Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Spawacz

Falowanie obrotow na full elektryce ? ;0

Polecane posty

Witam od wrzesnia borykam sie z problemem na zimnym i nie tylko obroty na jalowym mi faluja najmocniej na ssaniu + elektryka.

Sprawdzalem juz chyba wszystko co bylo mozliwe co dziwnego okazalo sie ze falowanie nie ma jak silnik jest cieply ale jak jest tylko silnik wlaczony jak tylko wlacze nawiew, swiatla, radio, szyby itp... silnik zaczyna falowac.

To co sprawdzalem to caly silnik lukalem od swiec a konczac na krokowym itp...

Mam filmik zeby byla jasnosc ze nie robie sciemy i nie wymyslam sobie jakis bajek;

Co to moze byc?:0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sobote brat mial problemy z odpalaniem wymienial aku. Przy okazji sprawdzalem u siebie na zimnym mam caly czas 14,53 v na tescowym mierniku napewno troche zawyza wic oscyluje na pograniczu max. Takie ladowanie mam od ponad roku a problemy z falowaniem mam od wrzesnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pod obciążeniem jakie masz w czasie falowania??

Edytowano przez norbert007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzalem, na ssaniu jak odpale to faluje mocniej prawie do 2000 obrotow. No i nie zawsze faluje czasami jest spokuj dziala idealnie.

A to wina ladowania jest?

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele np. niesprawny krokowiec, zwarcie. Ładowania nie zaszkodzi sprawdzić może alternator szwankuje. Ja bym od tego zaczął jeżeli dzieje się to przy włączonych odbiornikach. Zobacz w jakim stanie są kable w tej dużej wiązce w plastiku na silniku bo czasami lubią się tam przegrzać. Na ssaniu chodzi Ci też odkurzacz pewnie i dużo większy pobór prądu jest co za tym idzie bardziej faluje. Sprawdź tez koniecznie punkty masowe silnika.

Edytowano przez norbert007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj psiknąć jakimś wd w kostki od wtrysków bo może nie ma dobrego styku. Sprawdź mase na silniku nie wiem czy ktoś już nie miał takiego problemu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra sprawdzaelm wlasnie ladowanie.

Zimny silnik 14,60 v

silnik na full opcji 14,30 v

Przy falowaniacha wahanie od 14,28 v do 14,22 v (przy falowaniach takich jak na filmie) przy duzym falowaniu nawet schodzi na sekunde do 13,60 v swaitla przygasaja.

Teraz tak jest cos dziwnego z trasy wrocilem okolo 14 godzi jest godzina 20, sprawdzajac ladowanie klema plus jest zimna natomiast minus moze nie jest i goracy ale temperatura jest wieksza klemy jest rozniac jest powiecmy letnia a miedzy trasa minelo 6 godzin samo sprawdzanie okolo 5 min. Wiec troche dziwne jak na moje ;0

edit;

Szukalem przez czaly czas przyczyny w stanie silnika sprawdzalem od kompresij az po wszystkie czujniki skonczywszy na oleju i filtrach i nic, az do wczoraj jak przez przypadek bawilem sie nawiewem i guzikami w samochodzie no i stal sie cud.

-Alterantor byl robiony jakis czas tenu regurator+didy. Po remoncie pokazywal caly czas 14,20-14.15V az do czasu jak klemy zle trzymaly i musialem wymienic po tej wymianie miernik na zimnym wali caly czas 14,60 v na zimnym zaraz po urchomieniu. Po dodaniu swaitel mam stale okolo 14,30 v.

-Odkurzecz byl odlaczony juz kilka lat temu.

-Krokowy by zamieniany na sprawny.

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczyść punkty masowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Punkty masowe wyczyszczone dokrecone i dalej nic na full elektryce silnik faluje;/

Podpinalem po kompa zero bledow zapisanych w pamieci.

Witam, temat rozwaizany do zamkniecia problemem byl czujnik polozenia przepustnicy.

Pozdrawiam.

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×