Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
maro720

półoś lewa opel vectra B 2.2 Dti

Recommended Posts

Witam. czy ta czesc jest dedykowana wg silnika czy podejdzie na przyklad z 2.0 dti badz innego samochodu opla np zafira?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polos jest dedykowana do skrzyni biegow. w VB do silnika Y22dtr fabrycznie montowali skrzynie F35. Do 2.0dti juz F23 chyba. Wiec polosie sa inne. od zafiry zapewne bedzie pasowal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku silnika/skrzyni (Y22DTR/F35) niestety nie mamy możliwości zastosowania podzespołów z innych wersji...

A z czym masz tam problemy? Czyżby przegub wewn. "poleciał"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy dodawaniu gazu strasznie "chrobocze" tak jakby cos ocieralo o ciebie, przy skrecie w prawo tak samo, na prostej rowniez, pod obciazeniem jeszcze gorzej.. bez gazu lub na luzie objawow nie ma.. wiec padlo na przegub wewnetrzny moim zdaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie osłona przegubu uległa uszkodzeniu stąd takie a nie inne skutki

Poza tym jeśli jesteś przekonany że jest to na pewno ten przegub to niestety czeka Cie wymiana na nowy, tutaj masz aukcję z zamiennikiem ->

Please login or register to see this link.

Dodatkowo radziłbym sprawdzić czy nie wycieka olej przekładniowy spod wałka przegubu wewnętrznego... jeśli poci się lub wycieka wymień również uszczelniacz (może być z Corteco)

Zaopatrz się też w olej przekładniowy aby uzupełnić braki w skrzyni biegów (zapewne przy demontażu półosi coś wyleci)

Edited by matrox

Share this post


Link to post
Share on other sites

ściagałem tą półoś dwa dni temu i przy poruszaniu slychac bylo ze cos jest nie tak glownie z wewnetrznym, zewnetrzny tez nie byl jakis idealny wiec mysle ze w tym tkwi problem. chociaz glownie przeguby pukaja a ten chrobocze dziwne zjawisko.. co ciekawe gumy na przegubach wygladaja jak nowe.. ewentualnie moze łozysko w skrzyni? cos co napewno jest z napedem powiazane..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw najlepiej wejsc do kanalu czy podniesc auto na podnosniku, chwycic dlonia podejrzana poloske(oczywiscie na wyprostowanych kolach i sprawdzic czy ma luz pionowy i osiowy. Bo moim zdaniem moze to byc tez skrzynia. Sadzac po objawach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm pewnie trzeba bedzie i to sprawdzic, chociaz skrzyna dobrze sie spisuje, nie chaczy, ładnie wchodzi, nie zgrzyta no ale trzeba i to wykluczyc by nie pchac sie w koszty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...