Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rafal.orzol

Silnik sie dlawi i nie ma mocy. Ledwo jedzie.

Recommended Posts

Witam. Dzis wracajac z pracy w korku zaswiecila mi sie ikona samochodzika z kluczem i naraz samochod stracil moc , niemoglem podjechac pod mala gorke , po chwili zaswiecila sie lampka silnika. Dojechalem do domu jadc 10km/h wiecej sie niedalo.pod gorke to ju wogole staje.dajac ful gazu.

Nie ma wogole mocy.jedynie wchodzi na obroty na luzie , ale i tak szarpie.

Jest to vectra c 2.2 sri automat 2005

Prosze o pilna pomoc, potrzebuje samochodu do pracy.

Edited by Żywcia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejrzewam że bez diagnostyki nikt tu nie pomoże

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pewnie tak, ale moze ktos mial podobny problem i jest w stanie sie wypowiedziec.

Z gory dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

tryb serwisowy sie właczył, na szybko odłączna chwilę akumulator możne pomoże, tyle że skasuje błąd który mógł spowodować tryb serwisowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak 155 koni 2.2 sri.

To myslisz ze odlaczenie klem z akumulatora na chwile moze pomoc?

A jaki jest tego powod ze sie ten tryb wlaczyl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ja obstawiam pompę wysokiego ciśnienia.

Podłącz kompa i odczytaj błędy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR sie zablokowal. Mialem tak jakis czas temu i w ASO udalo sie rozbujac elektromagnes Tech'em. Objawy byly identyczne. Wyjac, wyczyscic, zalozyc i jezdzic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

niektóre 155KM nie miały egr- tylko nie wiem od którego rocznika...a co to diagnozy Modulator może mieć racje, typowe objawy walniętej pompy wysokiego ciśnienia...ale pierw podłączyć go pod komputer sczytać i zapamiętać lub zapisać błędy i napisać je na forum, wtedy łatwiej pomóc

Edited by pizmak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam za pytanie bo niejestem zbytnio obeznany w tym.

Co to jest Egr?

Zaraz bedzie u mnie mechanik z komputerem to zobaczymy co wyjdzie z tego

Dobra dzieki. Zaniedlugo bede mial bledy. Odezwe sie za okolo godzinke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oto lista moich bledow :

P1895

P1191

P1700

U2105

U2106

U2139

U2103

Moj problem to chyba P1191 zwiazane z cisnieniem paliwa. Ale niejestem pewien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przy okazji to jest troche tych bledow.

Dzieki modulator ide poszukac tych bledow

Powiem szczeze E nieumiem tych moich bledow znalesc na tej liscie

Share this post


Link to post
Share on other sites

p1191 po osiągnięciu 2500-3000 obrotów i samochód z kluczem, powinien się pojawić jako "obecny" Niestety nie jest to tania sprawa, i na 99% jest to pompa. A reszta błędów

Please login or register to see this link.

,

Please login or register to see this link.

- P1700(od automatycznej skrzyni wychodzi),

Please login or register to see this link.

2105 i 06, U2139- Nieprawidłowe dane z modułu sterowania kolumny kierownicy (CIM)

Edited by pizmak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzieki. A co jesli mechanik pousuwal bledy i jak narazie auto dziala. Jak to mozliwe?

To znaczy ae jesli podniose obroty do 2500 / 3000 to problem wroci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

idź odpal i dodaj gazu do 2500 nawet do 3500 i zobacz czy wyskoczy samochód z kluczem i czy po tym będzie możliwość tylko do 3000 obroty dać... jeśli tak się stanie, to pompa wysokiego ciśnienia już się skończyła. Możesz kupować używkę, lub wymienić membranki( jeśli ktoś ma je w sprzedaży na forum- mi się nie udało złożyć tak, żeby działała) albo kupić nówkę i mieć spokój na dłuższy kilometraż

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzieki. Ide sprawdzic .

Dokladnie tak jak piszesz. Zaswiecilo sie przy 3500 obr. Teraz tylko 3000max

Czyli 100% pompa wysokiego cisnienia???

A teraz powiedz i ile taka pompa nowa kosztuje? Jak ona sie fachowo nazywa ?pytam bo chce ja znalesc na internecie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazywa się pompa wysokiego ciśnienia. Koszt nowej w salonie z tego co pamiętam 2200 a na allegro nową znalazłem za 1700. I szukaj firmy Continental bo podobno są trwalsze. objawy takie jak przy pompie więc na 99,5% to ona jest winna jeśli jeszcze do tego dochodzi nierówna praca silnika.po przejściu w tryb awaryjny "tzw. auto z kluczem"

Please login or register to see this link.

dokładnie od tego allegrowicza zamawiałem tą samą pompę...

PS.

jak szukasz na allegro to wpisuj "pompa z22yh" wtedy większy masz wybór...

Edited by pizmak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzieki za pomoc. Zapomnialem dodac ze przy tym i skrzynia szarpie jak zmieniam bieg . (Automat)

Ok Dzieki za pomoc. Ide szukac pompy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to do automatu to już nie pomogę, bo ja mam manuala...ale na forum znajdziesz dużo tematów o automatach, tylko musisz poszukać i poczytać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

z22yh ten numer to dokladnie ta pompa do vectry?

Please login or register to see this link.

No ale to sie wlasnie dzieje wtedy kiedy ten tryb awaryjny sie wlacza. Silnik i skrzynia

Dobra pizmak lece juz. Jutro sie odezwe. Widze ze u mnie sa takie ceny . Nowa pompa od 215£ do 300£

Dzieki za pomoc do jutra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo dopóki nie przygazujesz go do 2500-3500 obrotów to chodzi normalnie, dopiero po tym wyskoczy samochód z kluczykiem i zacznie nierówno pracować.

A co do linku, to jest dokładnie ta pompa Continentala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. To myslisz ze mam zaryzykowac i kupic ta pompe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jeśli chcesz normalnie jeździć nim, to nie masz wyboru.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...