Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest ruch

problemy z obrotami

Recommended Posts

Guest ruch

czesc posiadam vectre b disel i od jakiegos czasu mam problem z obrotami .A miaianowicie po odpaleniu na zimnym silniku obroty dochodza do2,500 obrotow i strasznie zaczyna dymic po podgrzaniu sie gdzies do 60 stopni wszystko jest ok. moze to byc erg

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do erg ? Rozumiem , że masz na myśli EGR , zdemontuj i wyczyść - banalnie proste zajmuje ok 10 min choć wątpię że to za jego sprawką tak się dzieje

Edited by neo_82

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR raczej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Obroty biorą się z paliwa a ono z pompy wtryskowej. Trzeba sprawdzić pompę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale na początek -wymieniłbym fitr paliwa-zdarza sie często że po takiej operacji auto odżywa.,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem podobne problemy - co prawda jeszcze nie do końca się z nimi uporałem ale u Ciebie zacząłbym od sprawdzenia parametrów pompy tj. kąt wtrysku, czy praca przestawiacza jest płynna, dalej dawka rozruchowa czyli wszystko co można ustawić z kompa. A jeśli to nie pomoże to zostaje jeszcze sprawdzenie wtrysków. Ale one z reguły same z siebie nie padają bo są wyjątkowo trwałe. Ich żywot kończy niepoprawna praca pompy tak jak to miało miejsce u mnie. Powodem dymienia również mogą być nieodpowiednio grzejące świece. U mnie jeden kanał świecy był strasznie zawalony nagarem przez co świeca kiepsko oddawała ciepło do komory spalania i po odpaleniu szarpał na jednym cylindrze i kopcił przez kilkanaście sekund dopóki nie załapał samozapłonu. Polecam spóbować wykręcić świece. Jeśli wszystko z nimi jest ok i nie ma dużo nagaru powinny się odkręcić przy użyciu minimalnej siły. Pod warunkiem oczywiście że ktoś kto je zmieniał poprzednio (o ile tak było) nie dokręcił ich "na chama".

Edited by szklarz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...