Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Arkadiusz Scorpion

Nowy wkład termostatu Wahler'a - przecieki na zamkniętym.

Polecane posty

Witam panowie z racji takiej że mam dobrą obudową dokupiłem sam termostat bez obudowy firmy Wahler do silnika x16xel i samochodzie VB.

Na zamkniętym termostacie widać jak by dziurkę wielkości 2mm na krawędzi fartucha uszczelniającego czyli dziurka to tak jak by połowa z racji że jest na końcu fartucha uszczelniającego..

połowa boku termostatu ma niewielki prześwit (nie całą grubość włosa tak na oko mówiąc)

Czy to normalne że nowy termostat tak wygląda ?, czy powinien być całkiem szczelny ??

Nie rozumiem po co jest uszczelka w okół termostatu skoro wewnątrz są prześwity.

Termostat został zanurzony w gotującej wodzie i się ładnie otwiera lecz przy zamknięciu prześwit ciągle widoczny.

Reklamować to czy one tak mają ??

Dziękuję serdecznie za pomoc..

P.S Szanowny panie Administratorze/Moderatorze - jeśli to nie odpowiedni dział proszę o przeniesienie do odpowiedniejszego.

Edytowano przez Arkadiusz Scorpion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko to powinien być szczelny. Dużo razy pisano o tym, że najlepiej kupić z obudową i nie ma problemu. Idź go oddaj i powiedz, że chcesz z obudową i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwestia jest taka że otwór który jest wygląda jak by celowo miał być ale to jest przecież przeciek może nie wielki ale jak by nie popatrzeć ciepło i czas nagrzania silnika się wydłuża.

Jeśli ktoś z szanownych kolegów ma gdzieś na wierzchu termostat proszę o sprawdzenie.

Będę serdecznie wdzięczny..

Gdzie są te czasy że same termostaty się wymieniało i nigdy nie było problemów, a teraz czy to wahler czy nie to zawsze jest coś nie tak..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem wraz z obudową właśnie Wahlera (dawno to było) i nie pamiętam żeby tam była dziurka?szczelinka?. Wydaję mi się, że był całkowicie zamknięty i szczelny. Wąż idący od termostatu do chłodnicy robi się gwałtownie gorący, a jak masz szczelinę to będzie się ogrzewał stopniowo cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok więc się dowiedziałem że otworek jak najbardziej ma być bo to jest jakiś mały przepływ cieczy zrobiony, czy jakoś tak.

Ale jeśli chodzi o niedomykanie się płaszcza na całej powierzchni to dziwna sprawa.

Podjadę do innego sklepu i porównam to z innym termostatem wahlera i będę wiedział na pewno..

Pozdrawiam serdecznie.

Edytowano przez Arkadiusz Scorpion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×