Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam mam dziwny problem z ogrzewaniem w mojej viki a mianowicie gdy włączę ogrzewanie to z kratki po lewej stronie leci ciepłe powietrze, ze środkowej lekko ciepłe a z lewej zimne...

Wie ktoś co może być tego przyczyną ?? Vectra B 1.8 16v 96r bez klimy.

Z góry dziękuję za pomoc ,liczę na odpowiedzi ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na kanaly doprowadzajace powietrze. Moze byc nieszczelny i cieple powietrze idzie poza rure. Grzeje Ci sie kokpit obok tych nawiewow?

Wysyłane z mojego Desire HD za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno na środkowe nawiewy celowo leci chłodniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale na lewym jest zimne powietrze a powinno być ciepłe , nie zauważyłem żeby się grzał kokpit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.

Syf w nagrzewnicy płukanie pomogło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz grzeje tak że w samochodzie ciężko wysiedzieć ... :]

Można zamknąć i usunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego a możesz napisać czy przy Twoim problemie rurki do nagrzewnicy były gorące czy tylko jedna...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna była gorąca a druga ledwo ciepła ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się. Po wymianie termostatu i zaworu nagrzewnicy myślałem że z ogrzewaniem temat został rozwiązany ale jednak nie. Otóż dzisiaj sprawdziłem te rurki od nagrzewnicy i jedna jest gorąca jak diabli a druga dosłownie ciut mniej od tej pierwszej. Na pewno nie jest tak jak u kolegi korzen123. że jedna jest gorąca a druga ledwo ciepła. Rozumiem że nagrzewnica do płukania lub wymiany. Ale mam pytanie mój układ był zalewany płynami tzw koncentrat i woda destylowana teraz kupuję kanisterki 5l różowego HARTA. Czy mimo to mogło dojść do jej zasyfienia?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale u mnie przed płukanie jedna była ledwo ciepła po płukaniu obie rurki od nagrzewnicy są już ciepłe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok tylko Ty mówisz o tym że rurki masz ciepłe a u mnie to jest mało powiedziane ciepłe normalnie ukrop i to na dwór rurkach.

Dodam że po wymianie termostatu i zaworu nagrzewnicy po odpaleniu silnika i po wejściu wskazówki na niebieskie pole leciało ciepłe powietrze. Tak było kilka dni. A wczoraj ciepło zaczęło lecieć dopiero jak sie silnik rozgrzał do temperatury 85. Aha i chyba najważniejsze ciepło leci jak jadę po zatrzymaniu się na światłach ciepło jakby zanika i po ponownym ruszeniu ciepło wraca. Czyli co nagrzewnica ?

Edytowano przez ADi999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy nagrzewnica ale u mnie w wcześniejszym VB okazała się uszczelka pod głowicą. W układzie było powietrze i na wolnych obrotach pompowało powietrze zamiast płynu. Tylko że u mnie były do tego standardowe objawy padniętej uszczelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic takiego nie ma. Nie ma masła na korku i w zbiorniczku po zmianie płynu jest taki sam kolor. Nie ma bulgotania w zbiorniczku wyrównawczym. Tylko występuje to co wyżej. To jest troszkę dziwne bo przez kilka dni było ok i nagle to się stało więc nie wiem z czym to powiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×