Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
CYPRIANTI

przepustnica a olej w wyrównawczym

Recommended Posts

witam koledzy mam pytanie, zauważyłem że w zbiorniczku wyrównawczym pływają plamki olejowe ale takie malutkie.Czy może to mieć związek z tym ,że przepustnica jest uwalona w oleju?.z zbiorniczka nie zalatuje spalinami niema bąbli ani nie ubywa wody ani nie przybywa oleju. i jeszcze jedno kiedyś chyba przy zmianie oleju zaduzo nalalem i sie zastanawiam czy czasami ten olej gdzies jakoś się nie przedostał .za odpowiedzi z góry dziekuję bardziej obeznanym kolegom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlej płyn i nalej nowego. Koszt nie duży a będziesz pewny.

Zapewne UPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moiże to być coś z uszczelnieniem pompy wody?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa wody nie ma nic wspólnego z olejem w zbiorniczku wyrównawczym zlej płyn i zalej go nowym, pojeździj i zobacz wtedy czy pojawi się olej jak tak to twoja jednostka napędowa jest w kiepskiej kondycji . olej w przepustnicy nie jest normalnym zjawiskiem nie wziął się znikąd tylko odmą ci sie tam dostaje chyba, że było go za dużo wtedy ciśnienie jest większe . A ze w zbiorniczku sie znajduje to wina uszczelki pod głowicą

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gdyby się wzią tą odmą to przy okazji uszczelki pod głowicą by sie wymieniło uszczelniacze zaworowe wtedy by było git?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie sądze jak już zdejmiesz głowę sprawdź tuleje dotrzyj zawory a oleju ile musisz dolewać?? mogą być pierścienie kiepskie sprawdź kompresje zanim wszystko zaczniesz robić

i nam podaj pokoliei ile było

Edited by pablo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

oleju około 3-4 setek na tysiąć , może byc racja z tym za wyskokim poziomem oleju bo chyba ostatnio przlałem troszkę.jednak pojade na kompresję po świętach i bedę miał wtedy więcej jasności.Co do samej przepustnicy to pamietam od zawsze byla troszke uwalona od oleju ,autko odpala i chodzi płynnie żadnych problemów,pali w miescie zimą na krótkich odcinkach około 12l nie wiem czy to nie zaduzo czasem ale robię odcinki po 3-4 km .Odpala bez problemowo nawet w najwieksze mrozy .nieraz stoi pod blokim parenascie dni i też bez problemu odpala.Ale zaniepokoiła mnie ostatnio ta maż w zbiorniczku ,wyczyścilem ją ile sie dało zobaczymy co bedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepustnica jest zawsze zasyfiona a sprawca jest odma. Ja trzeba tylko co jakis czas wyczyscic.

Uklad chlodzenia i uklad smarowania so odseparowane. Jedno z drugim nie ma stycznosci ze soba.

Przewaznie winna jest uszczelka pod glowica ale to nie jest powiedziane ze u Ciebie zawinila.

Wymien plyn chlodniczy i zobaczysz co sie bedzie dzialo.

A to ze auto pali Ci tak duzo to wlasnie dlatego ze robisz trasy po 3km. Silnik pracuje na ssaniu. Calkiem mozliwe ze masz tez maslo pod korkiem wlewu oleju. To tez wina krotkich tras, silnik sie niedogrzewa tylko poci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

zgadzam się ale pewnie już pierścienie do wymiany bo zużycie oleju jest zbyt wysokie i tłumaczy to też olej na przepustnicy. chociaż ja jak bym mało jeździł to niczym bym sie nie przejmował tylko dalej jeździł ale uszczelka pod głową do wymiany

Share this post


Link to post
Share on other sites

zużycie oleju zbyt wysokie? te typy podobno tak mają ,sprawdzę ciśnienie na garach po świętach to bedzie wiadomo czy pierscionki do wymiany . Faktycznie zrobiło sie troszkę masła pod korkiem, pojeżdżę troszkę i poobserwuję co dalej z tym olejem w zbiorniczku,może uszczelka siądzie bardziej to bedzie ostateczny sygnał ,że to jednak uszczelka pod głowicą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

oleju około 3-4 setek na tysiąc to jest normalne kolego no to na 10 tyś musisz dolać 4l oleju czyli tak jak byś go jeszcze raz wymieniał bo wchodzi bodajże 4,5l oleju do silnika

więc moim zdaniem jest stanowczo za duże jak było by 0,1do0,25 na tysiąc to bym sie zgodził ale nie tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj poszła wectra do mechanika na upg jutro do odbioru ma być cena ok 600 zł z robocizną i częściami ,gumki na zaworach planowanie gł,docieranie gniazd zaworowych to ma byc zrobione

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...