Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomolt

Chyba walnięty sterownik ABS-pomocy gdzie naprawić

Recommended Posts

Witam wszystkich mam nie mały kłopot ze swoją viki.Cały czas świeci mi się ABS+TC po podłączeniu kompa pokazuje błąd

C0045 - Czujnik prędkości koła, lewa str. tył - przerwany obwód

lub niskie napięcie

(06) - Obecny

zakupiłem nową piastę podłączyłem kasuję błąd a on nadal się pojawia.Podejrzewam sterownik alo przewód ale przewód zamówiony dopiero na piątek.Jeśli się okaże sterownik to poradzcie co robić wiem że można regenerować takie części ale nie bardzo wiem gdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najczęściej pada przewód między piastą a nadwoziem sprawdź go zanim wymienisz sterownik ABS !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się że to może być przewód miałem taką samą awarię i błąd C0045 i okazało się że właśnie przewód był walnięty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zdejmiesz koło to widać go idzie od piasty koła i dochodzi do wtyczki zamontowaniem na mc personie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z tyłu nie ma mcpersona.

To jest ten przewód który jest przyczepiony do wahacza (banana) ale jest on w taki plastikowym peszlu, ale nie mam pojęcia gdzie jest jego drugi koniec.

Musisz szukać po przewodzie i sprawdzić czy jest przejście.

Poczekaj niech sie wypowiedzą bardziej doświadczeni użytkownicy ode mnie

Edited by Krzysiekk884

Share this post


Link to post
Share on other sites

aa sorry myślałem że piszesz o przodzie mój błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites

najczęściej urywa się przy samej wtyczce przy piaście !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kable z tylnych czujników idą do kostki. X5 pod piny A B C D. Wtyczka czarna 12 pinowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za odpowiedzi jutro odbieram kabel z ASO zobaczymy.a czy prócz tego przewodu idzie jeszcze jakiś dodatkowy bo tak kombinuje że jak na nowym przewodzie będzie to samo to może walnięty będzie ten co idzie do pompy(bo chyba do pompy idzie inny kabel niż ten do czujników tylnych)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem ciekaw czy dało by rade przewód z lewego koła podpiąć pod prawe bo może nowa piasta (czujnik) ma wade

Edited by Krzysiekk884

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamiast kombinować i wymienić po kolei wszystko należy udać się do elektryka który będzie wiedział jak znaleźć uszkodzenie ! już bez potrzeby wymieniłeś piastę za chwilę kabel który przeważnie da się naprawić ! lub jeśli się znasz weź miernik i schemat w rękę i wszystko będzie jasne !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...