Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Owned

Metalowy wąż paliwowy

Polecane posty

Witam serdecznie!

Dziś po zalaniu za 50zł, zobaczyłem, że leje się paliwo (50 złotych poszło się ...)

Podjechałem na ala najazd i zobaczyłem, że metalowy wąż paliwowy skorodował i przetarł się pomiędzy obejmą a wężem (gumowa obejmka uciekła jak widać na zdjęciu):

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tutaj łączenie od strony frontu (gumowy wąż):

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a tutaj od strony, gdzie idzie do do filtra:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

I teraz moje pytanie. Patrzałem na allegro i w IC, ale nie mają takiego elementu.

Zastąpić to gumowym wężem, czy podjechać do gazowników, aby mi odcieli kawałek miedzianej rurki i tam to wstawić a potem zacisnąć cybantami?

Oraz kolejne pytanie, jaka tam jest średnica tej metalowej rurki? 6, 8mm czy jakaś inna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie możesz zastąpić gumowym wężem i poskręcać opaskami (najtańsze rozwiązanie)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">, średnicy nie pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Własnie mam taki dylemat, bo jak widzisz, tam jest trochę zagięć i boje się o to, aby wąż od paliwa się gdzieś nie pozaginał.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Bo w sumie koszta porównywalne, pytałem się u gazownika, to za 1m chce na przysłowiowe piwko to dam mu tam z 7zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A w sklepie z częściami za metr gumowego węża chcą 5zł, więc nie ma nad czym gdybać dwa złote w tą w tamtą, tylko że ta rurka za 5zł - gumowa, ma średnice bodajże albo 12, lub 16mm, a od gazu 6mm, i nie wiem czy 6mm starczy, znaczy czy nie będzie zbyt mały dopływ paliwa.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zrobione

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Do zamknięcia.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wykonanie dla potomnych:

Co potrzebujemy:

Wąż od LPG z otuliną gumową 8mm - do zakupienia u gazowników.

Dwie opaski metalowe - zakręcane.

Piłka do metalu

Kanał / najazd.

Działanie:

Odłączamy pompe paliwa,

Uruchamiamy samochód kilkukrotnie na paliwie, aby obniżyć ciśnienie,

- Ucinamy pół węża gumowego idącego od filtra paliwa,

-- Ucinamy pół przewodu gumowego, na fotce drugiej (środkowy),

(ten stary pordzewiały przewód zostawiamy - nie opłaca się według mnie ściągać baku, tylko po to aby do wyjąć a w jego miejsce włożyć nowy...),

--- Dopasowujemy długość zakupionego przewodu - w moim wypadku było to około 80cm. Używamy do tego piły a nie kombinerek.

---- Ściągamy tak po 5cm izolacji z każdej strony i wsuwamy w obcięte wcześniej przewody gumowe,

----- Zakładamy opaski metalowe i skręcamy do oporu,

------ Podłączamy pompe paliwa, i kilkukrotnie włączamy zapłon, aby pompa nabiła ciśnienie,

------- Schodzimy pod auto i sprawdzamy czy są wycieki, jeśli nie ma, to odpalamy i patrzymy czy jest sucho. Jak tak to idealnie.

-------- Mocowanie przewodu to twórcza inwencja, ja jeszcze nie zrobiłem, ale mam plan, zamocować to na trytytki.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Pozdrawiam!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Owned

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też podobnie zrobiłem i jest wszystko wporządku więc moim zdaniem nie ma co się zastanawiać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zmienilem na gumowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×