Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DonYakuza

Gwint TA TECHNIK warto?

Recommended Posts

Witam chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się założyć gwintowane zawieszenie z firmy TA Technik? wogóle czy da rade ta firma na naszych drogach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem Ci tak.Paru znajomych jeździ z takim zawiasem,niektórzy nawet skręconym na maxa,jeżdżą co niektórzy ponad rok czasu i jak na razie nikt nie narzeka,ze amory się wylały,czy spreżyny pekły bądź helpery nie wytrzymały.Ja osobiście tez myślałem nad tym zawieszeniem,ale trafił się RACELAND w dobrej cenie i wziąłem.Gdyby nie to,to kupiłbym TA TECHNIX.Ludzie chwalą sobie również FK AUTOMOTIVE, MTS-a jeśli chodzi o niższy przedział cenowy.Chociaż przyglądając się wykonaniu TA TECHNIX a MTS,to lepiej wypada MTS.Wpisz w google MAPET TUNIG i poczytaj.Mimo wszystko uważam,że TA TECHNIX da rade.Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz mieć nisko i tylko nisko, zero właściwości jezdnych to tak, warto. Takie są najtańsze gwinty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam jeździłem kilka lat na TAtechnix i nie było tragedii. Zawieszenia gwintowane maja całkiem inna charakterystykę pracy niz zestaw amor + sprezyna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisz do majkel.007 on prawdopodobnie ma taki gwint i bardzo go chwali.fura ladnie siedzi,a co do komfortu to tez nie ma tragedii..

tylko jak pisze cichy jezeli chcesz jezdzic twardo to wlasnie jest ten gwint,a jezeli chcesz plynac po drogach to nie ma porownania komfortu co do standardowego zawieszenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...