Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

witam a więc tak po pierwsze problem polega na tym że samochód wolno się nagrzewa a jak nagrzeje się to powietrze nie jest ciepłe a letnie po przejechaniu 130 km w środku miałem zmarznięte stopy p;/ przy temp -8 na dworze

nie równo wieje z nawiewów w środku trochę cieplejsze i mocniej a po bokach słabiej zimniejsze

termostat się raczej otwiera bo temp dojdzie do 90 stopni i wtedy schodzi do ok 85 i tak 3 ma się...

za chłodnice włożyłem jeszcze dyktę ale to nic nie dało bez zmian ;/

płyn chłodniczy zimowy poziom w normie.

i na nogi słabo wieje ale to chyba zapchane gdzieś jest chyba ...

więc co może być tym problemem?

nagrzewnica ? chłodnica? jakiś kanał zapchany? ;/

nie mam pojęcia

miałem kiedyś corse 1.2 8v to po 2 km ciepełko że na gaciach można było siedzieć i szybko temp dochodziła do 90 i tak trzymała się.

proszę o pomoc bo idzie sobie choroby nabawić w tym samochodzie... ; /

a tym bardziej te wszystkie strzelające plastiki. wrrr ;/

Edytowano przez Marcinkos3d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli samochód się słabo i długo nagrzewa jednym z powodów może być uszkodzenie termostatu, który cały czas jest w pozycji otwartej.

Może to wynikać z zablokowania jego talerzyka przez kamień.

Warto go wymontować i rozpocząć diagnozowanie od tej usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

termostat działa prawidłowo otwiera i się zamyka... co dalej? ; /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

manual czy climatronik? posprawdzaj węże dochodzące do nagrzewnicy czy obydwa równomiernie są nagrzane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wersja goła bez klimy ;]

jest tam jakaś jeszcze zapadka przy nagrzewnicy że się blokuje czy coś?

wieje słabo i nie do końca ciepłe a od strony pasażera leci zimne i prawie wcale...; /

Edytowano przez Marcinkos3d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może linka spadła od regulacji klapy ciepło zimno, sprawdź te węże o których pisałem wyżej

Edytowano przez kimba24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czili żeby sprawdzić tą linkę itd trzeba deskę rozbierać? ; /

dobra już wiem oczytałem na innych postach jak to sprawdzić na dole w nogach kierowcy i zawór trój drożny tym bardziej że mam instalację gazową : )

witam wnioski do jakich doszedłem to jak ścisnę wąż od reduktora od gazu ten bardziej ciepły to leci od razu przyjemniejsze powietrze w kabinie...

czy co źle gaz podłączony?

na reduktor przecież musi iść ciepłe powietrze żeby nie zamarzał ale jak zrobić żeby wszystko nie szło bo teraz chyba duża większość idzie... ; /

co robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dobra a co w takim razie z podłączeniem reduktora od gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne letnie powietrze lecące z nawiewu to wina nagrzewnicy...

a w związku z tym mam pytanie ile kosztuje robocizna za przeczyszczenie nagrzewnicy lub wymianę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kilka postów wyżej masz link do fotorelacji z wymiany nagrzewnicy.

Edytowano przez jurlich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego z wymianą nagrzewnicy sam sobie poradzisz, jeśli kolega jurlich wysłał Ci poradę, postępuj wedle niej a na pewno ją wymienisz... Zaoszczędzisz $ a i satysfakcja będzie, że sam coś zrobiłeś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Myśle, że 3-4 godzinki to max na wymianę nagrzewnicy. Moim zdaniem lepiej jest kupić nową, przynajmniej masz pewność, że będzie drożna w 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U Ciebie raczej nie ma zaworu trójdrożnego.

Co do nagrzewnicy to lepiej wymienić bo czyszczenie nic nie da jak już jest zakamieniona.

Wymiana nagrzewnicy to ok godziny roboty i nie powinno przekroczyć 50-70zł za robocizne, deski nie trzeba ściagać.

Jaką temperaturę pokazuje Tobie jak jedziesz gdy silnik jest już rozgrzany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×