Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Masztelek

Kontrolka akumulatora po wymianie alternatora

Polecane posty

Witam Panowie serdecznie!

Moje Vectrunia ma problem...

Dwa tygodnie temu wersja standard, obroty 1000 na luzie, zanika klimatronik, zanika wspomaganie, na desce dyskoteka. Wymiana alternatora. Padł, po wyjęciu było czuć zapach "spalenia się".

Wymieniony alternator, było ładowanie spoko, kasowanie błędów po, ale jeden błąd nie chciał się skasować. Został.

Przez kilka dni było spoko - choć z błędem. I od 3-4 dni po jakimś czasie włącza się kontrolka akumulatora. Nic więcej. No i nie wiem co to. Alternator wymieniony był kompletny, nie naprawiany, nie była to używka.

Jadę po mieście kulturalnie, ok 50, potem kawałek 70, bo jest taka opcja w moim mieście, potem zwalniam do 50 i jest kontrolka albo jadę 50, zjeżdżam na parking, szukam miejsca i jest kontrolka. Ale przed chwilą ku sprawdzeniu wracałem 5 km do domu, ale troszkę deptając, potem chwilkę pokręciłem się pod domem, pod garażem i nic, nie zapaliło się.

Może teraz to kwestia akumulatora?

Może coś nie tak z alternatorem?

Z góry dzięki Panowie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może trzeba podjechać tam gdzie robiłeś alternator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mierzyłeś ładowanie alternatora na postoju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam

Na 100% wina leży po stronie alternatora a dokładnie po stronie regulatora napięcia możliwe też że został założony za słaby alternator i nie wyrabia - jak najprościej to sprawdzić to po odpaleniu samochodu wejść w tryb serwisowy komputera przytrzymując przez kilka sekund przycisk setings nastepnie przyciskiem BC naciskając go kilka razy przejść do ekranu w którym w prawym górnym rogu jest wyświetlane napięcie minimalne po przekroczeniu którego włącza się kontrolka aku u mnie 13,5 V a powyżej masz aktualne napięcie ładowania średnio powinno być ponad 14 V u mnie 14,2 na poprzednim regulatorze było 14,6 który padł po przejechaniu 53 tys km techonlogia BOSCH_a

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">, jeżeli napięcie spada poniżej minimum to pozostaje złozenie reklamacji do wymiany alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×