Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość ruch

problemy z obrotami

Polecane posty

Gość ruch

czesc posiadam vectre b disel i od jakiegos czasu mam problem z obrotami .A miaianowicie po odpaleniu na zimnym silniku obroty dochodza do2,500 obrotow i strasznie zaczyna dymic po podgrzaniu sie gdzies do 60 stopni wszystko jest ok. moze to byc erg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do erg ? Rozumiem , że masz na myśli EGR , zdemontuj i wyczyść - banalnie proste zajmuje ok 10 min choć wątpię że to za jego sprawką tak się dzieje

Edytowano przez neo_82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EGR raczej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Obroty biorą się z paliwa a ono z pompy wtryskowej. Trzeba sprawdzić pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale na początek -wymieniłbym fitr paliwa-zdarza sie często że po takiej operacji auto odżywa.,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne problemy - co prawda jeszcze nie do końca się z nimi uporałem ale u Ciebie zacząłbym od sprawdzenia parametrów pompy tj. kąt wtrysku, czy praca przestawiacza jest płynna, dalej dawka rozruchowa czyli wszystko co można ustawić z kompa. A jeśli to nie pomoże to zostaje jeszcze sprawdzenie wtrysków. Ale one z reguły same z siebie nie padają bo są wyjątkowo trwałe. Ich żywot kończy niepoprawna praca pompy tak jak to miało miejsce u mnie. Powodem dymienia również mogą być nieodpowiednio grzejące świece. U mnie jeden kanał świecy był strasznie zawalony nagarem przez co świeca kiepsko oddawała ciepło do komory spalania i po odpaleniu szarpał na jednym cylindrze i kopcił przez kilkanaście sekund dopóki nie załapał samozapłonu. Polecam spóbować wykręcić świece. Jeśli wszystko z nimi jest ok i nie ma dużo nagaru powinny się odkręcić przy użyciu minimalnej siły. Pod warunkiem oczywiście że ktoś kto je zmieniał poprzednio (o ile tak było) nie dokręcił ich "na chama".

Edytowano przez szklarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×