Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
maro720

półoś lewa opel vectra B 2.2 Dti

Polecane posty

Witam. czy ta czesc jest dedykowana wg silnika czy podejdzie na przyklad z 2.0 dti badz innego samochodu opla np zafira?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polos jest dedykowana do skrzyni biegow. w VB do silnika Y22dtr fabrycznie montowali skrzynie F35. Do 2.0dti juz F23 chyba. Wiec polosie sa inne. od zafiry zapewne bedzie pasowal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przypadku silnika/skrzyni (Y22DTR/F35) niestety nie mamy możliwości zastosowania podzespołów z innych wersji...

A z czym masz tam problemy? Czyżby przegub wewn. "poleciał"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy dodawaniu gazu strasznie "chrobocze" tak jakby cos ocieralo o ciebie, przy skrecie w prawo tak samo, na prostej rowniez, pod obciazeniem jeszcze gorzej.. bez gazu lub na luzie objawow nie ma.. wiec padlo na przegub wewnetrzny moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie osłona przegubu uległa uszkodzeniu stąd takie a nie inne skutki

Poza tym jeśli jesteś przekonany że jest to na pewno ten przegub to niestety czeka Cie wymiana na nowy, tutaj masz aukcję z zamiennikiem ->

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Dodatkowo radziłbym sprawdzić czy nie wycieka olej przekładniowy spod wałka przegubu wewnętrznego... jeśli poci się lub wycieka wymień również uszczelniacz (może być z Corteco)

Zaopatrz się też w olej przekładniowy aby uzupełnić braki w skrzyni biegów (zapewne przy demontażu półosi coś wyleci)

Edytowano przez matrox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ściagałem tą półoś dwa dni temu i przy poruszaniu slychac bylo ze cos jest nie tak glownie z wewnetrznym, zewnetrzny tez nie byl jakis idealny wiec mysle ze w tym tkwi problem. chociaz glownie przeguby pukaja a ten chrobocze dziwne zjawisko.. co ciekawe gumy na przegubach wygladaja jak nowe.. ewentualnie moze łozysko w skrzyni? cos co napewno jest z napedem powiazane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw najlepiej wejsc do kanalu czy podniesc auto na podnosniku, chwycic dlonia podejrzana poloske(oczywiscie na wyprostowanych kolach i sprawdzic czy ma luz pionowy i osiowy. Bo moim zdaniem moze to byc tez skrzynia. Sadzac po objawach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm pewnie trzeba bedzie i to sprawdzic, chociaz skrzyna dobrze sie spisuje, nie chaczy, ładnie wchodzi, nie zgrzyta no ale trzeba i to wykluczyc by nie pchac sie w koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×