Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

korzen123

problem z nawiewem

Recommended Posts

Witam mam dziwny problem z ogrzewaniem w mojej viki a mianowicie gdy włączę ogrzewanie to z kratki po lewej stronie leci ciepłe powietrze, ze środkowej lekko ciepłe a z lewej zimne...

Wie ktoś co może być tego przyczyną ?? Vectra B 1.8 16v 96r bez klimy.

Z góry dziękuję za pomoc ,liczę na odpowiedzi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stawiam na kanaly doprowadzajace powietrze. Moze byc nieszczelny i cieple powietrze idzie poza rure. Grzeje Ci sie kokpit obok tych nawiewow?

Wysyłane z mojego Desire HD za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno na środkowe nawiewy celowo leci chłodniejsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale na lewym jest zimne powietrze a powinno być ciepłe , nie zauważyłem żeby się grzał kokpit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany.

Syf w nagrzewnicy płukanie pomogło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz grzeje tak że w samochodzie ciężko wysiedzieć ... :]

Można zamknąć i usunąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego a możesz napisać czy przy Twoim problemie rurki do nagrzewnicy były gorące czy tylko jedna...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna była gorąca a druga ledwo ciepła ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Dzięki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się. Po wymianie termostatu i zaworu nagrzewnicy myślałem że z ogrzewaniem temat został rozwiązany ale jednak nie. Otóż dzisiaj sprawdziłem te rurki od nagrzewnicy i jedna jest gorąca jak diabli a druga dosłownie ciut mniej od tej pierwszej. Na pewno nie jest tak jak u kolegi korzen123. że jedna jest gorąca a druga ledwo ciepła. Rozumiem że nagrzewnica do płukania lub wymiany. Ale mam pytanie mój układ był zalewany płynami tzw koncentrat i woda destylowana teraz kupuję kanisterki 5l różowego HARTA. Czy mimo to mogło dojść do jej zasyfienia?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale u mnie przed płukanie jedna była ledwo ciepła po płukaniu obie rurki od nagrzewnicy są już ciepłe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok tylko Ty mówisz o tym że rurki masz ciepłe a u mnie to jest mało powiedziane ciepłe normalnie ukrop i to na dwór rurkach.

Dodam że po wymianie termostatu i zaworu nagrzewnicy po odpaleniu silnika i po wejściu wskazówki na niebieskie pole leciało ciepłe powietrze. Tak było kilka dni. A wczoraj ciepło zaczęło lecieć dopiero jak sie silnik rozgrzał do temperatury 85. Aha i chyba najważniejsze ciepło leci jak jadę po zatrzymaniu się na światłach ciepło jakby zanika i po ponownym ruszeniu ciepło wraca. Czyli co nagrzewnica ?

Edited by ADi999

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy nagrzewnica ale u mnie w wcześniejszym VB okazała się uszczelka pod głowicą. W układzie było powietrze i na wolnych obrotach pompowało powietrze zamiast płynu. Tylko że u mnie były do tego standardowe objawy padniętej uszczelki

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie nic takiego nie ma. Nie ma masła na korku i w zbiorniczku po zmianie płynu jest taki sam kolor. Nie ma bulgotania w zbiorniczku wyrównawczym. Tylko występuje to co wyżej. To jest troszkę dziwne bo przez kilka dni było ok i nagle to się stało więc nie wiem z czym to powiązać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...