Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Spawacz

Climatronic grzeje tylko podczas jazdy.

Polecane posty

Witam, mam problem mianowicie jak rano odpale samochod silnik wrecz zagotuje to nawiwe nie podaje ciepla dopioro jak zaczne jezdzic cieplo powoli leci do kabiny.

OCB?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nagrzewnica do wymiany, sprawdź węże dojścia i wyjścia z nagrzewnicy, jak dojście jest gorące a wyjście zimne to na 100% się zapchała, zakamieniła......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde myslalem ze cos nie tak jest z elektryka...

Na szczwescie podczas jazdy grzeje i to bardzo dobrze na poczatku tylko ma problem ale jak temperatura silnik podejdzie na niebieska kreske zaczyna grzac podczas jazdy.

Nie bede tego ruszal skoro narazie grzeje padnie calkowicie to bede robil. Zawsze zystak troche czasu na kupno

A takie jeszcze jedno pytanko jak bede wymianiel to lepiej zeby kupic jakis zamiennik czy uzywke?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupic nowy zamiennik.

Nie wiadomo na jaka uzywke trafisz. Mozesz akurat dostac taka jak Twoja, i co wtedy? Dwa razy ta sama robota, pozniej zwroty, jak przez allegrody to jeszcze wysylki itd

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okej to jak bede wymianiem to bede wiedzal jaki kupic. Zastanawie mnie jakim cudem sie zapchal bo kamieni to odpada caly czas zalewany jest plynem, jak w zeszlym roku wymienialem chlodnice to byla w czyssta wrecz wygladala jak z fabryki zaro kamienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, przed nagrzewnica jest jakis zawor otwierajacy dojscie do nagrzewnicy?

Bo dzisiaj wywali mi plyn dolem i mechanik dzwonil ze leci zaworem co otwiera dojscie do nagrzewnicy.

Mam rozumiec ze on tez wlasnie odpowiada za grzenie sie samochodu wic moze to nie nagrzewnicy wina tylko tego zaworu co sie wysypal?

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wpisz sobie w szukajkę „zawór trójdrożny”. Jest o nim dużo.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juz wszystko jasne z zaworu uciekał płyn, co za tym idze zapowietrzył nagrzewnice, dlatego nagrzewnica nie grzała, po wymianie zaworu wszystko gra i grzeje.

Koszt zaworu 32 zł + 40 zł płyn + 80 zł za robotę.

Mechanik mówił ze to bardzo częsty problem w tych samochodach.

Temat do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za tę robociznę to byś sobie kupił porządny zestaw na koniec dniówki jak byś to sam zrobił

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:"> . Ja zawór wymieniałem jakieś 20 minut. Oczywiście jak masz dobre szczypce do opasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego samochod zagotowal mi sie na trasie ani kluczy ani nic nie mialem. Na zagotowanym silnik poczlapalem sie do mechanika temperatura lapal juz prawie 100 C.

Zostawilem samochod u mechanika bo musialem szybko uciekac pilne sprawy;p

Ja bylem ogole swiecie przekonany ze to magistrala wody znow jest cos nie tak.

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zwracam honor nie pisałeś że to się stało w trasie. Ale i tak masz szczęście bo puściło w miejscu de facto najsłabszym i najmniej kosztownym. Zawór tak jak pisałeś do 50 zł a rezultat natychmiastowy. Ja już wymieniłem zawór i termostat a teraz chłodnica mnie czeka czyli jakieś 250 zł ponad. Szkoda że wymienia się najpierw te oczywiste a dopiero po tym wychodzi na jaw że jednak to te droższe wchodzą w grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem sam sie ukazla na trasie nawet nie sprawdzielm nagrzewnicy a chcialem juz kupic y wymianiac a tu na trasie wywalil zawor, strat takich nie bylo w plynie ale wystarczylo ze bombelek powietrza sie dostanie i nagrzewnica nie bedzie grzala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×