Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

matszym0

Jaka pompa hamulcowa po przekładce.

Polecane posty

Witam!

Kupiłem niedawno Vectrę B rocznik 1996 z silnikiem 2.0 16V benzyna gaz, niestety od początku jest problem z hamulcami. Myślałem że są zapowietrzone, okazało się jednak że płyn uciekał przez przewód który został już wymieniony lecz problem hamulców się nie skończył... odpowietrzałem układ 3 razy niestety nic to nie dało ponieważ pedał zapada się podczas hamowania.

Owszem samochód hamuje ale pedał zapada się im dłużej go trzymam.

Płyn już nie ucieka wyczytałem, że to popa hamulcowa przepuszcza i tu jest problem.

Oddałem auto do mechanika i stwierdzili że pompa jest od innego samochodu a od VB i VC nie pasuję... serwo jest po prawej stronie ale mówią że aby zamontować oryginalną pompkę to trzeba coś wycinać i kombinować. Pytanie od jakiego samochodu pompa może pasować? Lub co innego mogę zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jest anglik czy europejczyk?? Jak masz serwo po prawej (po lewej stojąc przed samochodem z otwartą maską) to anglik. Jak od VB serwo nie pasuje?? Jak masz 2,0 96' to masz "grube" serwo i od takiego szukaj pompy. Te same pompy były też w 2,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest anglik, ale przekładka była zrobiona 2006r. Stojąc przed samochodem z otwartą maską serwo jest po prawej.

A tak mi powiedział mechanik, że oryginalna pompka nie pasuje dlatego, że nie ma miejsca i że trzeba by coś wycinać i kombinować, jutro rano mam pojechać i zobaczyć co i jak.

Mówią, że ta która jest to od jakiegoś innego samochodu jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa. Czyżby mistrz przekładek który to robił wsadził serwo z czegoś innego? Przy przekładce powinno założyć się europejskie serwo z orginalną pompką hamulcową. Zrób zdjęcie jak będziesz mógł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I europejskie serwo normalnie będzie pasować bez jakiś większych przeróbek?

Jutro odbiorę samochód to postaram się zrobić zdjęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie tylko do niego potrzebne jest mocowanie, które przykręca się do ściany. W angliku jest po drugiej stronie, z tą różnicą że jest w zagłębieniu, tak że prawie nie wystaje spod podszybia. Szczerze mówiąc to jak przekładałem u siebie to porównywałem angielskie i europejskie serwo i nie bardzo miałem pomysł jak mogło by podpasować angielskie pod europe

Edytowano przez cichy117

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Nie chcę zakładać nowego wątku więc podepnę temat tutaj.

Czy to pompa hamulca,serwo czy pompa ABS-u?.Mam taki problem.Latem wymieniłem tarcze,klocki,przewody,płyn.Chciałbym zaznaczyć,że nie zawsze to się dzieje,ale od kilku tygodni zauważyłem,że pedał hamulca podczas hamowania wpada mi do środka.Dojeżdżając do miejsca np.skrzyżowania czuję ,jak pedał wpada powoli do dołu.Oczywiście wciskając go do końca auto hamuje.Miałem podłączone pod komputer,nie wykazało żadnego błędu,kontrolka ABS-u się nie pali.Co może być przyczyną takich objawów?Proszę o pomoc.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Edytowano przez Hasix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma wycieków to raczej pompa hamulcowa przepuszcza. Lepiej szybko to napraw bo kiedyś pedał może wpaść a hamulców nie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzięki bardzo za info.Mam właśnie obawy,że niepotrzebnie kłopotów sobie narobię,Mam jeszcze pytanie czy pompy są taki same od 95-02 i czy wymienić pompę razem z servem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można wymienić samą pompę i najlepij byłoby na nowąorginalną bo zamienniki i używki to trochę loteria. Pompy chyba byly takie same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompę powinieneś mieć taką: TRW - PMK537 lub ATE 03.2123-1622.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Co to są za numery?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> Na alledrogo znalazłem cuś takiego?????

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale niewiem co to jest?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka pompa u mnie 59zł kosztuje heheheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po wymianie pompy było o niebo lepiej no i bezpieczniej.Od jakiegoś czasu czuję,że znowu coś nie gra.Nie zawsze ale w 90% przypadków podczas jazdy zaczęła zapalać się kontrolka ABS-u(pali się podczas jazdy).Do tego słychać w podłodze jakiś dziwny dźwięk,jakby coś szorowało lub tarło (wydaje mi się,że między drugim a trzecim biegiem - chociaż nie mam na to reguły),a co najważniejsze hamulec na pewno nie jest w 100% sprawny,gdyż czasami muszę wciskać go dwa razy.Proszę was o poradę co mam dalej robić z tym fantem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> ?

pozdr Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

troche juz jestes na forum

mogles przeczytac sam

jak zapala sie kontrolka to wypada odczytac bledy ABS

moze sterownik siada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok.Dzięki za po-radę.Będę szukał.Jeszce jedno pytanko.

Czy kupić nowy czy wystarczy używka?No i czy wszystkie od 95-02 pasują do mojej po lifcie?

Pozdrówki Michał

Edytowano przez Hasix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najpierw odczytaj bledy a pozniej kombinuj

o sterownikach pisano mozna je reanimowac

chyba ze juz kompletnie padniety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie

tylko polift bez TC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź zębatki absu na przegubach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za słuszne uwagi.W przyszłym tygodniu podjadę na kompa,zobaczymy co ją boli.

pozdr Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cichy napisał:

Najpierw sprawdź zębatki absu na przegubach

Stało się.Po sprawdzeniu jeden przegub okazał się pęknięty,Tak żę mam kolejny wydatek.Dzięki za pomoc.

pozdr Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

raczej zębatka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście zębatka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×