Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gemboj11

montaż kolektora z omegi

Recommended Posts

Co potrzeba do montażu kolektora z Omegi 3.0 w vectrze B 2.5 ? Jakie trzeba części aby sprawnie tą modyfikacje zakończyć ?

zaczynamy ?

- kolektor 3.0

- przepustnica od 3.0 ?

- ... ?

wiosna blisko trzeba modzić

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej to wszystko ale maski nie zamkniesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

reszte maneli się zapożyczy z Vb a jak poradzić sobie z podciśnieniami ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w dolocie ony nie ma zaworków od klap z tego co wiem są tylko cztery podciśnienia

jak byś wcześniej pisał to bym zerknął jak one szły ale już nie mam tego auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ktoś jeszcze bliższe foty i porady

Chodzi mi oto , żeby zkompletować potrzebne manele zerknąć co i jak 1-2 dni poskładać i szmigać bo auto jest mi potrzebne .

Edited by gemboj11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

tu jest schemat tych podciśnień

Edited by kukiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolektor gorna czesc z przepustnicami

dolna czesc z listwa wtryskowa

jakas rurka zeby przedluzyc zasilanie serwa bo kolektor z omy ma w innym miejscu

potem jakis trojnik zeby z 2 przepustnic zejsc w 1 do przeplywki i stozka a na tym odnoga do krokowca choc mozna dac ten malutki stozek i krokowiec moze ssac z atmosfery (silnik krokowy z omy przy ecu od vb bedzie chyba wywalal checka i nie dzialal w 100% jak trzeba)

rozgaleznik do odmy (2 skrajne krucce na tej nakladce na kolektorze)

2 wew kruccce jeden do separatora odmy a drugi odpowietrzania baku

kolektor od omy ma w sobie 1 klapke, podlaczysz do niej wtyczke od tej gornej duzej klapki co jest w vb, a na 2 wtyczce musisz elektrozawor zostawic zeby bledu nie lapal

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za informacje

mógłyby ktoś jeszcze pare zdjęć zapodać

z góry dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcesz uzyskać dodatkowe 10 koni na tym kolektorze bo w omie c 2.6 motor ma 180 koni a vectra tylko 170

Share this post


Link to post
Share on other sites

własnie chce ogarnąć dolot a puźniej wydech myśle , że PS przybedzie i NM najlepszym rozwiązeniem jest 3.2 wsadzić ale przy niewielkich kosztach mozna pare rzeczy zmodzić .

silnik jest zdrowy szkoda wywalać go

Czy kolektory 2.5 - 3.0 - 3.2 róznia się rozmiarami ? czy są takie same ?

Edited by gemboj11

Share this post


Link to post
Share on other sites

roznia sie tylko srednica kanalow,

do 2.5 zakladaj od 2.5 zebys nie mial "schodka" w dolocie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co z poduszkami silnika trzeba je obniżyć zapewne .

Edited by gemboj11

Share this post


Link to post
Share on other sites

cały komplet musisz mieć napisz do mikruss-a miał taki do opylenia

maska się nie zamknie trzeba silnik obniżyć

Edited by kukiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak doczytałem poduszki trzeba obniżyć o jakieś 2-3 cm tak jak u UNIXA .

jeszcze zastanawiałem się jak usunąc przepływke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobno poduszki od omegi sa krótsze

co do przeplywki to jedynie ecumaster i emulacja przeplywomierza jak u tomka np.

tylki pierw trzeba wszystko odpalic z przeplywka, zmapowac ja i potem odpiac i emulowac ecumasterem

Edited by kuki_VU

Share this post


Link to post
Share on other sites

no trzeba poszukać w sieci może coś piszą na temat poduszek z omegi

tak jak mówisz kuki najpierw trzeba odpalić aby jeździło puźniej można się bawić dalej .

poduszki są niższe z Omegi i to nawet sporo

vectra

Please login or register to see this link.

omega

Please login or register to see this link.

a co zrobić ztylnią poduchą na wózku ? ktoś ma jakieś pomysły ?

Edited by gemboj11

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co tyl ruszac?

jak zmienisz te przenie na krotsze to silnik przodem opadnie i wlasnie o to chodzi bo maska zawadza tu na zejsciu a nie z tylu, tam jest wysoko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

fakt

Wszystko juz chyba wiem teraz zostało mi zkompletować wszystko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem dlaczego ale Twoje i500 nie jedzie jak na i500 przystało,wydaje mi się że kolektorem wiele nie osiągniesz,nie lepiej odchudzić zamach i zapodać d16

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamach odchudzony d16 też chodzi po głowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jesli nie jedzie jak powinno to pierw trzeba "naprawic" zeby jechalo a potem sie w tuningi bawic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie w tym sensie , że nie jedzie . Niby wszystko jest dobrze ale jest małe ale .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak dla porównania jadąc z hołkiem w parze zawsze o włos przegrywałem chociaż pierwsze 300m byłem z przodu.Z tobą jechałem na jednym ze zlotów chyba z 4 razy i za każdym razem dostałeś 3-4 długości auta,chyba że nie masz smykałki do ścigania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym osobiscie zostawil kolektor jak jest samo wrzucenie moze wiecej posuc niz dac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak jak mówisz , może nie mam smykałki do ścigania.

Z tymi kolektorami głownie chodzi , żeby zrobiło się więcej przestrzeni pod maską . Chce wypolerować pokrywy zawór a pod tym kolektorem słabo by je było widać . Ma to ładnie wyglądać i jakoś normalnie jechać .

Jak je założe pojade na hamownie sprawdzić jak jest róznica . W sumie sam mod to nie wielkie koszty jak będzie źle zawsze gotowy kolektor już pod VB się sprzeda .

Edited by gemboj11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...