Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cienki2225

mieki pedał sprzegła . wpadający pedał sprzegła

Polecane posty

witam panowie . mam problem w zeszlym roku pojawił sie on i do tej pory nie moge sie go pozbyc , mianowicie ; pedał sprzegła jest mikki i sprzegło łapie dosc nisko i czuje ze nie wysprzegla do konca , czsem problem z wbiciem biegu , jak sie troszke pojezdzi po miescie robi dobrze i jest wszystko ok , ale jak np stane w korku i postoje na półsprzegle to juz jest problem znowu , trzeba popompowac pedałem zeby wróciło do normy . juz poprostu nie wiem co to moze byc , wysrzeglik wymieniony , pompka sprzegła tez , całe sprzegło (tarcza + docisk) tak ok lutego 2012 r , odpowietrzone ze 3 razy . aa problem powrócił znowu jak sie zrobiło zimno .juz normalnie trace cierpliwosc . z tego co ktos mi tam gdzies powiedział to ze sie sprzegło zapowietrza , przez wadliwe , ztwardniałe oringi na połączeniach przewodów . POMOCY . i prosze o szybką odpowiedz . dziekuje .

Edytowano przez cienki2225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem może być w przewodzie, pompce lub wysprzęgliku. Zobacz czy nie jest wilgotno na łączeniach przewodu, przy pompce i na łączeniu skrzyni. Jaką pompkę i wysprzęglik zakładałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowe . zamiennik . obiawy pokazały sie zimą teraz i wczesniej , takie same przed wymianą jak i po wymianie .

Edytowano przez cienki2225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odrazu po wymianie czy jakiś czas był spokój? Jakiej firmy ten zamiennik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niepamietam jakiej firmy . tanie nie były . popsuło sie na zime pod koniec zimy zrobiłem wszystko . cały czas było dziwne raz chodilo miekko raz twardo , a teraz zima i znowu zaczeło nawalac , obiawy takie same jak przed wymianą . gadałem z mechanikiem takim co sie oplami zajmuje i gadałem z gosciem w serwisie w dzile czesci to podobno ludzie kupują zestawy nowych gumek na łączenia przewodów , koszt nie dózy ok 40-50 zł ale chciałem popytac czy ktos jeszcze taki przypadek miał .

Edytowano przez cienki2225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ubywa płynu to raczej pompka. Objawy są takie jak przy zapowietrzeniu. Sprzęgło odpowietrzałeś sam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sam . prowadze warsztat samochodowy , i raczej troche pojecia mam . ale z takim przypadkiem sie nie spotkałem .

pompka raczej to chyba nie . byly 3 , najpierw 2 uzywki potem poszła nowa . i za kazdym razem na początku po odpowietrzeniu jest ok . dopiero po czasie sie lipa robiła . i tylko zimą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja miałem bardzo podobnie, ale u mnie trosze na łączeniu skrzyni z silnikiem kapało (kropla na 2-3 dni) niestety okazało się że to wysprzęglik, ja wymieniłem na Luk'a i problem ustał, często tu powtarzają że zamienniki nie są wskazane, więc może tu jest problem?

było u mnie dokładnie jak mówisz, po odpowietrzeniu ok kilka dni nawet więcej a później było coraz gożej, pedał wpadał luźno dopiero na końcu był opór.

Edytowano przez Lesiu1123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płynu ze zbiorniczka ubywa?

Ja bym jeszcze przewody sprawdzil, mialem takie objawy jak opisujesz wlasnie (tyle ze u mnie to po wymianie skrzyni bylo)ale u mnie na pół sprzegle to z 5 sekund moglem postac bo pozniej juz skejało. Historia inna ale moze warto by to sprawdzic skoro wszystkie potencjalnie wadliwe elementy wymieniles.

Edytowano przez Dan_LDZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no teraz jak sie zrobiło zimno , to tak ze 2mm w zbiorniczku , . no ja tez moge postac troche na sprzegle i jak postoje to nie zawsze zotaje miekki pedał .

dodam jeszcze ze ciezko sie zapinał nam ten przewód na ptym przewodzie przy skrzyni .dopiero jak troszke oliwki do oringów dalismy to sie zatrzasnęło

Edytowano przez cienki2225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj wymienić te oringi na początek. To w sumie najłatwiejsza sprawa. Jeśli podczas trzymania sprzęgła samochód zaczyna ruszać to musi mieć gdzieś wyciek. Chyba że pompka sprzęgła przepuszcza wewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to na pewno pompka kolego też miałem takie objawy wymieniałem pompkę już 3x, często jest to robione dużo o tym czytałem rozcinałem stare pompki i wygląda to tak jakby płyn był jakiś żrący i niszczy uszczelniacze na pompce

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:"> wiem że to głupie ale tak to wygląda....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aa pytanie takie jeszcze , czy w viki da sie przerobic sprzegło hydrauliczne na mechaniczne ( takie na linke ) ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tym jak wymieniałem skrzynie f18 na f16 z daewoo. W f18 jest uchwyt i miejsce na widełki z łożyskiem i pasowały by ze skrzyni f16 lub d16 z daewoo ale nie wiem jak później z odległością od docisku a pedał i linka to by musiała być jakaś rzeźba....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da sie, przynajmniej proponowal mi to moj mechanik, niestety skrzynie d16 zakupilem bez widełek (bo chyba o to mu chodzilo mowiac ze czegos brakuje) i pozniej juz byl problem z dokupieniem bo chcieli tylko cala skrzynie mi sprzedac. Mi troche zalezalo na czasie wiec wpakował stare graty z f18 do f16 i jazda.

Co juz ci sie widze pomysly skonczyly w szukaniu przyczyny nieszczelnosci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamiast zmieniać na linkę, to przerzuccie sobie mechanizm wysprzęglania z lanosa, wysprzęglik na wierzchu, w razie awarii 10 min i wymienione wraz z odpowietrzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No o tym mowa własnie była (przynajmniej ja tak sadzilem)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> No i ta ce na za wysprzeglik do lanosa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie tak, to jest najlepsze rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie. Mam 12 letni samochód i miesiąc temu wymieniłem wysprzęglik, ale nie z tego powodu że padł tylko profilaktycznie bo zmieniałem tarczę i docisk. Podejrzewam że ten wysprzęglik przeżyje ten samochód więc moim zdaniem nie warto dłubać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to jak dam mechanizm wysprzeglania z lanosa . to skrzynie musze tez zmienić ?? na jaką ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaką masz?? jeśli f18 to nie. Skoro wysprzęglik hydrauliczny z VB pasuje do skrzyni f16 z DAEWOO to i wysprzęglik z DAEWOO będzie pasował do f18

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:">

nie robiłem tego ale na 99% tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lanosowy pasuje do D16, F16, F18, F20, D20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli kupuje wysprzeglik , widełki z łozyskiem , i montuje w obecnej oploskiej skrzyni ?? tak ?? dobrze zrozumiałem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze. Tylko trochę roboty z wyjęciem skrzyni w VB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiem , juz to robiłem , nie raz , nie dwa , pare było .

no dzis powymieniałem oringi . powiem tak ,na pierwszy żut oka wyglądały dobrze ale po ich zdemontowaniu wyglądały nieciekawie , wrecz strasznie . teraz narazie jest dobrze , pojezdze i poczekam na efekty . dam znac o wyniku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×