Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
skalbek

temperatura silnika -dziwne?

Polecane posty

Panowie jak w temacie mam problem z temperatura silnika i nie wiem czy tak ma byc czy nie. Otoz teraz przy mrozach w granicach -3 do -13 jak odpalam zaswieca sie spiralka - pali nawet niezle i temp. jest na zero. Przejade okolo 20km a wskaznik temp podnosi sie zaledwie z milimetr i ani nie drgnie wiecej-czy tak ma byc? nawet jak jazdze dluzej to tez wogole nie dochodzi do 80st.

O problemie rozruchu nawet nie wspominam bo zaczyna mnie to dobijac-niby wsio super ale jak przy tych mrozach w godzinach popoludniowych postoi sobie z 3-5 godzin pozniej nie zapala mi sie wogole spiralka i dusi sie przeokropnie zeby odopalil-nie wiem czy to tez wina temp??? poradzcie cos bo szalk mnie zaczyna trafiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z temp. to wina leży po stronie termostatu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

albo sam termostat do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To dwa różne problemy. Do wymiany masz na pewno termostat.

No i być może czujnik temp. podajacy temp do kompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jest taka mozliwosc ze jest to zepsute a bledami nie wali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to nie wywali błedu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

poczytaj na forum tematy o problemach z odpalaniem 2,0 2,2 DTI i zamów sobie oszusta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> problem zniknie

Edytowano przez zbigos74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To najprostsze wyjscie z calej sytuacji, a ja chce zwalczyc problem a nie go omijac...

wczoraj jeszcze wyrzucilo 2 razy problem z cisnieniem doladowania ale auto chodzi jak burza sprezarka pracuje elegancko wiec co tym razem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

mam dosc zaczynam sie zastanawiac czy nie zepchac do Wisły tego pudla... wlozylem tyle kasy z przeglad wymiane wszystkiego co zostalo stwierdzone do wymiany a tu zonk znowu cos...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to nie najprostsze, ale jedyne wyjście z sytuacji jeśli nie chcesz naprawiać pompy paliwa,

jeżeli układ paliwowy jest szczelny od A do Z, kompresja jest za***ista, rozrusznik kręci jak wściekły, akumulator jest sprawny, a silnik słabo odpala przy niepodgrzanych świecach to problem leży po stronie sterownika pompy, lub po stronie mechanicznej, koniec kropka - to taki prezent od GM gratis

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oile wszystko przed pompa jest w porzadku a tego nie wiem a mechanikom do konca nie wierze, bo prakttycznie zawsze ida na latwizne zreszta pompa byla diagnozowana w ASO przy zakupie i wsio bylo OK wiec problem lezy gdzie indziej a do tego nie moge dotrzec pomimo ze autko ogladalo juz kilku mechanikow, kazdy chce wkladac jakies badziewia do ulatwiania odpalania itd itp a ja chce zdjagnozowac problem, ostatnio mlody chlopaczek stwierdzil ze trwarsy pod wtryskami sa nieszczelne po kolorze dymku jasnoniebieskiego po odpaleniu... czy mu wierzyc hmmm nie wiem ale twierdzi ze to jest przyczyna zlego odpalania...

autko ogolnie chodzi jak burza i nie ma sie do czego przyczepic, jedynie to odpalanie po postoju ale bez swieczek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli teraz trzeba zrobić za pompą, czyli uszczelniacze wtrysków góra, dół, przelewy, trójniki, przy okazji wymiany uszczelniaczy sprawdzić wtryskiwacze, jeśli to zrobisz i problem zniknie miałeś rację, jeśli nie ja wygrywam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez zbigos74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A filtr paliwa nie jest brudny od oleju od dołu? To by potwierdziło uszczelniacze puszczające olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a widzisz tego sie nie spodziewalem ze to ma znaczenie.. hmmm otoz wyciagnieto mi filtr paliwa i faktycznie filt jak byl w pionie to na dole byl tak jakby czarny zabrudzony ale nie jakos strasznie - czy to moze byc to ze uszczelniacze gdzies przepuszczaja? filt zmienialem w maju i widocznie od tamtego momentu cos nie teges z odpalaniem...

napiszcie mi koledzy jakie sa realne wartosci pieniezne za naprawe tych uszczelniaczy poniewaz chcialbym byc przygotowany na dyskusje ile to moze kosztowac...

