Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rybkins

Spadają obroty przy zamykaniu szyb...

Polecane posty

Od dłuższego czasu borykam się z takim problemem, że jak zamykam szyby i dojadą do końca to obroty opadają na chwilę tak jakby aku nie wyrabiał albo alternator. Tak samo się dzieje w momencie włączenia świateł, podgrzewania szyby czy też dmuchawy.

Pomierzyłem napięcia i oto wyniki:

-12.05 V - na wyłączonym silniku

-14,55 V - na uruchomionym silniku, na ssaniu(chodziła pompa powietrza wtórnego)

-14,75 V - na uruchomionym silniku bez ssania

-14,35 V - na uruchomionym silniku ze światłami i podgrzewaniem szyby

-14,15 V - na uruchomionym silniku ze światłami, podgrzewaniem szyby i dmuchawą na maxa

Pomiarów dokonywałem przy klemach.

I teraz pytanie. Ładowanie wygląda dobrze z tego co czytałem. Natomiast napięcie aku według "sam naprawiam" jest za małe(poniżej 12,3 akumulator do naładowania lub wymiany). Więc przyczyną problemów opisanych wyżej jest padnięty akumulator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może już alternator masz na wykończeniu ale u mnie też jak sie włączy podgrzewanie szyby to obroty lekko spadają to jest normalne duży pobór prądu jest do ogrzewania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak kręci rano?? Normalnie czy muli?

Bardziej obstawiam że masz zaśniedziałe punkty masowe na aucie, rozkręć je przeczyść papierem zabezpiecz pastą i ponownie mocno skręć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez problemów kręci i zapala od strzała. Chodź niekiedy jest tak, że kręci tak jakby go coś złapało, zgasną kontrolki, pokręci dalej i odpali ale to tylko na rozgrzanym silniku.

A co punktów masowych to wszystkie pod maską tak? Te na karoserii, silniku...?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ztego co sie orientowałem to nie jest to normalne, tym bardziej, że wcześniej tego nie było. Tak samo sie dzieje jak się załącza wiatrak chlodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też możliwe że gdzieś dobrej masy nie ma i powód taki możesz spróbować zrobić dodatkowy przewód masowy z aku na silnik np.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×