Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

gemboj11

montaż kolektora z omegi

Polecane posty

Co potrzeba do montażu kolektora z Omegi 3.0 w vectrze B 2.5 ? Jakie trzeba części aby sprawnie tą modyfikacje zakończyć ?

zaczynamy ?

- kolektor 3.0

- przepustnica od 3.0 ?

- ... ?

wiosna blisko trzeba modzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej to wszystko ale maski nie zamkniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

reszte maneli się zapożyczy z Vb a jak poradzić sobie z podciśnieniami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w dolocie ony nie ma zaworków od klap z tego co wiem są tylko cztery podciśnienia

jak byś wcześniej pisał to bym zerknął jak one szły ale już nie mam tego auta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś jeszcze bliższe foty i porady

Chodzi mi oto , żeby zkompletować potrzebne manele zerknąć co i jak 1-2 dni poskładać i szmigać bo auto jest mi potrzebne .

Edytowano przez gemboj11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tu jest schemat tych podciśnień

Edytowano przez kukiz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolektor gorna czesc z przepustnicami

dolna czesc z listwa wtryskowa

jakas rurka zeby przedluzyc zasilanie serwa bo kolektor z omy ma w innym miejscu

potem jakis trojnik zeby z 2 przepustnic zejsc w 1 do przeplywki i stozka a na tym odnoga do krokowca choc mozna dac ten malutki stozek i krokowiec moze ssac z atmosfery (silnik krokowy z omy przy ecu od vb bedzie chyba wywalal checka i nie dzialal w 100% jak trzeba)

rozgaleznik do odmy (2 skrajne krucce na tej nakladce na kolektorze)

2 wew kruccce jeden do separatora odmy a drugi odpowietrzania baku

kolektor od omy ma w sobie 1 klapke, podlaczysz do niej wtyczke od tej gornej duzej klapki co jest w vb, a na 2 wtyczce musisz elektrozawor zostawic zeby bledu nie lapal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje

mógłyby ktoś jeszcze pare zdjęć zapodać

z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chcesz uzyskać dodatkowe 10 koni na tym kolektorze bo w omie c 2.6 motor ma 180 koni a vectra tylko 170

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

własnie chce ogarnąć dolot a puźniej wydech myśle , że PS przybedzie i NM najlepszym rozwiązeniem jest 3.2 wsadzić ale przy niewielkich kosztach mozna pare rzeczy zmodzić .

silnik jest zdrowy szkoda wywalać go

Czy kolektory 2.5 - 3.0 - 3.2 róznia się rozmiarami ? czy są takie same ?

Edytowano przez gemboj11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

roznia sie tylko srednica kanalow,

do 2.5 zakladaj od 2.5 zebys nie mial "schodka" w dolocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A co z poduszkami silnika trzeba je obniżyć zapewne .

Edytowano przez gemboj11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cały komplet musisz mieć napisz do mikruss-a miał taki do opylenia

maska się nie zamknie trzeba silnik obniżyć

Edytowano przez kukiz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak doczytałem poduszki trzeba obniżyć o jakieś 2-3 cm tak jak u UNIXA .

jeszcze zastanawiałem się jak usunąc przepływke .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podobno poduszki od omegi sa krótsze

co do przeplywki to jedynie ecumaster i emulacja przeplywomierza jak u tomka np.

tylki pierw trzeba wszystko odpalic z przeplywka, zmapowac ja i potem odpiac i emulowac ecumasterem

Edytowano przez kuki_VU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no trzeba poszukać w sieci może coś piszą na temat poduszek z omegi

tak jak mówisz kuki najpierw trzeba odpalić aby jeździło puźniej można się bawić dalej .

poduszki są niższe z Omegi i to nawet sporo

vectra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

omega

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a co zrobić ztylnią poduchą na wózku ? ktoś ma jakieś pomysły ?

Edytowano przez gemboj11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a po co tyl ruszac?

jak zmienisz te przenie na krotsze to silnik przodem opadnie i wlasnie o to chodzi bo maska zawadza tu na zejsciu a nie z tylu, tam jest wysoko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

fakt

Wszystko juz chyba wiem teraz zostało mi zkompletować wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego ale Twoje i500 nie jedzie jak na i500 przystało,wydaje mi się że kolektorem wiele nie osiągniesz,nie lepiej odchudzić zamach i zapodać d16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zamach odchudzony d16 też chodzi po głowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jesli nie jedzie jak powinno to pierw trzeba "naprawic" zeby jechalo a potem sie w tuningi bawic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie w tym sensie , że nie jedzie . Niby wszystko jest dobrze ale jest małe ale .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak dla porównania jadąc z hołkiem w parze zawsze o włos przegrywałem chociaż pierwsze 300m byłem z przodu.Z tobą jechałem na jednym ze zlotów chyba z 4 razy i za każdym razem dostałeś 3-4 długości auta,chyba że nie masz smykałki do ścigania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym osobiscie zostawil kolektor jak jest samo wrzucenie moze wiecej posuc niz dac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak jak mówisz , może nie mam smykałki do ścigania.

Z tymi kolektorami głownie chodzi , żeby zrobiło się więcej przestrzeni pod maską . Chce wypolerować pokrywy zawór a pod tym kolektorem słabo by je było widać . Ma to ładnie wyglądać i jakoś normalnie jechać .

Jak je założe pojade na hamownie sprawdzić jak jest róznica . W sumie sam mod to nie wielkie koszty jak będzie źle zawsze gotowy kolektor już pod VB się sprzeda .

Edytowano przez gemboj11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×