Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rafal.orzol

Silnik sie dlawi i nie ma mocy. Ledwo jedzie.

Polecane posty

Witam. Dzis wracajac z pracy w korku zaswiecila mi sie ikona samochodzika z kluczem i naraz samochod stracil moc , niemoglem podjechac pod mala gorke , po chwili zaswiecila sie lampka silnika. Dojechalem do domu jadc 10km/h wiecej sie niedalo.pod gorke to ju wogole staje.dajac ful gazu.

Nie ma wogole mocy.jedynie wchodzi na obroty na luzie , ale i tak szarpie.

Jest to vectra c 2.2 sri automat 2005

Prosze o pilna pomoc, potrzebuje samochodu do pracy.

Edytowano przez Żywcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że bez diagnostyki nikt tu nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No pewnie tak, ale moze ktos mial podobny problem i jest w stanie sie wypowiedziec.

Z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tryb serwisowy sie właczył, na szybko odłączna chwilę akumulator możne pomoże, tyle że skasuje błąd który mógł spowodować tryb serwisowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak 155 koni 2.2 sri.

To myslisz ze odlaczenie klem z akumulatora na chwile moze pomoc?

A jaki jest tego powod ze sie ten tryb wlaczyl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja obstawiam pompę wysokiego ciśnienia.

Podłącz kompa i odczytaj błędy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EGR sie zablokowal. Mialem tak jakis czas temu i w ASO udalo sie rozbujac elektromagnes Tech'em. Objawy byly identyczne. Wyjac, wyczyscic, zalozyc i jezdzic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niektóre 155KM nie miały egr- tylko nie wiem od którego rocznika...a co to diagnozy Modulator może mieć racje, typowe objawy walniętej pompy wysokiego ciśnienia...ale pierw podłączyć go pod komputer sczytać i zapamiętać lub zapisać błędy i napisać je na forum, wtedy łatwiej pomóc

Edytowano przez pizmak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pytanie bo niejestem zbytnio obeznany w tym.

Co to jest Egr?

Zaraz bedzie u mnie mechanik z komputerem to zobaczymy co wyjdzie z tego

Dobra dzieki. Zaniedlugo bede mial bledy. Odezwe sie za okolo godzinke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto lista moich bledow :

P1895

P1191

P1700

U2105

U2106

U2139

U2103

Moj problem to chyba P1191 zwiazane z cisnieniem paliwa. Ale niejestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji to jest troche tych bledow.

Dzieki modulator ide poszukac tych bledow

Powiem szczeze E nieumiem tych moich bledow znalesc na tej liscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

p1191 po osiągnięciu 2500-3000 obrotów i samochód z kluczem, powinien się pojawić jako "obecny" Niestety nie jest to tania sprawa, i na 99% jest to pompa. A reszta błędów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

,

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

- P1700(od automatycznej skrzyni wychodzi),

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

2105 i 06, U2139- Nieprawidłowe dane z modułu sterowania kolumny kierownicy (CIM)

Edytowano przez pizmak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki. A co jesli mechanik pousuwal bledy i jak narazie auto dziala. Jak to mozliwe?

To znaczy ae jesli podniose obroty do 2500 / 3000 to problem wroci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

idź odpal i dodaj gazu do 2500 nawet do 3500 i zobacz czy wyskoczy samochód z kluczem i czy po tym będzie możliwość tylko do 3000 obroty dać... jeśli tak się stanie, to pompa wysokiego ciśnienia już się skończyła. Możesz kupować używkę, lub wymienić membranki( jeśli ktoś ma je w sprzedaży na forum- mi się nie udało złożyć tak, żeby działała) albo kupić nówkę i mieć spokój na dłuższy kilometraż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki. Ide sprawdzic .

Dokladnie tak jak piszesz. Zaswiecilo sie przy 3500 obr. Teraz tylko 3000max

Czyli 100% pompa wysokiego cisnienia???

A teraz powiedz i ile taka pompa nowa kosztuje? Jak ona sie fachowo nazywa ?pytam bo chce ja znalesc na internecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nazywa się pompa wysokiego ciśnienia. Koszt nowej w salonie z tego co pamiętam 2200 a na allegro nową znalazłem za 1700. I szukaj firmy Continental bo podobno są trwalsze. objawy takie jak przy pompie więc na 99,5% to ona jest winna jeśli jeszcze do tego dochodzi nierówna praca silnika.po przejściu w tryb awaryjny "tzw. auto z kluczem"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

dokładnie od tego allegrowicza zamawiałem tą samą pompę...

PS.

jak szukasz na allegro to wpisuj "pompa z22yh" wtedy większy masz wybór...

Edytowano przez pizmak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki za pomoc. Zapomnialem dodac ze przy tym i skrzynia szarpie jak zmieniam bieg . (Automat)

Ok Dzieki za pomoc. Ide szukac pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to do automatu to już nie pomogę, bo ja mam manuala...ale na forum znajdziesz dużo tematów o automatach, tylko musisz poszukać i poczytać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z22yh ten numer to dokladnie ta pompa do vectry?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

No ale to sie wlasnie dzieje wtedy kiedy ten tryb awaryjny sie wlacza. Silnik i skrzynia

Dobra pizmak lece juz. Jutro sie odezwe. Widze ze u mnie sa takie ceny . Nowa pompa od 215£ do 300£

Dzieki za pomoc do jutra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo dopóki nie przygazujesz go do 2500-3500 obrotów to chodzi normalnie, dopiero po tym wyskoczy samochód z kluczykiem i zacznie nierówno pracować.

A co do linku, to jest dokładnie ta pompa Continentala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej. To myslisz ze mam zaryzykowac i kupic ta pompe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no jeśli chcesz normalnie jeździć nim, to nie masz wyboru.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×