Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

M.MMz

Strasznie dymi przez kilka minut

Polecane posty

Witam Wszystkich foumowiczów. Panowie jestem tu nowy więc prosze o troszke wyrozumiałości jak popełnie jakiś błąd

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mam ogromny problem z moim dieselkiem mianowicie przy uruchamianiu auta po postoju i ostygnięciu silnika strasznie dymi. Nie powiem że to lekkie dymienie bo zadymiam pół osiedla

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> po przeczytaniu kilkunastu postów nie znalazłem do końca odpowiedzi na moje pytanie, osobiście stawiam na pompe ale wydaje mi sie to troszkę dziwne bo po uruchomieniu silnika po kilku minutach tego straszliwego dymienia i nierównej pracy silnika auto jakby sie "odtyka" i pracuje bardzo ładnie, nie dymi chodzi równo poprostu laleczka.

W aucie zrobione:

- filtry, olej

- wyczyszzczony kolektor ( ze dwa kilo nagaru)

- sprawdzone przewody podciśnieniowe

Może mi ktoś jeszcze coś podpowiedzieć co zrobić??

Z góry dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolor dymu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz biały

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> myśle że zimno i dlatego. Płynu nie ubywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Normalka -w takich warunkach atmosferycznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko problem ciągnie się od lipca

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aaa od lipca -jak biały w lipcu to Turbo rzuca olej do kolektora wydechowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o widzisz o tym nie pomyślałem i to może być tak że ona po kilku może kilkunastu minutach zaczyna chodzić ładnie??

dodam że za cholere nie chce sie wkręcić na obroty. tylko do 1500, do momentu aż zacznie pracować normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli standardowo - zapowietrzenie ukladu paliwowego? Nie masz problemow z odpaleniem po dluzszym postoju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście problemy są ale zapowietrzanie chyba już zrobione. Nowe przelewy z trójnikami, czy gdzieś jeszcze szukać powietrza??

bardziej bym sie skłaniał do tej turbiny bo olej zjada dość szybko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Mam tylko nadzieję że to nie pompa bo koszta mnie lekko rozkładają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jak olej zjada to masz czesciowa odpowiedz... Ciekawe tylko czemu po paru minutach przestaje kopcic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie po paru minutach zaczyna wszystko pracować ładnie, chodzi równo, wkręca sie na obroty wszystko ok. Problem jest tylko po dłuższym postoju, zaczyna mnie to irytować i sąsiadów też bo jak mnie widzieli w lato że ide do samochodu to okna zamykali żeby mój dymek do nich nie doleciał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chyba zostaje mi wymiana turbiny, kumpel ma taką z dobrego ładnie pracującego silnika to pogadam z nim podmienie i zobaczymy efekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja ci coś powiem [ Disel dymi disel czadzi disel nigdy cię nie zdradzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci powiem że to chyba ostatni diesel w moim posiadaniu.

po podłączeniu pod komp wyświetla błąd P1220.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj to nie dobrze mechanicznie uszkodzona pompa błąd krytyczny zatarty tłok przestawiacza kąta. Ale spokojnie wszystko da się naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jakoś i tak długo wytrzymał od lipca sie tak dzieje i jakoś jeździ. Raz lepiej raz gorzej ale jedzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Foucsie z silnikiem 1.8 tddi 90 km miałem dokładnie to samo. zatarty przestawiacz kąta. Regeneracja całej pompy wraz z roczna gwarancja około 3 tyś zł. Mam nadzieję że u Ciebie nie będzie aż tak drogo.

Dodam jeszcze że jeździłem tak około 2 lat i nic wielkiego się nie stało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Srebroo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

matko kochana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> to wole kupić drugą vectre na graty albo drugi silnik. Wiem, nie wiadomo jak długo będzie jeździć ale koszt mniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś w blokach pomiarowych kąty wyprzedzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie ten temat. Nie musi to być pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Crismon za link wyczytałem tam coś ciekawego mianowicie że automat od stopu też może mieć wpływ na ten błąd

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a u mnie podczas jazdy już normalnej (ładnie pracujący silnik) zapala się kontrolka serwisowa i po wciśnięciu pedału hamulca gaśnie. Sprawdze to a najlepiej wymienię. Wszystko ładnie tylko szczerze wątpię że to akurat jest powodem dymienia jak huta katowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dymieniem zajmij się jak ustalisz co jest przyczyną błędu. Wszystko po kolei

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tez inne podejrzenia...oto one

co lejesz do baku ?

czy jeżdzisz na rezerwie?

czy czysciłeś bak?

kiedy wymieniłeś filtr paliwa? jak wyglądał stary wkład?czy miał czarny olejowy osad?

czy odwodniłeś obudowę fitra ?

Przy 1220 -można ratować się dolaniem Miksolu do ON-wego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

O a o tym nie słyszałem. Jak to się robi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tego zalecanego zabiegu-służy zakręcany kranik umiejscowiony na dnie obudowy filtra paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm wymieniając filtr paliwa zdjąłem całą obudowę. Wylałem paliwo i tylko sprężynka mi wyskoczyła. Żadnego kraniku nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×