Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tomolt

Chyba walnięty sterownik ABS-pomocy gdzie naprawić

Polecane posty

Witam wszystkich mam nie mały kłopot ze swoją viki.Cały czas świeci mi się ABS+TC po podłączeniu kompa pokazuje błąd

C0045 - Czujnik prędkości koła, lewa str. tył - przerwany obwód

lub niskie napięcie

(06) - Obecny

zakupiłem nową piastę podłączyłem kasuję błąd a on nadal się pojawia.Podejrzewam sterownik alo przewód ale przewód zamówiony dopiero na piątek.Jeśli się okaże sterownik to poradzcie co robić wiem że można regenerować takie części ale nie bardzo wiem gdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej pada przewód między piastą a nadwoziem sprawdź go zanim wymienisz sterownik ABS !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się że to może być przewód miałem taką samą awarię i błąd C0045 i okazało się że właśnie przewód był walnięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a gdzie znaleźć ten przewodzik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zdejmiesz koło to widać go idzie od piasty koła i dochodzi do wtyczki zamontowaniem na mc personie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z tyłu nie ma mcpersona.

To jest ten przewód który jest przyczepiony do wahacza (banana) ale jest on w taki plastikowym peszlu, ale nie mam pojęcia gdzie jest jego drugi koniec.

Musisz szukać po przewodzie i sprawdzić czy jest przejście.

Poczekaj niech sie wypowiedzą bardziej doświadczeni użytkownicy ode mnie

Edytowano przez Krzysiekk884

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aa sorry myślałem że piszesz o przodzie mój błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najczęściej urywa się przy samej wtyczce przy piaście !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kable z tylnych czujników idą do kostki. X5 pod piny A B C D. Wtyczka czarna 12 pinowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedzi jutro odbieram kabel z ASO zobaczymy.a czy prócz tego przewodu idzie jeszcze jakiś dodatkowy bo tak kombinuje że jak na nowym przewodzie będzie to samo to może walnięty będzie ten co idzie do pompy(bo chyba do pompy idzie inny kabel niż ten do czujników tylnych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw czy dało by rade przewód z lewego koła podpiąć pod prawe bo może nowa piasta (czujnik) ma wade

Edytowano przez Krzysiekk884

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zamiast kombinować i wymienić po kolei wszystko należy udać się do elektryka który będzie wiedział jak znaleźć uszkodzenie ! już bez potrzeby wymieniłeś piastę za chwilę kabel który przeważnie da się naprawić ! lub jeśli się znasz weź miernik i schemat w rękę i wszystko będzie jasne !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×