Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

M.MMz

Strasznie dymi przez kilka minut

Recommended Posts

Witam Wszystkich foumowiczów. Panowie jestem tu nowy więc prosze o troszke wyrozumiałości jak popełnie jakiś błąd

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mam ogromny problem z moim dieselkiem mianowicie przy uruchamianiu auta po postoju i ostygnięciu silnika strasznie dymi. Nie powiem że to lekkie dymienie bo zadymiam pół osiedla

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> po przeczytaniu kilkunastu postów nie znalazłem do końca odpowiedzi na moje pytanie, osobiście stawiam na pompe ale wydaje mi sie to troszkę dziwne bo po uruchomieniu silnika po kilku minutach tego straszliwego dymienia i nierównej pracy silnika auto jakby sie "odtyka" i pracuje bardzo ładnie, nie dymi chodzi równo poprostu laleczka.

W aucie zrobione:

- filtry, olej

- wyczyszzczony kolektor ( ze dwa kilo nagaru)

- sprawdzone przewody podciśnieniowe

Może mi ktoś jeszcze coś podpowiedzieć co zrobić??

Z góry dzieki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolor dymu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraz biały

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> myśle że zimno i dlatego. Płynu nie ubywa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalka -w takich warunkach atmosferycznych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko problem ciągnie się od lipca

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa od lipca -jak biały w lipcu to Turbo rzuca olej do kolektora wydechowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o widzisz o tym nie pomyślałem i to może być tak że ona po kilku może kilkunastu minutach zaczyna chodzić ładnie??

dodam że za cholere nie chce sie wkręcić na obroty. tylko do 1500, do momentu aż zacznie pracować normalnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli standardowo - zapowietrzenie ukladu paliwowego? Nie masz problemow z odpaleniem po dluzszym postoju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście problemy są ale zapowietrzanie chyba już zrobione. Nowe przelewy z trójnikami, czy gdzieś jeszcze szukać powietrza??

bardziej bym sie skłaniał do tej turbiny bo olej zjada dość szybko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Mam tylko nadzieję że to nie pompa bo koszta mnie lekko rozkładają

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jak olej zjada to masz czesciowa odpowiedz... Ciekawe tylko czemu po paru minutach przestaje kopcic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie po paru minutach zaczyna wszystko pracować ładnie, chodzi równo, wkręca sie na obroty wszystko ok. Problem jest tylko po dłuższym postoju, zaczyna mnie to irytować i sąsiadów też bo jak mnie widzieli w lato że ide do samochodu to okna zamykali żeby mój dymek do nich nie doleciał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chyba zostaje mi wymiana turbiny, kumpel ma taką z dobrego ładnie pracującego silnika to pogadam z nim podmienie i zobaczymy efekty

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja ci coś powiem [ Disel dymi disel czadzi disel nigdy cię nie zdradzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja Ci powiem że to chyba ostatni diesel w moim posiadaniu.

po podłączeniu pod komp wyświetla błąd P1220.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj to nie dobrze mechanicznie uszkodzona pompa błąd krytyczny zatarty tłok przestawiacza kąta. Ale spokojnie wszystko da się naprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jakoś i tak długo wytrzymał od lipca sie tak dzieje i jakoś jeździ. Raz lepiej raz gorzej ale jedzie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Foucsie z silnikiem 1.8 tddi 90 km miałem dokładnie to samo. zatarty przestawiacz kąta. Regeneracja całej pompy wraz z roczna gwarancja około 3 tyś zł. Mam nadzieję że u Ciebie nie będzie aż tak drogo.

Dodam jeszcze że jeździłem tak około 2 lat i nic wielkiego się nie stało

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Srebroo

Share this post


Link to post
Share on other sites

matko kochana

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> to wole kupić drugą vectre na graty albo drugi silnik. Wiem, nie wiadomo jak długo będzie jeździć ale koszt mniejszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdzałeś w blokach pomiarowych kąty wyprzedzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytaj sobie ten temat. Nie musi to być pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Crismon za link wyczytałem tam coś ciekawego mianowicie że automat od stopu też może mieć wpływ na ten błąd

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a u mnie podczas jazdy już normalnej (ładnie pracujący silnik) zapala się kontrolka serwisowa i po wciśnięciu pedału hamulca gaśnie. Sprawdze to a najlepiej wymienię. Wszystko ładnie tylko szczerze wątpię że to akurat jest powodem dymienia jak huta katowice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dymieniem zajmij się jak ustalisz co jest przyczyną błędu. Wszystko po kolei

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tez inne podejrzenia...oto one

co lejesz do baku ?

czy jeżdzisz na rezerwie?

czy czysciłeś bak?

kiedy wymieniłeś filtr paliwa? jak wyglądał stary wkład?czy miał czarny olejowy osad?

czy odwodniłeś obudowę fitra ?

Przy 1220 -można ratować się dolaniem Miksolu do ON-wego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

O a o tym nie słyszałem. Jak to się robi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tego zalecanego zabiegu-służy zakręcany kranik umiejscowiony na dnie obudowy filtra paliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm wymieniając filtr paliwa zdjąłem całą obudowę. Wylałem paliwo i tylko sprężynka mi wyskoczyła. Żadnego kraniku nie widziałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...