Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

aron20000

Wymiana pompy wtryskowej 2.0 DTL 99r.

Polecane posty

Witam mam pytanie, czy przy wymianie pompy wtryskowej na używkę trzeba programować, dopisywać drugą pompę do samochodu. Czy może nie ma ona związku z immo i wchodzi plug,and,play? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na kazdei pompie jest nabity nr seryjny, jak juz sie zdecydujesz na uzywke to musisz dobrac o tym samym numerze. Generalnie kolego odradzalbym zabieg wkladania uzywanej pompy. Lepiej wydac porzadna kase na regeneracje I miec pewnosc, ze pojezdzimy bez problemow. A z uzywanymi moze byc roznie. Polecam firme zajmujaca sie pompami dieseltechnika z Lublina. Robili mi pompe do starej BMW 525 tds I smiga az milo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

J.W. No i zły dział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok zdaję sobie z tego sprawę, że najlepiej zrobić regeneracje, ale chciałbym się dowiedzieć, czy pompę o identycznych numerach używaną można wsadzić i będzie działała (o ile będzie sprawna), czy trzeba robić kodowania, synchronizacje immo itd. jak np. w Fordzie TDdi?

Edytowano przez aron20000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie działala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

BMW to nie Opel

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zakładów zajmujących się pompami do X/Y20DTL/DTH jest w całej Polsce może 2 a cena regenracji takiej pompy to kosmos więc duuuuużo taniej jest kupić używkę

Edytowano przez YaSIu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego przesadzasz z tymi zakładami, w Siedlcach jest zakład który robi sam te pompy cena to 2 200 zł z wymontowaniem i zamontowaniem kalibracją i innymi pierdołami, oczywiście cenę podaje z 2010 r bo wtedy u nich robiłem, dają pisemną gwarancje i wszystko robią sami nigdzie nie wysyłają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak to? Tzn. że do mojej VB Y20DTH pompy nie zregeneruje tak łatwo? Przeciez na allegro choćby jest masa ogłoszeń...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warsztatow zajmujacych sie regeneracja pomp typu VP-44 od naszych vectrowych silnikow DTL I DTH jest wiele. Podalem jeden z nich, moim zdaniem dobry bo polecany na innych forach motoryzacyjnych. A I sam korzystalem z ich uslug. Uzywki nie polecam montowac, gdyz moze dzialac lub po miesiacu nawalic. Dlatego regeneracja jest lepiej oplacalna. Wiadomo, koszt wysoki ale I sam proces regeneracji do prostych nie nalezy. Sam tez regenerowalem pompe w bylej VB 2.0 DTI. Wydalem na to 2550 pln.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mu chodziło o dwuwtykowe poprostu sie przejężyczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tylko, że temat jest w VB i o tych pompach mowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u mnie jest jeden wtyk. Dowiedziałem się, że podobno pompy nowsze dwuwtykowe, z dwiema wtyczkami, trzeba adoptować, dopisywać, przy wymianie, natomiast z jedną wtyczką wchodzi plug and play. Moglibyście potwierdzić lub nie te informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak. Dwuwtykowe są dopiero w VC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwuwtykowych w PL nie regeneruja wcale.

Tesciowi jak padla w Zafirze A 2,2 DTI to za regenerowana trzeba bylo zaplacic 3400 zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym prosić o podsumowanie ? padła mi pompa, nie sprawdzałem czy sam sterownik czy cała ale czytałem że jak padło jedno to i drugie kuleje. Zdecydowałem się więc na wymianę na pompę regenerowaną tyle, że właśnie też słyszałem od jakiegoś mechanika że w sterowniku jest też immo, i że trzeba regenerować swoją a nie wymienić na regenerowaną inną. Pytam bo koszt holowania auta 30 km do najbliższego warsztatu robiącego pompy około 100 (po znajomości) i regeneracja (całkowita) 2200 pln, natomiast zakup regenerowanej pompy to 1300 pln i do tego około 200 -300 pln jej demontaż i montaż w warsztacie na miejscu - oszczędność około 700 -800 pln. Oczywiście mówię o wymianie na pompę o tych samych numerach ( w moim przypadku ...004 ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mozesz kupic regenerowana inna i wymienic.

Tylko miej na uwadze ze ta "regeneracja" czesto polega tylko na wymianie sterownika i uszczelnieniu.

Dowiedzialem sie tego po natarczywych pytaniach w serwisie boscha gdy mialem podobny dylemat.

