Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
boniom

Vectra b 2.0 dti zapaliła i zgasła

Recommended Posts

witam

mam problem a mianowicie w aucie została wymieniona pompa wtryskowa (regenerowana) i po tej wymianie wszystko bylo wporzadku i po mrozach co niedawno były autko odpaliło i normalnie chodziło natomiast po przejechaniu kilku metrów podczas ruszania niestety zgasło i juz nieodpaliło czy wiecie moze jakie moga byc przyczyny takiego zachowania?

prosze o jakies podpowiedzi

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok

czy przy próbie odpalanie "trzęsło budą" ?

jakieś błędy (check engine) ?

mrozy ? jakie paliwo lejesz ?

no i ostatnie czy masz gwarancje jeszcze na regeneracje ?

PS

Tematy związane strikte z dieslem umieszczamy w temacie VB Diesel

Przeniosłem

Edited by neo_82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może zapowietrzony układ??

Sprawdz przelewy moze któryś sparciał albo pękł i ssie powietrze. Warto wymienić, koszt nie wielki a zawsze jedna potencjalna przyczyna wyeliminowana, tylko obowiązkowo wymienić też trójniki.

Pozdrawiam i powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy próbowałeś odpalić na placka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

stawiasz na pompe??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przecież

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na razie nic nie obstawiam bo to wróżba by była. Pierwszy post jest mało precyzyjny, mało info mamy.

Musimy wiedzieć czy:

-są jakieś błędy?

-ile paliwa jest w baku?

-jakie paliwo jest w baku? (zdarza się i benzyna... lub spora ilość wody w baku)

-czy wszystko pod maską i autem jest na miejscu? (mógł spaść jakiś przewód, wypiąć się, popękać)

-czy układ się nie zapowietrzył? (dlatego proponuję próbę odpalenia na Plack'a)

-czy obudowa filtra wizualnie jest OK?

-czy w obudowie filtra jest paliwo?

-jak długo po montażu pompy auto odpalało i jeździło normalnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy odpaleniu nie trzeslo buda, pompa reegenerowana miesiac temu wiec gwarancja jeszcze, autko jezdzilo ok. 7 dni i nic sie nie dzialo zeby bylo cos nie tak, a mrozy to przez dwa dni stala nieodpalana bylo wtedy jakies -17, w baku jest ok. 10 litrów paliwa, jak narazie to nie podpinalem pod kompa. jutro sprobuje odpalic na plaka dam znac czy zadzailalo

na komputerze w autku pali sie cały czas check

dzieki pozdrawiam

Edited by boniom

Share this post


Link to post
Share on other sites

O d jakiś dwóch tygodni mam ten sam problem. PO dłuższym postoju - tak dobę autko odpala - chodzi na wolnych obrotach max 5 sekund i gaśnie. Check się nie zapala. Idzie odpalić z plaka, albo dłuugo kręcąc rozrusznikiem. Przy próbie odpalenia najpierw zaczyna łapać na jeden, później na dwa cylindry. Wymieniłem przelewy i trójniki, filtr paliwa z uszczelkami. Nic to nie dało. Robić uszczelki wtrysków? czy zapowietrza się gdzieś indzie?. Jak auto postoi to odpala od strzału i chodzi równo - ale przez max 5 sekund

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukać dalej...

Może na pompie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

opalilem dzisiaj na plaka po dlugim kreceniu rozrusznikiem lecz po mimo odpalenia autko caly czas chodzi ale strasznie cos klepie jakby nie chodzil na wszystkie gary albo klepaly zawory jak ostygnie to tez trzeba dlugo krecic ale zapali bez plaka przy odpalaniu jest delikatny czarny dym z rury wydechowej jutro jedzie na kompa wtedy bede wiedzial jakie bledy pokazalo narazie nie wiem co robic czy moze uszczelniacze na wtryskach moga tez byc przyczyna ciezkiego odpalania czy odrazu sciagac pompe i oddawac na reklamacje

po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błedy P0725 i P0400 po skasowaniu na kompie i ponownym podłączeniu nic wiecej nie wykryło dzisiaj autko odpaliło od kopa i chodziło normalnie ale po przejechaniu kilka kilometrów znów zaczęła chodzic jak traktor nie wiem czy wymieniać czujnik wału i uszczelniacze na wtryskach+przelewy i trójniki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...