Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

przemus1985

jak spuscic cały płyn z chlodnicy i wyczyscić układ

Polecane posty

mam takie pytanko jak spuscic plyn z chlodnicy czy jest gdzies jakis kranik do spuszczania płynu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem ze to głupie ale ktos mi powiedział ze spuść płyn i nalej wody dodaj octu i rozgrzej auto do zagotowania sie wody i spuść wode i gotowe co wy na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie ma kraniku płyn spuszczasz z węża który jest najniżej zamontowany ale i tak nie uda ci się całego spuścić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a po co chcesz czyścić masz jakieś problemy ??

mogłeś to w jednym temacie zawrzeć

Edytowano przez Młody 91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wody destylowanej to raz

octu mozna ale po co

sa plyny do czyszczenia ukladu

w sytuacji dostania sie oleju (jak to ma miejsce w V6) dodaje sie np ludwika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

i tak kilka razy a nie raz

niestety dosc mozolna praca

na forum juz o tym pisano

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo sciagasz chlodnice albo dmuchasz i wyleci ciut wiecej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dziekuje bo ktos z moich znajomych piepszył ze jest kranik na chlodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chce przepchac bo kurcze cos jest nie tak bo normalnie w kabinie słychac jak by gdzies woda sie przelewała albo cos takiego jak by bylo cos zapchane i raz mam ogrzewanie a raz nie mam albo jakos przepchac stało sie tak po spuszczeniu płynu i nalaniu nowego i tak otpowietrzałem po przez odkrecenie korka od wlewu płynu i zagrzanie sie auta arz do właczenia sie wetylatora tak mi powierział mechanik ze sie odpowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w dieslach ponoc jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma. Trzeba ściągnąć wąż. Temat wielokrotnie omawiany!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdzies mi mignelo na forum ze jest korek spustowy w chlodnicy (nie kranik jak w domu przy zlewie)

dlatego napsialem ''ponoc'' bo go na oczy nie widzialem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W VB z silnikiem 2.0 16V układ odpowietrza się samoczynnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem to u siebie po zalaniu układu uszczelniaczem. Musiałem wymienić cały płyn przed zimą, bo po wyciekach i wiecznych dolewkach wody, płynu tam było nie wiele.

Jak dobrze pokombinujesz i się powyginasz to uda Ci się odpiąć dolny przewód na chłodnicy (od strony kierowcy). Zleci dość sporo, a resztę możesz wydmuchać odpalając silnik kilka razy na pare-parenaście sekund. Tylko pytanie czy w twoim przypadku jest to potrzebne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamiast odpalania można zdjąć wężyk od wyrównawczego i tam dmuchać kompresorem.

Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do czyszczenia układu ja użyłem raz metody poleconej przez znajomego -a czyściłem układ z takiego syfu po walnietej uszczelce ze nawet nagrzewnica była zapchana:

a mianowicie wielokrotnie zalewałem układ wrzątkiem z pokruszonymi tabletkami do zmywarki,rozpuszczało syf az miło,co prawda olej z wodą był tak zgestniały że i tak musiałem dmuchać silnym kompresorem ale przy zwykłym czyszczeniu sposób jak najbardziej sprawdzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zrobić tak jak mi zrobiono przy okazji wymiany oleju. Facet odkręcił korek od zbiorniczka i wsadził kawałek rurki i zakręcił swój korek. Potem wytworzył ciśnienie i przekręcił zawór. Jeszcze nigdy nie widziałem żeby płyn tak szybko znalazł się w pojemniku obok. Sposób bardzo dobry ale trzeba mieć szczelny układ bo inaczej nie można wytworzyć ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki wam panowie z całego serca a jeszcze pytanko czy przez nie trzymający termostat marznie sie w aucie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pomysl

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

skoro silnik sie nie dogrzewa przez otwarty termostat

to jak ma byc w kabinie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu silnika po postoju np. po nocy tez slysze takie jakby przelewanie sie wody gdzies w aucie

Uslyszalem to niedawno jak nawiewy byly wylaczone,radio tez i bylo w miare cicho

Dobiega to z okolic schowka bo po jego otwarciu bylo bardziej slyszalne ale po jakis 2 minutach ustalo i tak jest zawsze na zimnym a ze plynu mi nie ubywa to chyba ma tak byc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy nie masz za mało płynu - ja tak słyszę tylko jak miałem mało albo po wymianie płynu - jak się odpowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Oki, dzieki za info ;-)

Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marcinek dobrze pisze, ostatnio też takie pluskanie miałem jak opróżniłem zbiorniczek od płynu.

Co do spuszczenia wody, ktoś napisał sprężarką i dobrze napisał, z tym, ze ja przy wymianie płynu oprócz dmuchania w zbiorniczek, zdjąłem takze górny przewod idący od termostatu i z ciekawości dmuchnąłem, no i wyleciało z chłodnicy i to sporo. Ogolnie w warsztacie bez dmuchania powietrzem spucili mi 3 litry płynu, ja poprawilem ten wynik o jakieś 1,5-2l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a panowie jesli chodzi o spuszczanie płynu i lanie nowego to nie spieszcie sie tak, bo w moim przypadku po takiej zabawie mam do roboty uszczelkę pod głowicą tak mi powiedział mechanik bo ucieka mi płyn i od czasu do czasu kopci na biało czy to jest napewno uszczelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcę przepłukać układ chłodniczy przed wymianą płynu, z dostępych "płukaczy" wstępnie wybrałem ten

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jak myślicie, nada się? Wydaje się prosty w użyciu, jedyny problem to dokładne wypłukanie starego płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×