Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
noorbi

zapallajacy się czeck od turbiny

Polecane posty

witam wczoraj odpaliłem moją vectre i zadziwił mnie zapalony check na desce pomarańczowy wzór silnika czyli coś z turbiną. chceck teraz po nastepnym zapaleniu i jeździe nie zapala sie od razu tylko po jakimś czasie a gaśnie od razu po naciśnięciu hamulca i znów po jakiś kilkunastu sekundach sioę zapala. Dodam że nie czuje zadnej straty mocy samochód rozpędza sie jak do tej pory czyli jak by turbina mimo tego chcecka dzialala.

dodam jeszcze iż miałem już ten problem na wiosnę też się zapalił ten check ale wtedy od razu stracil moc więc turbo wtedy nie działało i była to wina elektrozaworu.

Czy ktoś miał taki problem lub domysla się co to może być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesteś na Forum juz jakis czas-bez odczytania kodu błędu kompem nic nie podpowiemy.

Powodów3 zapalenia cheka może być w obecnych warunkach atmosferycznych kilka ,po co zatem zgadywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem jak sie nagrzał to było ok a okazało sie że to był gęsty zimny olej który blokował łopatke w pompie vacum a jeżeli komuś vacum przepuszcza olej który jest w przewodach podciśnienia a na mrozie zgęstnieje po prostu robi korek no i podciśnienie nie działa do zaworków należy przeczyścić przewody choć teraz zimą lepiej wymienić.A najlepiej jest zrobić sobie odstojniczek oleju zaraz za pompą vakum tam będzie spływał a nie zatykał przewodów.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też myśle ze moze byc to spowodowane brakiem podciśnienia ale nie ma co faktycznie zgadywać jutro podjade i dam znać jaka jest przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×