Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
hetek

Miska olejowa 2.5 czy pasuje do 2.6

Polecane posty

Witam mam pytanie czy miska olejowa od 2.5 pasuje do 2.6...bo muszę raczej zmienić miskę jak spawanie nie pomoże.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o ile mnie pamiec nie zawodzi to sa takie same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zapytam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> próbował ktoś z kleić miskę jakimś klejem???.Uszkodzenie jest niewielkie, czy to jest jakiś sens...bo ja się zastanawiam nad taką operacja, ponieważ kumpel co robi mi Viki podsuną taka myśl,jeżeli jak nie wypali to wtedy będziemy robić bardziej inwazyjne roboty spawanie lub wymiana.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie kombinowal tylko wymienil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę leczy czy te miski

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

od 2.5 pasują do 2.6?? bo kupie i jak nie będzie pasować i będę do tyłu z kasą i czasem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie mam dostepu do EPC

zadwon do ASO opla i zapytaj czy maja te same numery czesci

skoro chlopaki montuja miski od 2,5 do 3,2 (przy swapach silnikow z omegi )

to mysle ze sa takie same w vectrze 2,5 i 2,6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miski do V6 są 2 rodzaje, ale różnica wynika jedynie ze sposobu ich montażu. W przedliftowych x25xe miska była montowana na gumową uszczelkę z oczkami na śruby (nr.2 na rysunku), natomiast poliftowe V6-tki w tym 2,6 miały miski wklejane na masę uszczelniającą, ponieważ miska nie posiadała przetłoczeń umożliwiających montaż uszczelki z wersji przed liftem. Można też miskę zamontować na uszczelce ale musi ona być z silnika c25xe z VA lub Calibry lub x30xe z Sintry ale też to określonego numeru nadwozia.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Dla porównania:

miska-olejowa-opel-vectr_602.jpg

2838755786.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedzi... Jóź znalazłem kompromis jednak kumpel wymontuje i odda do spawania.A jeden macher mówił że podczas spawania może pękać dalej??? Wie ktoś coś na te temat???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po spawaniu koniecznie musisz ją dać do splanowania w przeciwnym wypadku podejrzewam że będzie przeciekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

co to znaczy jak to się robi???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyrównać powierzchnię styku z silnikiem bo może ulec deformacji podczas spawania. Zrobią Ci to tam gdzie głowice naprawiają.

Edytowano przez norbert007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego podejżewam że będziesz spawał gdzieś na dole ? jeśli tak to nic nie musisz planować to nie głowica ,poza tym imm mniejsza szczelina spawania tym mniejsze siły . Poza tym co do miski aluminiowej spawanie nie bedzie się odbywało duzym prądem ,gdyż nie ma tam ciśnienia jedynie szczelnoś ,tylko po spawaniu poddaj miske penetracji (badaniu szczelność ,ktoś kto spawa ma napewno dostęp do penetratorów), a co do pękania ktoś kto spawa alu to wię że nie można przegrzać materiału ,a pękanie samo z siebie to na żeliwie które wymaga obróbki cieplnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Widzę że kolega (chyba mogę tak mówić) myśli tak jak ja i zgadzam się z twoją wypowiedzią... napisze co i jak będę coś więcej wiedział jak poszło spawanie

Spawanie poszło ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_yahoo.gif" alt=":yahoo:"> ...miska zamontowana i teraz tylko muszę popatrzeć przez jakiś czas czy wszystko jest porządku aby być w 100% pewny że nic nie przecieka a,a później muszę kupić osłonę pod silnik aby takich sytuacji uniknąć

Edytowano przez hetek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to kup metalowa (kiedys na forum wstawialem foty i numer czesci tez byl)

bo plastikowa G daje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×