Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
yogowafel

Moja Vectra B 1.6 16v nie odpala na benzynie...tylko na LPG.

Recommended Posts

Witam wszystkim forumowiczów.

Z racji tego ze jestem tu nowy i moge cos pokrecic prosze o wyrozumiałość.

Mianowicie zakupiłem Vectre B z silnikiem 1.6 16v 101KM rocznik 97i mam juz z nią pierwszy problem , niestety nie odpala mi na benzynie, jak przekrece stacyjke to nie słychać żeby pompa paliwowa podawała paliwo słychac tylko taki stuk i tyle, startuje i zero reakcji. Nie mam pojecia czym moze byc to spowodowane czy jakis bezpiecznik czy przekaźnik od pompy paliwa tylko ze nawet nie wiem gdzie on sie znajduje i jak go sprawdzić? Na lpg odpala normalnie jednak musze podgrzewac reduktor i wtryski farelka bo na zimnym silniku niestety nie złapie.

Z góry dziekuje za jakies sugestie podpowiedzi co mam dalej robic.

pozdrawiam

ps. dodam iż jest w niej centralny zamek i immo jednak przy dorabianiu kluczyka pan zegarmistrz powiedzial mi ze w kluczykach nie mam chipa do immo wiec juz sam nie wiem czy jest tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź czy dochodzi napięcie do pompki paliwa, która znajduje się pod tylną kanapą, a dokładnie pod tą mniejszą częścią

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek sprawdz bezpieczniki no i napięcie czy dochodzi do pompki paliwa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

a który bezpiecznik lub przekaźnik odpowiada za pompe paliwa ? dodam iz samochód normalnie palił od strzała i pewnego dnia nagle juz nie. czy moze byc to spowodowane blokada immo ze nie podaje zasilania na pompe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje przeczytać cały temat

kolejny

Sprawdź najpierw ciśnienie na listwie, jeśli go niema zobaczy czy pracuje pompka, jeśli nie to sprawdź czy jest zasilanie w kostce pod siedzeniem, jeśli tak to wymień pompkę, jeśli nie ma zasilania przechodzimy do elektryki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraz sprawdzałem i brak zasilania na tej kostce wogule nie slychac zeby pompka sie zalaczyla po przekreceniu zapłonu co dalej z elektryka ?

dodam iż samochod wczesniej nie pokazywał objawów nie równej pracy czy spadku mocy po prostu chodzil normalnie i wkoncu ciach i juz nie zapalil tak wiec nie wiem co sie moglo stac a gdzie znajduje sie łącze diagnostyczne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

przeczytaj

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Edited by czaro_1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem rozwiązany , musialem isc po kablach w koncu i znalazlem zalamany kabel na progu wymienilem i jest ok wszystko dziala

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki za podpowiedzi i sugestie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jaki kabel?? gdzie dokładnie ?? na jakim progu?? kolega opisze dokładniej może się przyda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak... Sam się dowie, nie opisze dokładnie i potem 5 tematów takich samych i tak samo nie dokończonych. Tylko własna d*** się liczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...