Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Masztelek

Kontrolka akumulatora po wymianie alternatora

Recommended Posts

Witam Panowie serdecznie!

Moje Vectrunia ma problem...

Dwa tygodnie temu wersja standard, obroty 1000 na luzie, zanika klimatronik, zanika wspomaganie, na desce dyskoteka. Wymiana alternatora. Padł, po wyjęciu było czuć zapach "spalenia się".

Wymieniony alternator, było ładowanie spoko, kasowanie błędów po, ale jeden błąd nie chciał się skasować. Został.

Przez kilka dni było spoko - choć z błędem. I od 3-4 dni po jakimś czasie włącza się kontrolka akumulatora. Nic więcej. No i nie wiem co to. Alternator wymieniony był kompletny, nie naprawiany, nie była to używka.

Jadę po mieście kulturalnie, ok 50, potem kawałek 70, bo jest taka opcja w moim mieście, potem zwalniam do 50 i jest kontrolka albo jadę 50, zjeżdżam na parking, szukam miejsca i jest kontrolka. Ale przed chwilą ku sprawdzeniu wracałem 5 km do domu, ale troszkę deptając, potem chwilkę pokręciłem się pod domem, pod garażem i nic, nie zapaliło się.

Może teraz to kwestia akumulatora?

Może coś nie tak z alternatorem?

Z góry dzięki Panowie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

może trzeba podjechać tam gdzie robiłeś alternator

Share this post


Link to post
Share on other sites

mierzyłeś ładowanie alternatora na postoju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Witam

Na 100% wina leży po stronie alternatora a dokładnie po stronie regulatora napięcia możliwe też że został założony za słaby alternator i nie wyrabia - jak najprościej to sprawdzić to po odpaleniu samochodu wejść w tryb serwisowy komputera przytrzymując przez kilka sekund przycisk setings nastepnie przyciskiem BC naciskając go kilka razy przejść do ekranu w którym w prawym górnym rogu jest wyświetlane napięcie minimalne po przekroczeniu którego włącza się kontrolka aku u mnie 13,5 V a powyżej masz aktualne napięcie ładowania średnio powinno być ponad 14 V u mnie 14,2 na poprzednim regulatorze było 14,6 który padł po przejechaniu 53 tys km techonlogia BOSCH_a

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">, jeżeli napięcie spada poniżej minimum to pozostaje złozenie reklamacji do wymiany alternatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...