Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Owned

Metalowy wąż paliwowy

Recommended Posts

Witam serdecznie!

Dziś po zalaniu za 50zł, zobaczyłem, że leje się paliwo (50 złotych poszło się ...)

Podjechałem na ala najazd i zobaczyłem, że metalowy wąż paliwowy skorodował i przetarł się pomiędzy obejmą a wężem (gumowa obejmka uciekła jak widać na zdjęciu):

Please login or register to see this link.

tutaj łączenie od strony frontu (gumowy wąż):

Please login or register to see this link.

a tutaj od strony, gdzie idzie do do filtra:

Please login or register to see this link.

I teraz moje pytanie. Patrzałem na allegro i w IC, ale nie mają takiego elementu.

Zastąpić to gumowym wężem, czy podjechać do gazowników, aby mi odcieli kawałek miedzianej rurki i tam to wstawić a potem zacisnąć cybantami?

Oraz kolejne pytanie, jaka tam jest średnica tej metalowej rurki? 6, 8mm czy jakaś inna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie możesz zastąpić gumowym wężem i poskręcać opaskami (najtańsze rozwiązanie)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">, średnicy nie pamiętam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Własnie mam taki dylemat, bo jak widzisz, tam jest trochę zagięć i boje się o to, aby wąż od paliwa się gdzieś nie pozaginał.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Bo w sumie koszta porównywalne, pytałem się u gazownika, to za 1m chce na przysłowiowe piwko to dam mu tam z 7zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A w sklepie z częściami za metr gumowego węża chcą 5zł, więc nie ma nad czym gdybać dwa złote w tą w tamtą, tylko że ta rurka za 5zł - gumowa, ma średnice bodajże albo 12, lub 16mm, a od gazu 6mm, i nie wiem czy 6mm starczy, znaczy czy nie będzie zbyt mały dopływ paliwa.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zrobione

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Do zamknięcia.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wykonanie dla potomnych:

Co potrzebujemy:

Wąż od LPG z otuliną gumową 8mm - do zakupienia u gazowników.

Dwie opaski metalowe - zakręcane.

Piłka do metalu

Kanał / najazd.

Działanie:

Odłączamy pompe paliwa,

Uruchamiamy samochód kilkukrotnie na paliwie, aby obniżyć ciśnienie,

- Ucinamy pół węża gumowego idącego od filtra paliwa,

-- Ucinamy pół przewodu gumowego, na fotce drugiej (środkowy),

(ten stary pordzewiały przewód zostawiamy - nie opłaca się według mnie ściągać baku, tylko po to aby do wyjąć a w jego miejsce włożyć nowy...),

--- Dopasowujemy długość zakupionego przewodu - w moim wypadku było to około 80cm. Używamy do tego piły a nie kombinerek.

---- Ściągamy tak po 5cm izolacji z każdej strony i wsuwamy w obcięte wcześniej przewody gumowe,

----- Zakładamy opaski metalowe i skręcamy do oporu,

------ Podłączamy pompe paliwa, i kilkukrotnie włączamy zapłon, aby pompa nabiła ciśnienie,

------- Schodzimy pod auto i sprawdzamy czy są wycieki, jeśli nie ma, to odpalamy i patrzymy czy jest sucho. Jak tak to idealnie.

-------- Mocowanie przewodu to twórcza inwencja, ja jeszcze nie zrobiłem, ale mam plan, zamocować to na trytytki.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Pozdrawiam!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Owned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też podobnie zrobiłem i jest wszystko wporządku więc moim zdaniem nie ma co się zastanawiać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie zmienilem na gumowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...