Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mikolaj74

Vectra B X18XE dużo białego dymu

Polecane posty

Z rury wydechowej wydobywają się kłęby białego dymu i nie jest to dym spalonego oleju. Silnik pracuje normalnie, samochód poza tym jeździ bez zastrzeżeń.

Czy ktos miał podobny przypadek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a masz na gaz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I napisz czy jak było ciepło na dworze też ci się tak działo czy tylko jak jest zimno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vectrę kupiłem niedawno, bez gazu. Wydaję mi się , że to sie nasiliło jak sie ochłodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

był już podobny temat. ople tak mają poprostu zbiera się wilgoć w wydechi i sobie odparowywuje w zimne dni jest duża różnica temperatur dlatego to tak widać. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, to tylko para, to normalka o tej porze roku zaobserwuj u innych kierowców. Nie ma się czym przejmować tylko śmigać.

Temat do zamknięcia.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_luz.gif" alt=":luz:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego dymu jest dużo więcej niż z innych samochodów, nie lekceważyłbym tego raczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moja vectra tak dymi i na benzynie i na gazie a na 2tyś km spaliła mi 100ml oleju i płyn chłodniczy nóweczka wszystko ładnie chodzi spalanie w normie. a dymi jak pociąg z XIX wieku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wąchałem to i tylko para wodna jak się postoi w miejscu to nawet na chodniku zostaje. jak spojrze na inne vectry to tylko mam przekonanie że wszystko ok ciotka ma corsę b i też dymi a czysta benzyna wujek miał vb 2.0 i też dymiła także jak dla mnie norma.

Edytowano przez adriano2747

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeśli nie ubywa ci oleju lub płynu chłodniczego albo jedno nie idzie do drugiego to nie szukaj wydatku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też właśnie się pytałem o temp bo moja VB tez tak dymi w zimne dni a gdy jest ciepło wszystko wraca do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja np. mam gaz i raz zatankowałem na gównianej stacji gdzie zamiast gazu leją wode to z wydechu miałem taki dym że nic niebyło widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet sobie nie wyobrażacie ile wody jest w ostatnim tłumiku. Odpalcie silnik i zatkajcie ręką na chwile wydech żeby ciśnienie wzrosło. Jak puścicie to woda leje ciurkiem. Mam w planie nawet zrobić dziurkę małym wiertełkiem w najniższym punkcie żeby ładnie spływała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żeby ci kolego od tej dziurki ładnie korozja nie zjadła reszty tłumika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie już tak w 2 autach miałem i wszystko było ok. Szybciej Ci ta woda w środku cały zeżre

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja podzielę się moimi spostrzeżeniami, wczoraj ściągałem tłumik końcowy i oparłem go o ścianę, nie kładłem na płasko.

Po około 20 min., pod tłumikiem była plama wody - na oko hmmm.... pół puszki piwa( miałem porównanie, bo wylało się wcześniej)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Na krótkich odcinkach para, która skrapla się w tłumiku nie zdąży odparować i taki tego efekt.

Moja robi taką zasłonę dymną (para), że czasami jestem przerażony. Ale teraz już wiem, że nie ma się czym martwić - po tym co zobaczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki wniosek zeby się nie zbierało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:"> robić przelotowe wydechy prosta rura i tyle

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a przy przeglądzie wymieniać na standard

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez łukasz vectra B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wniosek taki że trzeba robić wypalanie w trasie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego zerwij w końcu pajęczynę z tłoków będziesz wiedział w tedy co w junkersie piszczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak jest mróz to i po 40 km jeszcze czasem dymi na światłach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ważne że jeździ i wszystko ok to sie przejmować nie będę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po krótkiej trasie odpaliłem ją znowu i zero białego dymu, nawet jednej mgiełki, dodam że dzisiaj był cały wydech robiony i musiało sie tam dużo wody skroplić no i musiała odparować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam takie samo zdanie ale wszystko z umiarem. Najważniejsze to nie szukać dziury w całym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie w oby dwie strony bez przesady auta nie zaniedbywać ale też nie latać bo tu dym biały bo tu coś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale widze to nie pierwszy przypadek, ja mialem tak samo tyle ze latem, wydechu nie robilem wtedy, wogle nic nie robilem bo wszystko bylo ok.

U mnie mialo to miejsce przy ruszaniu z podporzadkowanej, dosc dynamicznie to zrobilem bo akurat byla luka puszczam sprzeglo daje gazu ruszylem, a po chwili czuje jak mi viki sie zdusila wiec wtoczylem sie na chodnik patrze w lusterko a tam białooooo ze hej, mysle sobie wtf, otwietam mache a tam mokro przy kolektorze. Do dzis nie wiem co to bylo, scholowalem auto pod blok a tu juz odpalilo bez problemow i dymków.

Ja strzelam ze to wtrysk jakis mi polał ostro beny, autko nie przepaliło na raz wszystkiego i buchną parą. Wtedy sadzilem ze to albo uszczelka strzeliła i plyn chodniczy sie dostal do komory albo pierscienie puscily olej ale (juz teraz nie pamietam) raczej ani 1 ani 2 nie ubylo. Taka jednorazowa przygoda to byla.

Mech mowi pewnie egr ale ja egra czyscilem ze dwa miechy wczesniej, nie byl zaslepiany, nic sie nie dzialo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×