Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grzesiekk81

Podrasowanie X20SE

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie.

Od razu chciałbym zaznaczyć, że nie posiadam autka żadnego z obecnych na forum. Posiadam Opla Fronterę z 2-litrowym motorem X20SE.

Użytkuję go do off-roadu i tu pojawia się mały problem. Otóż brakuje mu mocy, szczególnie przy ostrych podjazdach i ogólnie nie jest to jednostka zbyt mocna. Mam w związku z tym kilka pytań:

1. Jak mogę go podrasować?

2. Czy wystarczy wymiana góry na C20XE 16V (głowicy z osprzętem) i pozostawienie bloku z X20 SE?

3. Czy będzie ta głowica pasowała do mojego bloku?

4. Co z elektryką, czy wystarczy wrzucić wiązkę z 16-tki?

5. Jaką górę dobrać jeśli chodzi o głowicę? Podobno jedne są bardziej wytrzymałe (które?) a inne lubią pękać.

6. Co zyskam poprzez taki swap (ile teoretycznie przybędzie mocy?) i czy przypadkiem max. moment obrotowy nie wyląduje zbyt wysoko? Co bym nie musiał wyłącznie na reduktorze podjeżdzać pod najmniejszą nawet górkę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Z góry dziekuję za wszelaką pomoc i pozdrawiam,

Grzesiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

myśle że ten zakres pytań wrzuć też na streetracing

Please login or register to see this link.

podobne tematy o wzmacnianiu terenówek już tam były wałkowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolegoi nie bedzie pasowal kanal olejowy trzeba go podfrezowac ale mozesz pobawic sie w zjechanie glowicy na maxa, poszukac lexa pod ssacy zrobic 4-2-1, zaloz wtryski z xev lepiej bedzie sie zbierac od dolu,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudów to raczej z tego silnika nie wyciągniesz. Raczej nie warto się nawet bawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szybciej, łatwiej i taniej zmienic cały silnik, a do offroadu to bym sie chyba pokusił o diesla, wyższy moment i można go do woli topić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...