Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MSigXer

Luzy zaworowe w 1.8 XER

Polecane posty

Witam wszystkich!

Nurtuje mnie zagadnienie jakim jest luz zaworowy, chodzi mi dokladnie o moje auto. Czytalem ze jesli sie ma zalozony gaz to trzeba to robic co 30 tys km (silnik 1.8 XER) Auto sprowadzilem z niemiec i tam tez mialo zalozozny gaz. Ostatnimi razy luz byl regulowany przy 138tys km w zeszlym roku obecnie mam przejechane 159 tys km. Czy faktycznie trzeba rozebrac rozrzad zeby to zrobic? (tez byl wymieniany przy 138) czy pozostaje tylko ASO czy ktos z forum to robil? i ma doswiadczenie w tej sprawie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żeby sprawdzić rozrządu raczej ściągać nie trzeba, żeby jednak skorygować już tak (tak twierdzi mój znajomy który to robił) Kontrola co ok 30tyś wskazana co nie znaczy, że trzeba będzie dokonywać regulacji. Coś znikomy przebieg jak na auto z gazem z Niemiec

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2007 rok 1 rejestracja w 2008. Daje głowe za ten przebieg

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> gdyby tak nie bylo nie kupilbym tego auta takze jestem spokojny

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ( Oczywiscie wszystkie dokumenty faktury posiadam, auto sprawdzane w serwisie opla itp itd)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego Matek a czym u Ciebie sie objawia ów luz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zapewne niczym, bo pomiaru nie robi się na słuch

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Luz nie objawia się niczym tylko wiele osob twierdzi ze trzeba go kontrolowac co 30 tys km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a kontrolować nie znaczy regulować więc nie zawsze są to spore koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ASO za kontrole powiedzieli mi 250zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak to w aso, ale raczej wyjścia za bardzo nie ma, bo niezależni mechanicy niechętnie się za to biorą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale to gdzies na wiosne bede robil takze nie ma zle

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> lepiej dac 250zl jak robic glowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam prośbę czy mógłby mi ktoś polecić zakład który zeszlifuje mi szklanki w małopolsce. Bo kogo bym nie zapytał to nikt czegoś takiego nie robi. Proszę również powiedzieć mi na czym polega to szlifowanie. Czy szlifuje się wszystkie jednakowo. Czy np jak kupię nowe szklanki to mogę je założyć i będzie ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do jakiego silnika, jak w tytule ? Tutaj masz trochę opisane

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez grzegorz 69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MSigXer czy przy 138 tys rozrząd miałeś wymieniany pierwszy raz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanieodnośnie mojej Viki z18xer. Mianowicie jak sie rozgrzeje to chodzi jak diesel.Słychać bardzo na biegu jałowym jak klepie. Czy to oznacza że to właśnie szklanki?I czy ktoś wie jakie powinny byś luzy zaworowe? Z góry diekuje za odpowiedzi bo mechanicy mam wrażenie że nie bardzo wiedzą jak ugrysc ten problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oczywiście trudno zdiagnozować usterkę na podstawie wpisu na forum, ale częściej występuje problem z fazatorami wałków rozrządu, tu bardziej bym szukał. A dopiero potem popychacze.

Oliwa świeża? W ogóle jest?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No olej świeży 5w40 płukanka też była zrobiona przed zalaniem.A co do rozrządu to przez pierwszą sekunde po odpaleniu też słychać wyrażnie stukanie iakby młotkiem w blache:).Z tego co się orientowałem to kzfr prawdopodobnie,więc to że chodzi jak diesel po rozgrzaniu to też może być przyczyna w kzfr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że masz już je na wykończeniu niestety. U mnie tez coraz częściej zaczynają klekotać i w przyszłym roku musze je wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no to że tak to ujmę: całe Twoje szczęście, zabawa jednak tańsza niż wymiana popychaczy. A idzie to kupić poza siecią.

Takie "szczęście w nieszczęściu"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Niestety TTTM.

Jakby Ciebie tu pocieszyć... nie masz Z19DTH czyli problemu z kolektorem, dwumasą więc masz oszczędności już liczone w tysiącach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Lepiej?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- tu jest ten dżwięk w pierwszej sekundzie

- a tak klekocze jak już jest rozgrzany po przejechaniu 20km

czy to rzeczywiście kzfr? czy jednak popychacze?


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

masz na myśli popychacze czy kzfr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sailorkluska - kzfr masz na bank do wymiany. Same kola ok 1000zl za oba, do tego koszt wymiany. Luz zaworowy tez mozna by sprawdzic, to nie jest duzy problem.

Jak masz problem z mechanikiem - dzwon, to umowie Cie z takim ktory ma pojecie, tylko bedziesz musial bryknac do Sieradza - ale chyba te 15km to nie problem?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Levy_sdz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak chodziło mi o kzfr i z tego filmiku to faktycznie już całkowicie do wymiany. Sprawdź opcom-em to ci pokaże błędy od mechaniki faz rozrządu

Tu masz mały opis co i jak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Ps. Tak jak pisze Levy koła za komplet można dostać oryginalne GM za ok 1000zł w Serwisie opla 500zł wymiana i 2 lata gwarancji, choć gdybym miał bliżej siebie jakiegoś dobrego mechanika to bym wolał u takiego to wymienić. Aha przy wymianie kół dobrze wymienić też zaworki sterujące kołami ok. 200zł za sztukę.

Edytowano przez GieniomaN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czy ten zawór sterujący to taki?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak o to chodzi ale cena jest przesadzona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chętnie zrobiłbym to w Polsce a niestety jestem teraz w Szkocji a tu z mechanikami to troche lipa.Za miesiąc wyruszam do Polski. Myślicie że dojade ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Czy lepiej zrobić przed wyjazdem?

A przy okazji wie może ktoś jakie powinny być luzy zaworowe?Bo sprawdziłbym ale nie wiem jakie są prawidłowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ssące 0,21-0,29 wydech 0,27-0,35 oczywiście na zimnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×