Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

5022749

2.0 DTI 99r. nie odpala w ogóle.

Recommended Posts

Witam

mam problem. Vectra B 99 po liftowa 2.0 DTI nie odpala, kręci w nieskończoność i nie odpala, akumulator nowiutki. bezpieczniki wszystkie dobre, przekaźniki nie wiem jak sprawdzić. Check sie nie świeci ani nie mruga, Immo tez raczej ok żaden kluczyk nie swieci ani zadnego bledu nie generuje. Dodam tylko że auto normalnie wczoraj jeździło do ostatniego metra a rano tylko kręci i nic nawet nie zawarczy.

paliwo jest ponad 20l.

zczytałem kody błędów, najpierw były:

P1651 - (B ) Can odbiera błąd - Nie występuje

P1650 - (A) Can: urządzenie odłączone - Nie występuje

później po wykonaniu testów solenoidów wszystkich wyskoczyły kolejne dwa

P0725 - (D) Brak sygnały obwodu wejścia sensora prędkości silnika - Nie występuje

P1660 - (B ) Za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa - Nie występuje

no i teraz są wszystkie.

dodam że mniej więcej półtora roku do tyłu była regenerowana pompa paliwowa ( chyba tylko elektronika - nie wiem poprzedni właściciel) auto po regeneracji bez żadnego problemu przejechało około 24 000 km .

proszę powiedzcie ze to nie pompa znowu...

Edited by 5022749

Share this post


Link to post
Share on other sites

check na zapłonie powinien sie świecić, gaśnie po uruchomieniu silnika...

zdejmij przewód powrotny z pompy i pokręc, zobacz czy poleci paliwo bo może zeszło z pompy i jest zapowietrzony

Edited by hapko

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym podejrzewał sterownik pompy paliwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze można sprawdzić elektroniczna dysze w pompie i wymienić filtry ponieważ mogło się ściąć paliwo odpowietrz tez uklad paliwowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

spróbował bym na placka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli tylko elektronika byla naprawina w pompie to jest duze prawdopodobienstwo, ze wysiadla mechanika. Jesli masz jeszcze kontakt do poprzedniego wlasciciela to skontaktuj sie I sprobuj ustalic szczegoly naprawy. Mialem podobnie odstawilem na noc auto w garazu a rano juz nie odpalilem. Mozesz tez zrobic tak jak pisal kolega Marcinek odpalic przy pomocy placka. Jesli jest tylko zapowietrzony uklad paliwowy auto powinno odpalic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

CAN w VB nie występuje więc nie przejmuj się tymi błędami

Ludzie zakładacie tematy a nie poświęcacie chwili na szukanie . Przecież jest nie jeden temat , który jest poświęcony temu problemowi jak się wysilę znajdę z 20 tematów

zrób co pisali koledzy Hapko , Marcin tyle że jak odpalisz to przytrzymaj chwile na delikatnej przygazówce

Rzecz jasna nie psikaj w filtr , tylko odepnij wąż od IC . jedna osoba odpala VB a druga psika w dolot . Kumasz ?

Sprawdź również obudowę filtra ON może być pęknięta . Działaj i pisz co i jak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jednak powinno sie regenerować całość.

P1660 błąd przekażnika pompy.Tu tylko do regeneracji pompa.

P0725 błąd czujnika obrotu wału.

Możliwe że uszkodzony jest dokładnie czujnik obrotu wału i też nie zapalisz.

A tak to sprawdź wtyk na pompie popraw kontakty i sprawdź czy jakiś przewód ci sie od wtyku

pompy w koszulce nie ugnił no i wtyk na czujniku obrotu wału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na plaku zapalił pochodził z 10 min na rownych obrotach jakoś specjalnie nie dymił (wiadomo lekko biały dymek po odpaleniu na mrozie) co do mocy nie wiem nie chcialem wyjezdzac zeby mi nie stanal gdzies w polowie drogi do bloku. jutro odpale jak godzine pochodzi przeciagnie literek paliwa to chyba bedzie mozna stwierdzic ze to bylo tylko zapowietrzenie...

czy jest mozliwosc ze zaciagnelo paliwo z filtra i dlatego te 10 min pochodził, zgasiłem i odpalił jeszcze raz bez problemu po chwili, czy to by znaczylo ze jednak wszystko sprawne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak się tylko zapowietrza co normalne że odpali za 2 razem bo silnik był już rozgrzany, gorzej może być po nocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Był zapowietrzony? Raczej zapowietrza się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich a ja mam właśnie bardzo podobny problem wczoraj odpaliłem swoją viki i co wyjechałem na droge może 30m i kaput zgasło przeczytałem już chyba wszystko co możliwe i dalej nie wiem co jej może być zbiornik pełny rozrusznik kręci jak głupi przed chwilą próbowałem wciągnąć ją na podwórko pod górke oczywiście tyłem bo mam tylko haka z tyłu w połowie okazało sie że to jednak za duża górka chciałem jeszcze raz sie przekonać i przekręciłem kluczyk i po jakiś 2 min z biedą zaskoczyło wyjechałem 20m pod góre tyłem i po 2min zgasła znowu i od nowa to samo ;(;( jestem w rozpaczy prosze pomóżcie

dodam że pierwszy raz mam opla i wogóle diesla a nie napisałem silnik 2.0 DHL 60KW 97r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weź litrową butelke nalej paliwa odepnij przewód od filtra paliwa idący do pompy i zanuż go w tej butelce odpal silnik jak zapali dolewaj paliwa do butelki bo szybko ubywa to będzie znaczyć że zapowietrza sie gdzieś filter bak,jak nie zapali no to już wiadomo o co chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Poproś jakiegoś kumatego mechanika do tego silnika,lub zrób jak napisałem dla sprawdzenia gdzie od którego miejsca sie zapowietrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...