Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sikar1992

Vectra b 2.0 16v Brak Ciepłego powietrza

Polecane posty

Witam posiadam Vectre b 2.0 16v Climą ręczna nie climatronik jestem laikiem trochę w tych sprawach ale problem polega na tym iż silnik się grzeje do 85 stopni i wentylator się włącza a temperatura spada do 80 nawet po przejechaniu 60km leci tylko letnie powietrze próbowałem odpowietrzać ale nic z tego to samo co dziwnego w zbiorniczku płyn ma letnią temperaturę od termostatu przewody są ciepłe wręcz gorące rozrząd wraz z pompa wody był wymieniany jakieś 15000km temu ale wszystko było ok z grzaniem problemy są od 3tyg dodam że rozrząd wraz z pompa wody był z górnej pułki a nie z allegro za 300zł. Na forum czytałem coś o zapchanej nagrzewnicy jak to można sprawdzić?? i czy jest to jakaś w miarę prosta usterka do diagnozy?? Proszę o Pomoc z góry dzięki

moim zdaniem zastanów się nad termostatem

a czy możesz jakoś uzasadnić swoje zdanie??

Termostat bo w zbiorniczku jest cieply plyn a ma być gorący. A wiatrak włącza sie przy 101 stopni C,

Durzo jest tego na forum.

Silnik trzyma caly czas 80 stopni jesli tak to musi leciec cieple powietrze jesli nie to nagrzewnca jest zapchana. Sprawdzales przewody od nagrzewnicy?