz chyba zobaczyc odczyt iskry na kazdym z palcow cewki..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cewki nie sprawdzałem a kabli u mnie nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak kabli WN nie ma???

to jak niby dostarczana jest iskra na swiece, z kosmosu?

musza byc kable

masakra

kolego Mateo dobrze gada

posprawdzaj, wyklucz wszytkie bledy po kolei

i wtedy dojdziesz co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

thomasek - sa same cewki bez kabli. Moduł jest wpinany bezpośrednio do świec! I nie wprowadzaj w błąd!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może dolot powietrza trzeba odwrócić od kierunku jazdy? ale podobne to jest też do cewki.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akurat te moduły dis lubią siadać, lub mają przebicia. wyciągnij dokładnie obejrzyj fajki nachodzące na świece czy nie ma jakiś nadpaleń , mikro peknięć. ale tu bym bardziej obstawiał na odcinanie paliwa przy schodzeniu z obrotów i zły odczyt położenia przepustnicy. przepływomierz tez daje takie podobne efekty a nie musi wywalać bledu.Spróbuj na postoju potrzymać go na wysokich obrotach i póścić pedał jak wtedy zareaguje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy egr może dawać takie objawy i czy warto go zaślepić ?? Jak będę miał czas to troche nagram filmików z pracy różnych czujników może to pomoże.

Podpiołem kompa pod viki i mam taki filmik

Wykresy

1. przepływka

2 sonda lambda

3 obroty

4 EGR w pierwszej cześci % w drugiej V

Wszystko na Pb nie włączałem gazu.

Mam pytanie odnośnie EGR bo wydaje się że niezaleznie od obrotów stoi cały czas tak samo czy tak ma byc jak powinien pracować,

oraz mam prośbę ogólną o ocenę tych pomiarów.

Edytowano przez Maro83mw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej przerwie i żeby temat mógł być ostatecznie zamknięty to dodam że w styczniu zaślepiłem egr i zrobiłem już dobrych pare tysięcy a wszystkie uprzednie objawy zniknęły.

A i jeszcze jedno zaraz po zaślepieniu była tragednia tak szalały obroty i szarpał ale po jakiś 100 km wszystko się ustabilizowało i jest po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...