Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
noorbi

zapallajacy się czeck od turbiny

Recommended Posts

witam wczoraj odpaliłem moją vectre i zadziwił mnie zapalony check na desce pomarańczowy wzór silnika czyli coś z turbiną. chceck teraz po nastepnym zapaleniu i jeździe nie zapala sie od razu tylko po jakimś czasie a gaśnie od razu po naciśnięciu hamulca i znów po jakiś kilkunastu sekundach sioę zapala. Dodam że nie czuje zadnej straty mocy samochód rozpędza sie jak do tej pory czyli jak by turbina mimo tego chcecka dzialala.

dodam jeszcze iż miałem już ten problem na wiosnę też się zapalił ten check ale wtedy od razu stracil moc więc turbo wtedy nie działało i była to wina elektrozaworu.

Czy ktoś miał taki problem lub domysla się co to może być??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesteś na Forum juz jakis czas-bez odczytania kodu błędu kompem nic nie podpowiemy.

Powodów3 zapalenia cheka może być w obecnych warunkach atmosferycznych kilka ,po co zatem zgadywać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak miałem jak sie nagrzał to było ok a okazało sie że to był gęsty zimny olej który blokował łopatke w pompie vacum a jeżeli komuś vacum przepuszcza olej który jest w przewodach podciśnienia a na mrozie zgęstnieje po prostu robi korek no i podciśnienie nie działa do zaworków należy przeczyścić przewody choć teraz zimą lepiej wymienić.A najlepiej jest zrobić sobie odstojniczek oleju zaraz za pompą vakum tam będzie spływał a nie zatykał przewodów.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

też myśle ze moze byc to spowodowane brakiem podciśnienia ale nie ma co faktycznie zgadywać jutro podjade i dam znać jaka jest przyczyna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...