Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
CYPRIANTI

przepustnica a olej w wyrównawczym

Polecane posty

witam koledzy mam pytanie, zauważyłem że w zbiorniczku wyrównawczym pływają plamki olejowe ale takie malutkie.Czy może to mieć związek z tym ,że przepustnica jest uwalona w oleju?.z zbiorniczka nie zalatuje spalinami niema bąbli ani nie ubywa wody ani nie przybywa oleju. i jeszcze jedno kiedyś chyba przy zmianie oleju zaduzo nalalem i sie zastanawiam czy czasami ten olej gdzies jakoś się nie przedostał .za odpowiedzi z góry dziekuję bardziej obeznanym kolegom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zlej płyn i nalej nowego. Koszt nie duży a będziesz pewny.

Zapewne UPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moiże to być coś z uszczelnieniem pompy wody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompa wody nie ma nic wspólnego z olejem w zbiorniczku wyrównawczym zlej płyn i zalej go nowym, pojeździj i zobacz wtedy czy pojawi się olej jak tak to twoja jednostka napędowa jest w kiepskiej kondycji . olej w przepustnicy nie jest normalnym zjawiskiem nie wziął się znikąd tylko odmą ci sie tam dostaje chyba, że było go za dużo wtedy ciśnienie jest większe . A ze w zbiorniczku sie znajduje to wina uszczelki pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a gdyby się wzią tą odmą to przy okazji uszczelki pod głowicą by sie wymieniło uszczelniacze zaworowe wtedy by było git?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie sądze jak już zdejmiesz głowę sprawdź tuleje dotrzyj zawory a oleju ile musisz dolewać?? mogą być pierścienie kiepskie sprawdź kompresje zanim wszystko zaczniesz robić

i nam podaj pokoliei ile było

Edytowano przez pablo21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oleju około 3-4 setek na tysiąć , może byc racja z tym za wyskokim poziomem oleju bo chyba ostatnio przlałem troszkę.jednak pojade na kompresję po świętach i bedę miał wtedy więcej jasności.Co do samej przepustnicy to pamietam od zawsze byla troszke uwalona od oleju ,autko odpala i chodzi płynnie żadnych problemów,pali w miescie zimą na krótkich odcinkach około 12l nie wiem czy to nie zaduzo czasem ale robię odcinki po 3-4 km .Odpala bez problemowo nawet w najwieksze mrozy .nieraz stoi pod blokim parenascie dni i też bez problemu odpala.Ale zaniepokoiła mnie ostatnio ta maż w zbiorniczku ,wyczyścilem ją ile sie dało zobaczymy co bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica jest zawsze zasyfiona a sprawca jest odma. Ja trzeba tylko co jakis czas wyczyscic.

Uklad chlodzenia i uklad smarowania so odseparowane. Jedno z drugim nie ma stycznosci ze soba.

Przewaznie winna jest uszczelka pod glowica ale to nie jest powiedziane ze u Ciebie zawinila.

Wymien plyn chlodniczy i zobaczysz co sie bedzie dzialo.

A to ze auto pali Ci tak duzo to wlasnie dlatego ze robisz trasy po 3km. Silnik pracuje na ssaniu. Calkiem mozliwe ze masz tez maslo pod korkiem wlewu oleju. To tez wina krotkich tras, silnik sie niedogrzewa tylko poci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zgadzam się ale pewnie już pierścienie do wymiany bo zużycie oleju jest zbyt wysokie i tłumaczy to też olej na przepustnicy. chociaż ja jak bym mało jeździł to niczym bym sie nie przejmował tylko dalej jeździł ale uszczelka pod głową do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zużycie oleju zbyt wysokie? te typy podobno tak mają ,sprawdzę ciśnienie na garach po świętach to bedzie wiadomo czy pierscionki do wymiany . Faktycznie zrobiło sie troszkę masła pod korkiem, pojeżdżę troszkę i poobserwuję co dalej z tym olejem w zbiorniczku,może uszczelka siądzie bardziej to bedzie ostateczny sygnał ,że to jednak uszczelka pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oleju około 3-4 setek na tysiąc to jest normalne kolego no to na 10 tyś musisz dolać 4l oleju czyli tak jak byś go jeszcze raz wymieniał bo wchodzi bodajże 4,5l oleju do silnika

więc moim zdaniem jest stanowczo za duże jak było by 0,1do0,25 na tysiąc to bym sie zgodził ale nie tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj poszła wectra do mechanika na upg jutro do odbioru ma być cena ok 600 zł z robocizną i częściami ,gumki na zaworach planowanie gł,docieranie gniazd zaworowych to ma byc zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×