Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

5022749

2.0 DTI 99r. nie odpala w ogóle.

Polecane posty

Witam

mam problem. Vectra B 99 po liftowa 2.0 DTI nie odpala, kręci w nieskończoność i nie odpala, akumulator nowiutki. bezpieczniki wszystkie dobre, przekaźniki nie wiem jak sprawdzić. Check sie nie świeci ani nie mruga, Immo tez raczej ok żaden kluczyk nie swieci ani zadnego bledu nie generuje. Dodam tylko że auto normalnie wczoraj jeździło do ostatniego metra a rano tylko kręci i nic nawet nie zawarczy.

paliwo jest ponad 20l.

zczytałem kody błędów, najpierw były:

P1651 - (B ) Can odbiera błąd - Nie występuje

P1650 - (A) Can: urządzenie odłączone - Nie występuje

później po wykonaniu testów solenoidów wszystkich wyskoczyły kolejne dwa

P0725 - (D) Brak sygnały obwodu wejścia sensora prędkości silnika - Nie występuje

P1660 - (B ) Za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa - Nie występuje

no i teraz są wszystkie.

dodam że mniej więcej półtora roku do tyłu była regenerowana pompa paliwowa ( chyba tylko elektronika - nie wiem poprzedni właściciel) auto po regeneracji bez żadnego problemu przejechało około 24 000 km .

proszę powiedzcie ze to nie pompa znowu...

Edytowano przez 5022749

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

check na zapłonie powinien sie świecić, gaśnie po uruchomieniu silnika...

zdejmij przewód powrotny z pompy i pokręc, zobacz czy poleci paliwo bo może zeszło z pompy i jest zapowietrzony

Edytowano przez hapko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym podejrzewał sterownik pompy paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze można sprawdzić elektroniczna dysze w pompie i wymienić filtry ponieważ mogło się ściąć paliwo odpowietrz tez uklad paliwowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spróbował bym na placka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli tylko elektronika byla naprawina w pompie to jest duze prawdopodobienstwo, ze wysiadla mechanika. Jesli masz jeszcze kontakt do poprzedniego wlasciciela to skontaktuj sie I sprobuj ustalic szczegoly naprawy. Mialem podobnie odstawilem na noc auto w garazu a rano juz nie odpalilem. Mozesz tez zrobic tak jak pisal kolega Marcinek odpalic przy pomocy placka. Jesli jest tylko zapowietrzony uklad paliwowy auto powinno odpalic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

CAN w VB nie występuje więc nie przejmuj się tymi błędami

Ludzie zakładacie tematy a nie poświęcacie chwili na szukanie . Przecież jest nie jeden temat , który jest poświęcony temu problemowi jak się wysilę znajdę z 20 tematów

zrób co pisali koledzy Hapko , Marcin tyle że jak odpalisz to przytrzymaj chwile na delikatnej przygazówce

Rzecz jasna nie psikaj w filtr , tylko odepnij wąż od IC . jedna osoba odpala VB a druga psika w dolot . Kumasz ?

Sprawdź również obudowę filtra ON może być pęknięta . Działaj i pisz co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jednak powinno sie regenerować całość.

P1660 błąd przekażnika pompy.Tu tylko do regeneracji pompa.

P0725 błąd czujnika obrotu wału.

Możliwe że uszkodzony jest dokładnie czujnik obrotu wału i też nie zapalisz.

A tak to sprawdź wtyk na pompie popraw kontakty i sprawdź czy jakiś przewód ci sie od wtyku

pompy w koszulce nie ugnił no i wtyk na czujniku obrotu wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na plaku zapalił pochodził z 10 min na rownych obrotach jakoś specjalnie nie dymił (wiadomo lekko biały dymek po odpaleniu na mrozie) co do mocy nie wiem nie chcialem wyjezdzac zeby mi nie stanal gdzies w polowie drogi do bloku. jutro odpale jak godzine pochodzi przeciagnie literek paliwa to chyba bedzie mozna stwierdzic ze to bylo tylko zapowietrzenie...

czy jest mozliwosc ze zaciagnelo paliwo z filtra i dlatego te 10 min pochodził, zgasiłem i odpalił jeszcze raz bez problemu po chwili, czy to by znaczylo ze jednak wszystko sprawne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak się tylko zapowietrza co normalne że odpali za 2 razem bo silnik był już rozgrzany, gorzej może być po nocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Był zapowietrzony? Raczej zapowietrza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no mozliwe.. tylko pytanie dlaczego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich a ja mam właśnie bardzo podobny problem wczoraj odpaliłem swoją viki i co wyjechałem na droge może 30m i kaput zgasło przeczytałem już chyba wszystko co możliwe i dalej nie wiem co jej może być zbiornik pełny rozrusznik kręci jak głupi przed chwilą próbowałem wciągnąć ją na podwórko pod górke oczywiście tyłem bo mam tylko haka z tyłu w połowie okazało sie że to jednak za duża górka chciałem jeszcze raz sie przekonać i przekręciłem kluczyk i po jakiś 2 min z biedą zaskoczyło wyjechałem 20m pod góre tyłem i po 2min zgasła znowu i od nowa to samo ;(;( jestem w rozpaczy prosze pomóżcie

dodam że pierwszy raz mam opla i wogóle diesla a nie napisałem silnik 2.0 DHL 60KW 97r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź litrową butelke nalej paliwa odepnij przewód od filtra paliwa idący do pompy i zanuż go w tej butelce odpal silnik jak zapali dolewaj paliwa do butelki bo szybko ubywa to będzie znaczyć że zapowietrza sie gdzieś filter bak,jak nie zapali no to już wiadomo o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to znaczy moge prosić jaśniej bo nie rozumiem co będzie wiadomo jak nie zapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Poproś jakiegoś kumatego mechanika do tego silnika,lub zrób jak napisałem dla sprawdzenia gdzie od którego miejsca sie zapowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×