Edytowano przez skalbek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tu m. in. zdjęcie mojego filtra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz co moj taki nie byl od doly byl tak jakby czarnawy a reszta w miare czysta i stad moje zdziwienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

powiem Ci szczerze ile ja bym wziął, patrząc na nakład pracy: trzeba zdjąć pokrywę zaworów, kolektor dolotowy, odkręcić przewody ciśnieniowe od wtrysków i pompy,zdjąć wałek rozrządu, wyciągnąć wtryski i super jest jak wyjdą bez bólu, oczywiście jest sprzęt do wyciągania wtrysków, ale niestety do tanich nie należy, chociaż prosty jest drut, bo jest to młotek bezwładnościowy z odpowiednimi końcówkami do przymocowania wtrysku

uważam że uczciwa cena to jakieś 300zł bez materiałów, których koszt i tak jest znikomy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie napiszcie mi jak dziala ten dzindzibołek co ułatwia odpalanie tzn załancza świece zawsze...

czy one beda zalanczana za kazdym razem po przekreceniu kluczyka? obojetnie czy auto postoi godzine, 10 minut czy pol dnia??? na jakiej zasadzie to dziala???

bo mnie juz szlak trafia z tym odpalaniem, niby pompa ok ale mechanicy nie potrafia znalesc uszkodzenia, nie mam juz sily do tego, efekt zapowietrzenia lub jakiejs nieszczelnosci. Postoi godzine lub dluzej to juz sie meczy i chechla dlugo a bywa ze za pierwszym razem nie odpali po czym wylacze i probuje ponownie i odpala-nie kumam juz tego silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przekrecasz kluczyk do połowy zapala Ci sie spiralka od Swiec żarowych czekasz chwilę i przekecasz kluczyk dalej auto odpala

nei wiem jak jest w 2.2 DTI ale mechanizm postępowania jest identyczny w kazdym dieslu moze u Ciebie jest problem z czymś innym ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chetnie zdjagnozuje to "cos" oile mechanik powie co to jest bo ja sie nie znam na silnikach dlatego odwiedzilem tak chwalone JARO i GREMAR i kompletnie nic. Zostawialem auto na caly dzien do diagnozy i nic. Oni twierdza ze wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie, świece będą grzały zawsze, niezależnie od czasu postoju auta czy też temp. silnika. Po prostu podczas przekrecenia kluczyka do ECU podawana jest informacja jaką temp. ma płyn chłodniczy i na tej podstawie ECU decyduje czy załączyć świece. Oszukiwacz po prostu oszukuje ECU mówiąc mu niejako, że temp. mamy bardzo niska, powiedzmy -40st. więc załączy świece.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

bo niby wszystko jest ok, ale GM skopał oprogramowanie sterownika i nic się z tym nie da zrobić, chcesz to podam Ci linka, albo sam sobie znajdź na allegro, montaż to 30minut i problem z odpalaniem masz z głowy

PS. wymiana uszczelniaczy wtrysków nie pomoże, mogę się założyć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie uswiadomcie mnie czy mam dobre wrazenie ze pompa mi pada.Otoz mam w dalszym ciagu problemy z odpalaniem bylem znowu u mechanika opowiedzialem o problemie - otoz auto jak sie zapala swiece odpala, natomiast po godzinie dwoch trzech od odpalenia pomimo ze temperatura na zewnatrz na minusie swieczki sie nie zapalaja samocho probuje odpalic bez swieczek i zaczyna sie koszmar tzn kreci chechla i nic.... nie zapala pomimo ze kreci wiec kluczyk spowrotem i za drugim razem odpala albo chechla dwa razy a za trzecim przekreceniem kluczyka odpala... nigdy sie nie zdazylo ze za 4 razem odpaliula... co jest tym bardziej dziwne

Czy to juz pompa? bo jak tak to mi potwierdzcie a jade zepchac ja w piz.u do wisly i bede mial klopot z glowy.

Wkurzony jestem tym bardziej ze jak b ylem u mechanika podlanczali pod kompa ogladali i mowia ze wszytsko ok i kazali zalozyc jakies posrane zaworki zwrotne zeby sie cos tam cos tam a ja nie zamierzam eksperymentowac i zakladac po kolei jakies badziewia ktore nie wiadomo czy wogole pomoga...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego zaworki nic nie pomogą bo gdyby paliwo się cofało to byś miał problem z odpaleniem auta nawet po postoju tym dłuższym gdy Ci świece grzeją. Ja bym sprawdził wymienił rozrusznik ja miałem podobne objawy. Ale wymontowałem rozrusznik i go przeczyściłem WD40 i po ponownym zamontowaniu o wiele lepiej odpala. Już zakupiłem nowy aby mieć pewność, że mnie nie zawiedzie kiedyś pod sklepem czy gdzieś z dala od domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego skalbek, nie gniewaj się, ale jesteś uparty jak wół, czy nie potrafisz przyswoić informacji że ten typ tak ma i jeśli nie wyciągniesz pompy i nie dasz do kumatego pompiarza to nikt Ci nie pomoże? pompa może jeszcze pracować 100 i 200 tysięcy a problemy z odpalaniem będziesz miał cały czas i nie pomoże woda z Wisły, ani puder z róż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×