Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
waldek85

raz zimno raz cieplo

Recommended Posts

Witam,

Dziwna sprawa trudno tutaj cos takiego znalezc

Sprawa wyglada tak ze autko sie nagrzewa jest chwile cieplo i potem temperatura na silniku skacze prawie na maxa i nie ma ogrzewwania potem za chwile trudno powiedziec za jaki czas temp spada na silnmiku i jest ogrzewanie. i tak nazmiane. poza tym silnik jakby pracuje na tzw 3 gary. Kurde co mozebyc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

według mnie to masz termostat do wymiany

ale niech inni się wypowiedzą

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pytanie za co odpowiedzialny jest zwor trojdrozny bo te dwa przewody co wychodza z niego to raz sa zimne raz cieple czy on otiwera cos i powoduje ze jest ogrzewanie w srodku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczytaj posprawdzaj ..

poza tym tematów jest mnóstwo na forum wystarczy poszukać

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale temperatura skacze jak nie wiem co max min dziwne raczej nie termostat bo wtedy by mi sie nie zagrzewal tak szybko czy zawor nagrzewnicyu moze powodowac ze sie nie otwiera i temp tka skacze?

czy jak nagrzewa sie waz od temostatu to jest walniety termostat? oten waz m byc caly czas zimny?

niestety kopci na bialo pewne ze uszczelka?

czy przy walietym termostacie jak sie zagrzeje silnik to faluje?

coraz ciekawiej pytanie bo bylem zagrzac auto praktycznie do 100 st nie grzalo w srodku potem jak by zaczelo grzac juz caly czas ale silnik zaczal falowac chodzi na stalych obrotach ale slychac ze nie chodzi rowno..

poza tym ten dym z rury czy to uszczelka ?

czy moze to byc tez przez zepsuty albo zle dzialajcy termostat?

prosze orade bo nie wiem czy kupowac uszczelke czy termo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego przy walniętym termostacie nie powinien falować przynajmniej nie jest to przyczyną. A co do białego dymka to spokojnie jest zimno na zewnątrz i każdy o to pyta, i dostaje odpowiedź że to normalne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> taki urok vectry i nie szukaj sobie na siłę usterek bo to kosztowna sprawa. Nagraj jak dasz radę filmik jak z tą temperaturą jest.

Edited by norbert007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ten dym to nawet w garazu a garaz mam ogrzewany takze samochod nie stal na zimnie.. a silnik to chodzi na luzie tylko dziwi mnie takie jak dzialanie na 3 gary tak to wyglada. czyli jednak moze byc to uszczelka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dym może być również z parującej wody z wydechu, której jest tam dość sporo. Co do silnika to powiedz co już sprawdziłeś??

Share this post


Link to post
Share on other sites

waz od termostatu wraz z rozgrzewaniem silnika robi sie cieply i twardy..

poza tym raczej nie ucieka mi nigdzie plyn jedynie troche przez zawor nagrzeniwcywidze ile po tym ile skapnie w garazu mzoe jakas 50ml

co wiecej no trudno powiedziec czy w zbiorniku wody jest zapach spalin ..co wiecje moge sprawidzc czy to uszczelka albo nie ona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleju w zbioniczku nie ma?? Węże nie powinny być twarde. Zlikwiduj wyciek i obserwuj czy ubywa płynu. Sprawdzałeś kable świece??

Share this post


Link to post
Share on other sites

swiec nie sprawdzalem

oleju nie ma no chyba ze samalo widoczne czy podczas wypalenia uszczelki bylby on normalnie widoczny w tym zbiorniczku?

jak zrobic zeby przewody nie byly twarde czytalem ze moze ten korek od zbiorniczka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U każdego uszczelka może inaczej wyglądać nie da się jasno stwierdzić co jest u Ciebie. Podjedź najlepiej do jakiegoś ogarniętego mechanika to Ci powie o co chodzi. Sprawdź świece, przewody bo może dlatego chodzi na 3 gary. U mnie ostatnio zmieniałem kable bo były z 97 roku i jeden w rękach się rozsypał i musiałem go odkurzaczem zbierać ale mimo tego silnik równo chodził.

Edited by norbert007

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozumiem ale nie chodzi od poczatku na 3 gary tylko jak dojdize do 100 st pusci ogrzeewanie bo do tej temp nie mam ogrzewania bylo tez tak ze potem spadla temp i bylo ogrzewanie potem znowu wzrosla temp i nie bylo ogrzewania. i dopiero tak jakby dojdzie pow 100 st to zaczyna falowac i potem juz tka zostaje na wolnych obrotach to faluje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jednak ten zaworek nagrzewnicy siada?? Falowanie w vectrze to ciężka sprawa. Kolega już dłuższy czas się z tym buja jak nie jakieś zwarcie to wolnych obrotów nie ma albo się zawieszają i tak w kółko. Z ciekawości jaki przebieg??

Edited by norbert007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale jzu raz go wymienialem jakies 2 miechy temu a watpie ze cieknie prze niego raczej w wyniku cxisnienia cieknie gdzies w miejscu gdzie sie naklada wezyk na ten plstik i wydaje mi sie ze to nie powoduje falowania silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

No przyczyną falowania to to nie jest raczej. Ale dziwne że raz grzeje raz nie jak by się ten zaworek zacinał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie jadac trasa to raz sie grzalo raz nie..i to bylo odwrotnie nizto temp.

poza tym kurde niewiem czy to ten zaworek czy termostat bo tak jak mowie jak bylem teraz w garazu to nie bylo ogrzewania do temp 100 st potem jak by albo ten zaworek puscil albo termostati juz potem grzal caly czas jak tam bylem ale zaczal falowac i kurdejuz nic nie wiem z tego tyle na forum pisze ale takiego przypadku jak ja to nie przeczytalem.

a pzrzebieg juz pnad 250 tys

czy cena 150zł za robocizne za wymiane uszczelki pod glowca, uszczelniaczy, oleju to duza cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...