Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grzechul77

dziwna sytuacja VB 2.0DTI

Polecane posty

Witam szanowne grono!!!

Na początku opiszę sytuację ,która się wydarzyła.

Być może to przypadek ale, ...

wymieniłem olej z 15w40 na 10w40 castrola do diesel oraz tłumik środkowy, no i po jakimś czasie przy rozruchu auta włącz mi się check engine, po przegazowaniu gaśnie i później jest wszystko OK.

Wiem że najlepiej nie zmieniać w ten sposób oleju i sprawdzić kody ale może ktoś ma jakiś pomysł, chętnie dowiem się czegoś więcej.

Pozdrawiam ekipę i czekam na jakieś podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czysty przypadek raczej. Najlepiej sprawdzić błędy, lecz śmie podejrzewać, że jedna z świec żarowych padła. Taka bardziej optymistyczna wersja. Zapraszam do lektury forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nikt wróżkiem nie jest - to jest opel

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej neo napisał - podstawa to odczytać błędy. Ale BARDZO prawdopodobne, że to któraś świeca padła. Objawy pasują. Z wymianą oleju to wręcz bardzo dobrze zrobiłeś! Tylko, że z syfu zmieniłeś na mniejszy syf. Ale o tym to już czytaj w temacie o olejach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki panowie za podpowiedzi...

Pozdrowienia dla Was

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w y22dtr też zmieniałem z 15w40 na 10w40 tylko że mobila s i po niedługim czasie ciekł mi simering na wale ale to w sumie pryszcz. Zczytaj kody i bedzie wiadomo. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Panowie wielki szacun!!! Mieliście rację ,padła jedna świeca żarowa.

Po wymianie wszystko jest ok.

Pozdrawiam szanowne grono i dzięki za sugestje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×