Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
tasiorinho

cewka?

Polecane posty

Witam auto jest po wymianie lejącego wtryskiwacza, świec zapłonowych i sondy lambda. Auto teraz na zimnym trzeba pokręcić 5 sekund po czym odpali ale tak dziwnie nierówno chodzi , po opadnięciu obrotów na około 900 falują nierównomiernie czuc drgania nierownomierne szarpniecia silnika . Ja bym stawiał na cewke zaplonowa ktoś ma inne pomysły? kable wymieniane niedawno, Jakies 2 miesiące temu uszczeniono dolot i było ok ładnie pracował na wolnych zastanawiam się czy teraz przy wymianie tego wtrysku nie rozszczelnilo się coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy szarpie ci autem?

obroty nie wchodza rowno?

czuc spadek mocy przy dodawaniu gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie na jałowym tylko a co do mocy to cięzko powiedziec czy jest jakiś spadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdź jeszcze raz dolot, czy nie łapie lewego powietrza, może sparciała guma, albo luźna obejma - to tak na początek po kosztach, wiem po swojej, miałem sparciałą gumę od dolotu, od spodu, nie było widać a brała lewe powietrze, do tego krokowiec. Nie wiem jak jest w 1,6 ale w 1.8 kleiłem dolot - kolanko przed przepustnicą i czyściłem krokowca.

Sprawdz jeszcze wszystkie wtyczki pod maską przy silniku, lubią zaśniedzieć - ja czyściłem wszystkie jakie znalazłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób sprawdzić pompę paliwa? gdy jade na 3 biegu 2000obr/min wcisne pedeł do podłogi to auto przyśpiesz bez żadnego dławienia . Czy po tym można stwierdzić ,że pompa jest ok?

Pytanie z innej beczki check zapalił mi sie tylko raz jak sie przytkał EGR . Czy powinien zapalić sie przy awari wtryskiwacza ( wtrysk lał) , przy nieszczelnym kolektorze dolotowym ( nie pracował na jałowym pierwszy cylinder) Różne rzeczy się działy a checka nie było.

Czy może to być czujnik wału ? Auto ma problem z rozruchem czasem jak ciepły odpali normalnie. nie zapalił się check. Auto jedzie normalnie przyśpiesz itd. na jałowym nierówno pracuje , sprawdzone wtryski nowe świece i kable ,filtr paliwa sonda lambda. Jak sprawdzic ten czujnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

"zmierz rezystancję pomiędzy poszczególnymi pinami czujnika wału pomiędzy 1-2 powinno być 470-700 ohm pomiędzy 2-1, 2-3 nieskończoność."

Jak już auto zapali to odepnij kostkę z czujnika położenia wałków rozrządu jeśli silnik zgaśnie to znaczy że czujnik położenia wału korbowego jest uszkodzony.

Jeśli się mylę to mnie poprawcie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez czaro_1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy sprawdzalem na jalowym wyciągając przewody kolejno ze swiec silnik reagował dwa dni potem ponownie sprawdzałem i nie reagował na wyciąganie z 1 i 2 cylindra silnik chodził nie równo ale sie nie dławił, iskra na przewodzie była .ostatnio jak wyciągałem z pierwszego to iskra przeskakiwała mocna a teraz to musiałem dotknąć przedowem do bloku silnika ,żeby było słychac iskre tak jakby była slabsza czy cewka może działać raz dobrze raz źle ? Raz odpala na ciepłym od razu a innym razem trzeba pokręcic dodwć troche gazu.

Nowe spostrzeżenie . Auto ma problem z rozruchiem bo nie odpala na wszystkie cylindry zawsze nim telepie przez chwile po odpaleniu a dziś telepało i po przejechaniu kilometra i przygazowaniu dopiero zaczął chodzić na wszystkie cylindry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo padająca cewka (nie ma błędów?) albo uszkodzone kable WN co można sprawdzić po ciemku na odpalonym silniku rozpylać wodę z butelki po płynie do mycia szyb na kable i patrzeć czy idzie iska ... sprawdzić też podłączenie masy do akumulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzis rano na zimnym wyciągałem przewody i wydaje mi sie ,że na 3 garze nie reagował. nie kumam wczesniej na 1 i 2. To chyba ta cewka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problemem okazała się cała listwa wtryskowa po wymianie odpala normalnie . i obroty przestały lecieć do góry po wciskaniu sprzęgła.wczesniej wymieniono lejacy wtryskiwacz ale jak widac z reszta tez był problem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×