Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

PeterPT

Problem z VB z gazem i silnikiem-dusi sie

Polecane posty

Mam vectre caravan z 2000 roku, silnik Z18XE I mam gaz stag3. mam bląd 0303 - wielokrotne wypadnie zapłonów na cylindrze 3.Na poczatku objaw byl taki ze auto po osiagnieciu 80 stopni zaczal sam wylaczac gaz i delikatnie szarpal.A teraz gdzies od trzech tygodni pojawil sie check. Raz udalo mi blad skasowac po przez odpiecie klepmy na aku. Kiedy bylem w polsce na urlopie jakies wlasnie trzy tygodnie temu, podjechalem do gazownika i na kompie sprawdzil bledy i wlansie pokazalo ten ów Blad 0303. lecz nie mogl zczytac nic ze sterownika gazu. Wczoraj zapalil mi sie pownowie ten check i nie mam bladego pojecia co jest grane. A powiem ze na benzynce auto odpala na styk i nie traci mocy a na gazie raz jedzie dobrze a raz zachwile gaz odlacza sygnalizujac ze butla jest pusta.Aktualnie jestem w Holandii i nie mam za bardzo jak autka sprawdzic,Znalazlem diagnostyke komupterowa i tam podjechalem, gościu podpial Viki pod kompa i mu zamiast bledu 0303 wyskoczyly bledy 0340 i 0170. Odrazu zostaly wymienione swiece strare to BERU a nowe BOSCH,Po przejechaniu okolo 20 km na zalaczonym gazie ponownie zaczal silnik szarpac i wylaczyl sie gaz, przelaczajac viki na benzyne i rowniez pojawil sie check. A auto zaczelo sie dusic i szarpac na benzynie jak i na gazie jak by nie pali na ktoryms z cylindrow. Wczesniej zanim pojechalem diagnostyke dzwonilem do faceta co montowal gaz i po mojej rozmowie stwierdzil abym wlasnie sprawdzil swiece i odpowietrzyl reduktor od gazu. Tylko ze ja nie chce nic grzebac pzy gazie bo nie mam bladego pojecia o tym.Pomocy bo ja juz nie mam sily zastanawiac sie co sie dzieje z moja Viki, tym bardziej zalezy mi na tym aby dojechac za tydzien do polski.

Edytowano przez PeterPT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak nie chcesz grzebać w gazie to jedź do kogoś kto ci zrobi. Albo faktycznie źle zamontowany reduktor i zamarza albo nie utrzymuje ciśnienia. Tak czy inaczej wychodzi na to że problem leży w instalacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też miałem w mojej VB stag3 nie ma sensu grzebać przy tym samemu podjedz do warsztatu i niech ci sprawdzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem juz problem. wina byla po stronie listwy zapolonwej bo miala pekniecie i przebicie i dlatego sie dlawil. a z gazem musze wyregulowac bo ma za bogata mieszanke. tylko ze niestety nie mam tu w holandii zadnego gazownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz chęci to kup sobie fejsa za parę groszy, przeczytaj instrukcję i do dzieła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jakiego fejsa?? Edytowano przez PeterPT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kabel sterownik lpg - laptop a program ściągniesz z internetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wszystko ladnie i pieknie. a moze tak by ktos powiedzial skad wziasc kabel i moze nazwe tego programu no i sterownik....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kabel najszybciej kupisz na allegro np pierwszy z brzegu jaki wyskoczył

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Są tańsze i droższe, sprawdź, żeby obsługiwał Staga. Najlepiej, żebyś miał złącze RS232 w laptopie jeśli nie to pod USB też powinno chodzić.

Program z tąd:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Sterowniki do kabla dostaniesz razem z kablem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za pomoc skorzystam bo mi sie przyda i niebede musial latac do polski z kazdym problem

No i mój problem roztrzygniety

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wczoraj auto bylo u gazownika i moj problem z gazem byl taki ze byla padnieta listwa wtryskowa gazu. wymieniona i Viki smiga

Edytowano przez PeterPT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bede zakladal nowego tematu gdyz nastapil ciag dalszy moich problemow z Viki. Wczoraj po wizycie u gazownika. Po wymianie listwy wtryskowej gazu, po kalibracji gazu, i wszystkim co z tym zwiazne Viki chodzila do dzis sprawnie.

