Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
tasiorinho

cewka?

Recommended Posts

Witam auto jest po wymianie lejącego wtryskiwacza, świec zapłonowych i sondy lambda. Auto teraz na zimnym trzeba pokręcić 5 sekund po czym odpali ale tak dziwnie nierówno chodzi , po opadnięciu obrotów na około 900 falują nierównomiernie czuc drgania nierownomierne szarpniecia silnika . Ja bym stawiał na cewke zaplonowa ktoś ma inne pomysły? kable wymieniane niedawno, Jakies 2 miesiące temu uszczeniono dolot i było ok ładnie pracował na wolnych zastanawiam się czy teraz przy wymianie tego wtrysku nie rozszczelnilo się coś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podczas jazdy szarpie ci autem?

obroty nie wchodza rowno?

czuc spadek mocy przy dodawaniu gazu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie na jałowym tylko a co do mocy to cięzko powiedziec czy jest jakiś spadek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może sprawdź jeszcze raz dolot, czy nie łapie lewego powietrza, może sparciała guma, albo luźna obejma - to tak na początek po kosztach, wiem po swojej, miałem sparciałą gumę od dolotu, od spodu, nie było widać a brała lewe powietrze, do tego krokowiec. Nie wiem jak jest w 1,6 ale w 1.8 kleiłem dolot - kolanko przed przepustnicą i czyściłem krokowca.

Sprawdz jeszcze wszystkie wtyczki pod maską przy silniku, lubią zaśniedzieć - ja czyściłem wszystkie jakie znalazłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jaki sposób sprawdzić pompę paliwa? gdy jade na 3 biegu 2000obr/min wcisne pedeł do podłogi to auto przyśpiesz bez żadnego dławienia . Czy po tym można stwierdzić ,że pompa jest ok?

Pytanie z innej beczki check zapalił mi sie tylko raz jak sie przytkał EGR . Czy powinien zapalić sie przy awari wtryskiwacza ( wtrysk lał) , przy nieszczelnym kolektorze dolotowym ( nie pracował na jałowym pierwszy cylinder) Różne rzeczy się działy a checka nie było.

Czy może to być czujnik wału ? Auto ma problem z rozruchem czasem jak ciepły odpali normalnie. nie zapalił się check. Auto jedzie normalnie przyśpiesz itd. na jałowym nierówno pracuje , sprawdzone wtryski nowe świece i kable ,filtr paliwa sonda lambda. Jak sprawdzic ten czujnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

"zmierz rezystancję pomiędzy poszczególnymi pinami czujnika wału pomiędzy 1-2 powinno być 470-700 ohm pomiędzy 2-1, 2-3 nieskończoność."

Jak już auto zapali to odepnij kostkę z czujnika położenia wałków rozrządu jeśli silnik zgaśnie to znaczy że czujnik położenia wału korbowego jest uszkodzony.

Jeśli się mylę to mnie poprawcie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by czaro_1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwa razy sprawdzalem na jalowym wyciągając przewody kolejno ze swiec silnik reagował dwa dni potem ponownie sprawdzałem i nie reagował na wyciąganie z 1 i 2 cylindra silnik chodził nie równo ale sie nie dławił, iskra na przewodzie była .ostatnio jak wyciągałem z pierwszego to iskra przeskakiwała mocna a teraz to musiałem dotknąć przedowem do bloku silnika ,żeby było słychac iskre tak jakby była slabsza czy cewka może działać raz dobrze raz źle ? Raz odpala na ciepłym od razu a innym razem trzeba pokręcic dodwć troche gazu.

Nowe spostrzeżenie . Auto ma problem z rozruchiem bo nie odpala na wszystkie cylindry zawsze nim telepie przez chwile po odpaleniu a dziś telepało i po przejechaniu kilometra i przygazowaniu dopiero zaczął chodzić na wszystkie cylindry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo padająca cewka (nie ma błędów?) albo uszkodzone kable WN co można sprawdzić po ciemku na odpalonym silniku rozpylać wodę z butelki po płynie do mycia szyb na kable i patrzeć czy idzie iska ... sprawdzić też podłączenie masy do akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzis rano na zimnym wyciągałem przewody i wydaje mi sie ,że na 3 garze nie reagował. nie kumam wczesniej na 1 i 2. To chyba ta cewka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Problemem okazała się cała listwa wtryskowa po wymianie odpala normalnie . i obroty przestały lecieć do góry po wciskaniu sprzęgła.wczesniej wymieniono lejacy wtryskiwacz ale jak widac z reszta tez był problem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...