Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
waldek85

raz zimno raz cieplo

Polecane posty

Witam,

Dziwna sprawa trudno tutaj cos takiego znalezc

Sprawa wyglada tak ze autko sie nagrzewa jest chwile cieplo i potem temperatura na silniku skacze prawie na maxa i nie ma ogrzewwania potem za chwile trudno powiedziec za jaki czas temp spada na silnmiku i jest ogrzewanie. i tak nazmiane. poza tym silnik jakby pracuje na tzw 3 gary. Kurde co mozebyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

według mnie to masz termostat do wymiany

ale niech inni się wypowiedzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a pytanie za co odpowiedzialny jest zwor trojdrozny bo te dwa przewody co wychodza z niego to raz sa zimne raz cieple czy on otiwera cos i powoduje ze jest ogrzewanie w srodku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poczytaj posprawdzaj ..

poza tym tematów jest mnóstwo na forum wystarczy poszukać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale temperatura skacze jak nie wiem co max min dziwne raczej nie termostat bo wtedy by mi sie nie zagrzewal tak szybko czy zawor nagrzewnicyu moze powodowac ze sie nie otwiera i temp tka skacze?

czy jak nagrzewa sie waz od temostatu to jest walniety termostat? oten waz m byc caly czas zimny?

niestety kopci na bialo pewne ze uszczelka?

czy przy walietym termostacie jak sie zagrzeje silnik to faluje?

coraz ciekawiej pytanie bo bylem zagrzac auto praktycznie do 100 st nie grzalo w srodku potem jak by zaczelo grzac juz caly czas ale silnik zaczal falowac chodzi na stalych obrotach ale slychac ze nie chodzi rowno..

poza tym ten dym z rury czy to uszczelka ?

czy moze to byc tez przez zepsuty albo zle dzialajcy termostat?

prosze orade bo nie wiem czy kupowac uszczelke czy termo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego przy walniętym termostacie nie powinien falować przynajmniej nie jest to przyczyną. A co do białego dymka to spokojnie jest zimno na zewnątrz i każdy o to pyta, i dostaje odpowiedź że to normalne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> taki urok vectry i nie szukaj sobie na siłę usterek bo to kosztowna sprawa. Nagraj jak dasz radę filmik jak z tą temperaturą jest.

Edytowano przez norbert007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale ten dym to nawet w garazu a garaz mam ogrzewany takze samochod nie stal na zimnie.. a silnik to chodzi na luzie tylko dziwi mnie takie jak dzialanie na 3 gary tak to wyglada. czyli jednak moze byc to uszczelka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dym może być również z parującej wody z wydechu, której jest tam dość sporo. Co do silnika to powiedz co już sprawdziłeś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

waz od termostatu wraz z rozgrzewaniem silnika robi sie cieply i twardy..

poza tym raczej nie ucieka mi nigdzie plyn jedynie troche przez zawor nagrzeniwcywidze ile po tym ile skapnie w garazu mzoe jakas 50ml

co wiecej no trudno powiedziec czy w zbiorniku wody jest zapach spalin ..co wiecje moge sprawidzc czy to uszczelka albo nie ona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oleju w zbioniczku nie ma?? Węże nie powinny być twarde. Zlikwiduj wyciek i obserwuj czy ubywa płynu. Sprawdzałeś kable świece??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

swiec nie sprawdzalem

oleju nie ma no chyba ze samalo widoczne czy podczas wypalenia uszczelki bylby on normalnie widoczny w tym zbiorniczku?

jak zrobic zeby przewody nie byly twarde czytalem ze moze ten korek od zbiorniczka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U każdego uszczelka może inaczej wyglądać nie da się jasno stwierdzić co jest u Ciebie. Podjedź najlepiej do jakiegoś ogarniętego mechanika to Ci powie o co chodzi. Sprawdź świece, przewody bo może dlatego chodzi na 3 gary. U mnie ostatnio zmieniałem kable bo były z 97 roku i jeden w rękach się rozsypał i musiałem go odkurzaczem zbierać ale mimo tego silnik równo chodził.

Edytowano przez norbert007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ale nie chodzi od poczatku na 3 gary tylko jak dojdize do 100 st pusci ogrzeewanie bo do tej temp nie mam ogrzewania bylo tez tak ze potem spadla temp i bylo ogrzewanie potem znowu wzrosla temp i nie bylo ogrzewania. i dopiero tak jakby dojdzie pow 100 st to zaczyna falowac i potem juz tka zostaje na wolnych obrotach to faluje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jednak ten zaworek nagrzewnicy siada?? Falowanie w vectrze to ciężka sprawa. Kolega już dłuższy czas się z tym buja jak nie jakieś zwarcie to wolnych obrotów nie ma albo się zawieszają i tak w kółko. Z ciekawości jaki przebieg??

Edytowano przez norbert007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jzu raz go wymienialem jakies 2 miechy temu a watpie ze cieknie prze niego raczej w wyniku cxisnienia cieknie gdzies w miejscu gdzie sie naklada wezyk na ten plstik i wydaje mi sie ze to nie powoduje falowania silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No przyczyną falowania to to nie jest raczej. Ale dziwne że raz grzeje raz nie jak by się ten zaworek zacinał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jadac trasa to raz sie grzalo raz nie..i to bylo odwrotnie nizto temp.

poza tym kurde niewiem czy to ten zaworek czy termostat bo tak jak mowie jak bylem teraz w garazu to nie bylo ogrzewania do temp 100 st potem jak by albo ten zaworek puscil albo termostati juz potem grzal caly czas jak tam bylem ale zaczal falowac i kurdejuz nic nie wiem z tego tyle na forum pisze ale takiego przypadku jak ja to nie przeczytalem.

a pzrzebieg juz pnad 250 tys

czy cena 150zł za robocizne za wymiane uszczelki pod glowca, uszczelniaczy, oleju to duza cena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×