Problem moj nastapil po wymianie listwy z cewka zaplonowa. i juz nie mam pojecia co z nia nie tak. Nowa listwa to Beru, ladnie chodzila przez pol dnia, auto chodzilo rowno na gazie i na benzynie, ale problem nastapil w trakcie jazdy.Gdy stalem na swiatlach i jak chcialem ruszyc auto zgaslo i zaczal mrugac check i kontrolka z wizerunkiem auta i klucza. probowalem kilkakrotnie Viki uruchomic ale nie dalo rady,rozrusznik krecil ale auto i tak nieodpalilo. Pomoglo dopiero odlacznie klemy i auto odpalilo. Po przejechaniu okolo 30 km znow to samo. teraz auto stoi z odlaczonym aku zeby bledy sie skasowaly bo juz za pozno zeby o tej porze znalezc diagnoste z kompem. Czy ktos mial podobny problem ???

Pali sie check i kontrolka z autem i kluczem... czy to moze immo...bo jak krece to chcek mruga i ta kontrolka z autem

Edytowano przez PeterPT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mruga to immo. Sądząc po opisie coś ci nie łączy. Sprawdź najpierw wtyczkę od pętli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ale to wszystko zaczelo sie po wymianie listwy z cewka zaplonowa. i co ma wspolnego z immo....

Jutro rano podlacze aku. uruchomie silnik. jak kontrolek nie bedzie to sprawdze czy nadal sie cos pojawi. a czy moze byc cos z kluczykiem .... bo mam dwa, gdzie w jednym jest pestka od immo a w drugim nie ma. i moze przelozyc pestke do drugiego i na drugim uruchomic auto...

Edytowano przez PeterPT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przełożenie nic nie da bo i tak samochód będzie widział ten sam transponder. Widać awaria to zbieg okoliczności albo zostało poruszone coś w kablach. Najpierw sprawdź tą pętlę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

petla sprawdzona,. immo ok. bo pali normalnie. ale nadal zdarza sie ze auto gasnie nagle i pojawia sie choinka na desce z tymi dwiema kontrolkami, mimo ze auto cala noc stalo z odlaczonym aku.

jutro jade do ASO i nich wezma sie za nie.

Bylem u speca od elektryki i komputerow w samochodach. Podpial Viki pod kompa i zczytal bledy 1612,1613. i wiem ze cos moze nie tak jest z sterownikiem silnika i immo. ale gdy wykasowal bledy, i wszystko ok jak znow sie pojawil chcek ale juz bez kontrolki z autkiem i kluczem. Spec podpial pod kompa auto i blad 0170 bogata lub uboga mieszkanka i blad sondy. Wiec pojechalem do gazownika wyregulowalem gaz i jak narazie "odpukac w nie malowane" viki jezdzi dobrze bez zadnych problemow..tylko zobacze jak dalej to bedzie ok

Dzieki za wszystkie porady

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> moj problem niby sie wydawal duzy. ale problem okazal sie błachy bo przyczyna samo gasniecia autka byly zapieczone przekazniki od sterowania silnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez PeterPT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej znow mam problem. Chodzi o to ze auto gasnie samoczynnie. Zazwyczaj po przejechaniu 200km. Objaw ma taki ze poprostu obrotyu nagle spadaja do zera, silnik gasnie, brak wspomagania, napiecie w aucie jest bo swieci sie deska. Gdy auto stanie zaden check sie nie zapali. Gdy podniose maske do gory to slysze wyrazne dzwiek jak by cykanie zegarka z tego "zaworka" lub czegos w tym stylu. na zdjeciu zaznaczono na czerwonom aby ponownie uruchomic auto musze odpiac na chwile kleme od aku.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez PeterPT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to że zaworek cyrka to znaczy że działa i tak ma byc.

Pada Tobie immo i tyle.

Do fejsa od gazu dokup sobie Op-Com i bedziesz miał kpl.

Ja kupowałem w niemczech a szedł z Hong Kong

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z gazem nie mam problemu. Tylko problem jest z tym ze gasnie. I to w najmniej oczekiwanym momencie. w grudniu zgasla mi na autostradzie w niemczech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×