Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

k1111

ESP

Recommended Posts

witam

nie wiem czy prawidlowo dziala esp po wlaczeniu zaplonu lampka sie zapala potem gasnie ale w czasie jazdy na sniegu po wcisnieciu gazu az do zerwania przyczepnosci lampka miga i kola buksuja czy to jest ok prosze o podpowiedzi bledow nie ma vc 2004

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

działa prawidłowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To jest jak najbardziej okz tym ze robi to system TC a nie ESP.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziekuje temat zamkniety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No chyba nie tak powinno być. System TC ma właśnie zapobiegać "buksowaniu"

Przy dodawaniu gazu moment utraty przyczepności powinien powodować zapalenie się kontrolki i nie pozwolić ślizgać się kołom nawet jak wciśniesz gaz do podłogi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buksować koła będą zawsze tylko jak ktoś ma tc to silnik wkręca się max w 2 tyś obrotów i to koło kture ma lżej jest przyhamowywane tak aby buksowały oba koła a nie tylko jedno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No właśnie nie koniecznie, u mnie spokojnie w poślizgu silnik skręca się do odcinki a powinno być tak jak piszesz. Ale jak jeszcze zarzucę d*pę na ręcznym i zacznie działać esp to wtedy od razu obroty spadają do 2 tysięcy. Zero błędów, widocznie ten typ tak ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo w automacie tak jest, silnik się kręci ale koła już nie, musiałbyś zobaczyć jak jest po wyłączeniu ESP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

O widzisz nawet o tym nie pomyślałem. Zobaczę jak przełączę na tiptronic i zapięty 1 albo 2 bieg.

No i nic z tego . Specjalnie wyjechałem na oblodzony parking i pedał w podłogę na 1-wszym biegu. Koła buksują do odcinki ( na liczniki ok 45 km/h), potem to samo na dwójce i 90km/h a samochód jedzie max 30. Dopieru po zacięciu ręcznym i włączeniu esp silnik dostaje muła.

Edited by rataj73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...