Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
boniom

Vectra b 2.0 dti zapaliła i zgasła

Polecane posty

witam

mam problem a mianowicie w aucie została wymieniona pompa wtryskowa (regenerowana) i po tej wymianie wszystko bylo wporzadku i po mrozach co niedawno były autko odpaliło i normalnie chodziło natomiast po przejechaniu kilku metrów podczas ruszania niestety zgasło i juz nieodpaliło czy wiecie moze jakie moga byc przyczyny takiego zachowania?

prosze o jakies podpowiedzi

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok

czy przy próbie odpalanie "trzęsło budą" ?

jakieś błędy (check engine) ?

mrozy ? jakie paliwo lejesz ?

no i ostatnie czy masz gwarancje jeszcze na regeneracje ?

PS

Tematy związane strikte z dieslem umieszczamy w temacie VB Diesel

Przeniosłem

Edytowano przez neo_82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zapowietrzony układ??

Sprawdz przelewy moze któryś sparciał albo pękł i ssie powietrze. Warto wymienić, koszt nie wielki a zawsze jedna potencjalna przyczyna wyeliminowana, tylko obowiązkowo wymienić też trójniki.

Pozdrawiam i powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy próbowałeś odpalić na placka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

stawiasz na pompe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przecież

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na razie nic nie obstawiam bo to wróżba by była. Pierwszy post jest mało precyzyjny, mało info mamy.

Musimy wiedzieć czy:

-są jakieś błędy?

-ile paliwa jest w baku?

-jakie paliwo jest w baku? (zdarza się i benzyna... lub spora ilość wody w baku)

-czy wszystko pod maską i autem jest na miejscu? (mógł spaść jakiś przewód, wypiąć się, popękać)

-czy układ się nie zapowietrzył? (dlatego proponuję próbę odpalenia na Plack'a)

-czy obudowa filtra wizualnie jest OK?

-czy w obudowie filtra jest paliwo?

-jak długo po montażu pompy auto odpalało i jeździło normalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy odpaleniu nie trzeslo buda, pompa reegenerowana miesiac temu wiec gwarancja jeszcze, autko jezdzilo ok. 7 dni i nic sie nie dzialo zeby bylo cos nie tak, a mrozy to przez dwa dni stala nieodpalana bylo wtedy jakies -17, w baku jest ok. 10 litrów paliwa, jak narazie to nie podpinalem pod kompa. jutro sprobuje odpalic na plaka dam znac czy zadzailalo

na komputerze w autku pali sie cały czas check

dzieki pozdrawiam

Edytowano przez boniom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O d jakiś dwóch tygodni mam ten sam problem. PO dłuższym postoju - tak dobę autko odpala - chodzi na wolnych obrotach max 5 sekund i gaśnie. Check się nie zapala. Idzie odpalić z plaka, albo dłuugo kręcąc rozrusznikiem. Przy próbie odpalenia najpierw zaczyna łapać na jeden, później na dwa cylindry. Wymieniłem przelewy i trójniki, filtr paliwa z uszczelkami. Nic to nie dało. Robić uszczelki wtrysków? czy zapowietrza się gdzieś indzie?. Jak auto postoi to odpala od strzału i chodzi równo - ale przez max 5 sekund

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukać dalej...

Może na pompie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

opalilem dzisiaj na plaka po dlugim kreceniu rozrusznikiem lecz po mimo odpalenia autko caly czas chodzi ale strasznie cos klepie jakby nie chodzil na wszystkie gary albo klepaly zawory jak ostygnie to tez trzeba dlugo krecic ale zapali bez plaka przy odpalaniu jest delikatny czarny dym z rury wydechowej jutro jedzie na kompa wtedy bede wiedzial jakie bledy pokazalo narazie nie wiem co robic czy moze uszczelniacze na wtryskach moga tez byc przyczyna ciezkiego odpalania czy odrazu sciagac pompe i oddawac na reklamacje

po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błedy P0725 i P0400 po skasowaniu na kompie i ponownym podłączeniu nic wiecej nie wykryło dzisiaj autko odpaliło od kopa i chodziło normalnie ale po przejechaniu kilka kilometrów znów zaczęła chodzic jak traktor nie wiem czy wymieniać czujnik wału i uszczelniacze na wtryskach+przelewy i trójniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×