Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DonYakuza

Gwint TA TECHNIK warto?

Polecane posty

Witam chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się założyć gwintowane zawieszenie z firmy TA Technik? wogóle czy da rade ta firma na naszych drogach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak.Paru znajomych jeździ z takim zawiasem,niektórzy nawet skręconym na maxa,jeżdżą co niektórzy ponad rok czasu i jak na razie nikt nie narzeka,ze amory się wylały,czy spreżyny pekły bądź helpery nie wytrzymały.Ja osobiście tez myślałem nad tym zawieszeniem,ale trafił się RACELAND w dobrej cenie i wziąłem.Gdyby nie to,to kupiłbym TA TECHNIX.Ludzie chwalą sobie również FK AUTOMOTIVE, MTS-a jeśli chodzi o niższy przedział cenowy.Chociaż przyglądając się wykonaniu TA TECHNIX a MTS,to lepiej wypada MTS.Wpisz w google MAPET TUNIG i poczytaj.Mimo wszystko uważam,że TA TECHNIX da rade.Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz mieć nisko i tylko nisko, zero właściwości jezdnych to tak, warto. Takie są najtańsze gwinty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jeździłem kilka lat na TAtechnix i nie było tragedii. Zawieszenia gwintowane maja całkiem inna charakterystykę pracy niz zestaw amor + sprezyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisz do majkel.007 on prawdopodobnie ma taki gwint i bardzo go chwali.fura ladnie siedzi,a co do komfortu to tez nie ma tragedii..

tylko jak pisze cichy jezeli chcesz jezdzic twardo to wlasnie jest ten gwint,a jezeli chcesz plynac po drogach to nie ma porownania komfortu co do standardowego zawieszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×