Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grzesiekk81

Podrasowanie X20SE

Polecane posty

Witam wszystkich serdecznie.

Od razu chciałbym zaznaczyć, że nie posiadam autka żadnego z obecnych na forum. Posiadam Opla Fronterę z 2-litrowym motorem X20SE.

Użytkuję go do off-roadu i tu pojawia się mały problem. Otóż brakuje mu mocy, szczególnie przy ostrych podjazdach i ogólnie nie jest to jednostka zbyt mocna. Mam w związku z tym kilka pytań:

1. Jak mogę go podrasować?

2. Czy wystarczy wymiana góry na C20XE 16V (głowicy z osprzętem) i pozostawienie bloku z X20 SE?

3. Czy będzie ta głowica pasowała do mojego bloku?

4. Co z elektryką, czy wystarczy wrzucić wiązkę z 16-tki?

5. Jaką górę dobrać jeśli chodzi o głowicę? Podobno jedne są bardziej wytrzymałe (które?) a inne lubią pękać.

6. Co zyskam poprzez taki swap (ile teoretycznie przybędzie mocy?) i czy przypadkiem max. moment obrotowy nie wyląduje zbyt wysoko? Co bym nie musiał wyłącznie na reduktorze podjeżdzać pod najmniejszą nawet górkę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Z góry dziekuję za wszelaką pomoc i pozdrawiam,

Grzesiek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

myśle że ten zakres pytań wrzuć też na streetracing

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

podobne tematy o wzmacnianiu terenówek już tam były wałkowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolegoi nie bedzie pasowal kanal olejowy trzeba go podfrezowac ale mozesz pobawic sie w zjechanie glowicy na maxa, poszukac lexa pod ssacy zrobic 4-2-1, zaloz wtryski z xev lepiej bedzie sie zbierac od dolu,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cudów to raczej z tego silnika nie wyciągniesz. Raczej nie warto się nawet bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szybciej, łatwiej i taniej zmienic cały silnik, a do offroadu to bym sie chyba pokusił o diesla, wyższy moment i można go do woli topić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×