Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Spawacz

Falowanie obrotow na full elektryce ? ;0

Recommended Posts

Witam od wrzesnia borykam sie z problemem na zimnym i nie tylko obroty na jalowym mi faluja najmocniej na ssaniu + elektryka.

Sprawdzalem juz chyba wszystko co bylo mozliwe co dziwnego okazalo sie ze falowanie nie ma jak silnik jest cieply ale jak jest tylko silnik wlaczony jak tylko wlacze nawiew, swiatla, radio, szyby itp... silnik zaczyna falowac.

To co sprawdzalem to caly silnik lukalem od swiec a konczac na krokowym itp...

Mam filmik zeby byla jasnosc ze nie robie sciemy i nie wymyslam sobie jakis bajek;

Co to moze byc?:0

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sobote brat mial problemy z odpalaniem wymienial aku. Przy okazji sprawdzalem u siebie na zimnym mam caly czas 14,53 v na tescowym mierniku napewno troche zawyza wic oscyluje na pograniczu max. Takie ladowanie mam od ponad roku a problemy z falowaniem mam od wrzesnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pod obciążeniem jakie masz w czasie falowania??

Edited by norbert007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sprawdzalem, na ssaniu jak odpale to faluje mocniej prawie do 2000 obrotow. No i nie zawsze faluje czasami jest spokuj dziala idealnie.

A to wina ladowania jest?

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyczyn może być wiele np. niesprawny krokowiec, zwarcie. Ładowania nie zaszkodzi sprawdzić może alternator szwankuje. Ja bym od tego zaczął jeżeli dzieje się to przy włączonych odbiornikach. Zobacz w jakim stanie są kable w tej dużej wiązce w plastiku na silniku bo czasami lubią się tam przegrzać. Na ssaniu chodzi Ci też odkurzacz pewnie i dużo większy pobór prądu jest co za tym idzie bardziej faluje. Sprawdź tez koniecznie punkty masowe silnika.

Edited by norbert007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może spróbuj psiknąć jakimś wd w kostki od wtrysków bo może nie ma dobrego styku. Sprawdź mase na silniku nie wiem czy ktoś już nie miał takiego problemu na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra sprawdzaelm wlasnie ladowanie.

Zimny silnik 14,60 v

silnik na full opcji 14,30 v

Przy falowaniacha wahanie od 14,28 v do 14,22 v (przy falowaniach takich jak na filmie) przy duzym falowaniu nawet schodzi na sekunde do 13,60 v swaitla przygasaja.

Teraz tak jest cos dziwnego z trasy wrocilem okolo 14 godzi jest godzina 20, sprawdzajac ladowanie klema plus jest zimna natomiast minus moze nie jest i goracy ale temperatura jest wieksza klemy jest rozniac jest powiecmy letnia a miedzy trasa minelo 6 godzin samo sprawdzanie okolo 5 min. Wiec troche dziwne jak na moje ;0

edit;

Szukalem przez czaly czas przyczyny w stanie silnika sprawdzalem od kompresij az po wszystkie czujniki skonczywszy na oleju i filtrach i nic, az do wczoraj jak przez przypadek bawilem sie nawiewem i guzikami w samochodzie no i stal sie cud.

-Alterantor byl robiony jakis czas tenu regurator+didy. Po remoncie pokazywal caly czas 14,20-14.15V az do czasu jak klemy zle trzymaly i musialem wymienic po tej wymianie miernik na zimnym wali caly czas 14,60 v na zimnym zaraz po urchomieniu. Po dodaniu swaitel mam stale okolo 14,30 v.

-Odkurzecz byl odlaczony juz kilka lat temu.

-Krokowy by zamieniany na sprawny.

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeczyść punkty masowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Punkty masowe wyczyszczone dokrecone i dalej nic na full elektryce silnik faluje;/

Podpinalem po kompa zero bledow zapisanych w pamieci.

Witam, temat rozwaizany do zamkniecia problemem byl czujnik polozenia przepustnicy.

Pozdrawiam.

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...