Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Snuffek

[Rozwiązany]Problem z mocą przy przyspieszaniu (nie zawsze)

Polecane posty

Witam. Tydzień temu kupiłem Vectre C GTS 1.9 CDTI (120km) z przebiegiem 137tys km z 2004 roku i mam bardzo dziwny problem... Co prawda w poniedziałek dopiero mam jechać do mechanika (zeby wymienił rozrząd,łaczniki stabilizatorów itp...) Problem polega na tym że moja vectra czasami bardzo dziwnie reaguje na gaz.. Czasami gdy wciskam gaz do dechy przy obrotach poniżej 2-2.5 tysiąca samochód idze do przodu jak strzała , a czasami ledwo co się toczy... wygląda to tak jak przy ruszaniu bym nie dawał prawie wcale gazu... przeszukałem cały internet i znalazłem posty typu " wymien filtry... to na pewno EGR... filtr DPF..." Przedwczoraj wymieniłem wszystkie filtry i oleje/płyny jakie są w samochodzie lecz to też nic nie dało... Silnik czasami przy niskich obrotach mocno się telepie tj. była poduszka silnika wybita, Filtra cząsteczek stałych (DPF'a) nie mam ... w Oplu po podłączeniu do komputera powiedzieli "no ja tu nic nie widzę ,zawór EGR chodzi ale to się okaże w jezdzie". Miał już ktoś taki problem? proszę o pomoc i pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

*Edit ostatnio gdy jechałem na chwile włączyła mi się kontrolka samochodu z kluczem i zgasła

*Gdy jechałem do babci samochód nie miał mocy na 3 biegu gdy jechałem pod górke o.O ,a gdy wracałem jechałem praktycznie na 5 biegu bez problemów...

Edytowano przez Snuffek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz podłączyć się pod komputer i odczytać kody błędów. Bez tego to wróżenie z fusów ...

odezwij sie do kogoś (klubowicz , forumowicz ) ze swoich stron napewno pomogą z podłączeniem op-com-a i diagnozą auta. na odległość to bardzo trudne.

Jeśli auto czasami tylko szfankuje to obstawiał bym wadliwe działanie jakiegos czujnika ale którego to j/w.

Edytowano przez Srebroo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i dobrze znalazłeś, na 99% winny jest EGR, komputer nie zawsze wywala błąd. Idzi na razie po najniższej lini oporu i zaślep go, DPF-a nie masz to sie nic nie stanie nawet jak byś jeżdził tydzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak wydać kategoryczną diagnozę na podstawie lakonicznego opisu.

Owszem, to może być EGR. Ale może być też 10 innych usterek (przepustnica, listwa wtryskowa, itp, itd).

Jeżeli zapaliła się kontrolka z kluczykiem to bład jest zapisany trzeba go po prostu odczytać.

Wtedy można coś więcej powiedzieć.

Jeżeli u kogoś jakieś objawy powodowała usterka X to w innym aucie te same objawy może powodować usterka Y.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki moja wina, nie widziałem tego: *Edit ostatnio gdy jechałem na chwile włączyła mi się kontrolka samochodu z kluczem i zgasła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak odczytać te błędy? bo moj brat ma astre III i u niego wystarczy wcisnąć pedał gazu i hamulca na "zaplonie" a tutaj? sorki za takie pytanie ale nigdy wczesniej nie miałem opla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Muisz podpiąć interfejs - albo o-com, albo tech2 (taki jak mają w ASO).

Poproś kogoś z oddziału lubelskiego, na pewno toktoś pomoże.

Edytowano przez knorski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzięki wielkie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> w Zamościu jest serwis Opla podjade tam jeszcze raz ale powiem mu żeby pokazał mi kody błędów... pechowo gdy za pierwszym razem bylem nie było znajomego mojego... akurat by na urlopie Dzięki jeszcze raz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> pojade sprawdzić i się odezwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej kupić sobie opcoma tylko co się kot zesra jechać c na techa

zanim pojedziesz na techa to odepnij wtyczkę od egr minuta roboty i już będzie pewne czy to to przynajmniej na 80%

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Przyczyną braku mocy był zapchany zawór EGR oraz uszkodzony Termostat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzięki za pomoc

Edytowano przez Snuffek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

??????

masz na mysli- wskaznik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie. był cały czas otwarty zamykał się przy 70 stopniach dopiero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×