Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

witam

nie wiem czy prawidlowo dziala esp po wlaczeniu zaplonu lampka sie zapala potem gasnie ale w czasie jazdy na sniegu po wcisnieciu gazu az do zerwania przyczepnosci lampka miga i kola buksuja czy to jest ok prosze o podpowiedzi bledow nie ma vc 2004

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

działa prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jest jak najbardziej okz tym ze robi to system TC a nie ESP.

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziekuje temat zamkniety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No chyba nie tak powinno być. System TC ma właśnie zapobiegać "buksowaniu"

Przy dodawaniu gazu moment utraty przyczepności powinien powodować zapalenie się kontrolki i nie pozwolić ślizgać się kołom nawet jak wciśniesz gaz do podłogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

buksować koła będą zawsze tylko jak ktoś ma tc to silnik wkręca się max w 2 tyś obrotów i to koło kture ma lżej jest przyhamowywane tak aby buksowały oba koła a nie tylko jedno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No właśnie nie koniecznie, u mnie spokojnie w poślizgu silnik skręca się do odcinki a powinno być tak jak piszesz. Ale jak jeszcze zarzucę d*pę na ręcznym i zacznie działać esp to wtedy od razu obroty spadają do 2 tysięcy. Zero błędów, widocznie ten typ tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo w automacie tak jest, silnik się kręci ale koła już nie, musiałbyś zobaczyć jak jest po wyłączeniu ESP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

O widzisz nawet o tym nie pomyślałem. Zobaczę jak przełączę na tiptronic i zapięty 1 albo 2 bieg.

No i nic z tego . Specjalnie wyjechałem na oblodzony parking i pedał w podłogę na 1-wszym biegu. Koła buksują do odcinki ( na liczniki ok 45 km/h), potem to samo na dwójce i 90km/h a samochód jedzie max 30. Dopieru po zacięciu ręcznym i włączeniu esp silnik dostaje muła.

Edytowano przez rataj73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×