Zreszta w ofertach na allegro jest to czesto opisane jaka to byla regeneracja.

Ostatecznie zdecydowalem sie na pelna regeneracje swojej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzięki za informację. Ja też zastanawiałem się nad regeneracją samego sterownika ale ponieważ pompa została zapowietrzona w trakcie jazdy (pękł trójnik na przelewach) przy obrotach 2500-3000 a później próbowałem ją odpalić na holu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:"> ... obawiam się że mechanicznie też "dostała" . Koszt regeneracji sterownika w warsztacie to 600 całej pompy w tym samym warsztacie(na miejscu) 2200 ale jeśli kupię (na wymianę)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

w pełni zregenerowaną lub wyślę do regeneracji swoją

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

- zapłacę za nią 1350-1250 (w zależności od opcji) a przełożenie w warsztacie kosztuje 300 pln czyli 550-600 pln w kieszeni. W moim przypadku bardziej opłaca się opcja "na wymianę" żeby auto w warsztacie niepotrzebnie nie stało 5 dni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj sprzedawcy na czym polegala regeneracja oraz czy dolaczy do pompy wyniki testow na stole probierczym.

PS. Wymiana sterownika to 1000zl.

"Regeneracja" sterownika polega na wymianie tranzystora za kilka zlotych. Jezzdaca bomba bo nigdy nie wiesz kiedy sterownik znow padnie.

Tutaj masz aukcje na ktorej wyraznie podaja co bylo w pompie robione.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No i to jest porządna firma: robiłem u nich ja oraz dwóch kolegów z mojego polecenia. Ja płaciłem z pięć lat temu ok 2000...

Edytowano przez jaris

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez u nich robilem. I dlatego nie zdecydowalem sie na kupno juz zregenerowanej tylko regeneracje swojej starej.

Zaplacilem 500zl wiecej ale wiem co mam zrobione a nie tylko sterownik i uszczelnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję ale w tym przypadku niestety istotnym czynnikiem jest cena bo jak na złość komunia dzieciaka i płatny kurs w maju... jednym słowem z kasy się akurat wycyckałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cenzura.gif" alt=":cenzura:"> ...poza tym w linkach które wkleiłem jest że dają 12 miesięcy pisemnej gwarancji to raczej na tandetę nie mogą sobie pozwolić i liczyć że się uda...ale przezornie spytam o to co zostało zregenerowane i o testy z probierczego. Prawda jest taka, że mogą naściemniać jak chcą i w zasadzie tylko ta gwarancja jak na razie mnie przekonuje - polecany warsztat jest na drugim końcu Polski więc sobie odpuszczę... tak samo dobry i polecany mam 30 km od siebie w Słubicach (dawniej mieścił się w Rzepinie) tylko ta cena...

"Regeneracja" sterownika polega na wymianie tranzystora za kilka złotych. Jeżdżąca bomba bo nigdy nie wiesz kiedy sterownik znów padnie. - wiem na czym polega regeneracja i nawet w pierwszej chwili myślałem żeby samemu sterownik "zregenerować" bo przypadkiem znam się trochę na tym, ale biorąc pod uwagę okoliczności w jakich padła pompa zrezygnowałem bo mechanika jest na 100% "do przeglądu"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_bry.gif" alt=":bry:">

Edytowano przez khary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Mnie dopadło tuz przed Bożym Narodzeniem.

Co do gwarancji to oni juz dobrze wiedza po weryfikacji pompy na ile naprawa wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

30 lipca odebrałem autko z warsztatu, dołożyłem pompkę zasilającą 0,3 bar przed filtrem, nowy akumulator bo tamten dostał od ciągłego kręcenia i - odpukać w niemalowane - chodzi jak marzenie. Pompa przyszła "na wymianę" - zewnętrznie w porównaniu do mojej wyglądała jak prosto z fabryki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> . Mechanicy którzy mi ją wymieniali i sprawdzali stwierdzili, że faktycznie jest porządnie zrobiona. Przy okazji zaraz napiszę w temacie "trudnego odpalania" bo jestem już po pierwszych przymrozkach... - problem znikł zupełnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_joopi.gif" alt=":joopi:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam czy mógł by ktoś wysłać mi schemat jak zdemontować krok po kroku pompę wtryskową? z góry dziękuję. arturzielinski19@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego to tak nie działa jest porada co prawda do dti ale jest . Troszkę wysiłku w szukanie dodam tylko ze do góry masz zakładkę porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×