Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matszym0

Jaka pompa hamulcowa po przekładce.

Recommended Posts

Witam!

Kupiłem niedawno Vectrę B rocznik 1996 z silnikiem 2.0 16V benzyna gaz, niestety od początku jest problem z hamulcami. Myślałem że są zapowietrzone, okazało się jednak że płyn uciekał przez przewód który został już wymieniony lecz problem hamulców się nie skończył... odpowietrzałem układ 3 razy niestety nic to nie dało ponieważ pedał zapada się podczas hamowania.

Owszem samochód hamuje ale pedał zapada się im dłużej go trzymam.

Płyn już nie ucieka wyczytałem, że to popa hamulcowa przepuszcza i tu jest problem.

Oddałem auto do mechanika i stwierdzili że pompa jest od innego samochodu a od VB i VC nie pasuję... serwo jest po prawej stronie ale mówią że aby zamontować oryginalną pompkę to trzeba coś wycinać i kombinować. Pytanie od jakiego samochodu pompa może pasować? Lub co innego mogę zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To jest anglik czy europejczyk?? Jak masz serwo po prawej (po lewej stojąc przed samochodem z otwartą maską) to anglik. Jak od VB serwo nie pasuje?? Jak masz 2,0 96' to masz "grube" serwo i od takiego szukaj pompy. Te same pompy były też w 2,5

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest anglik, ale przekładka była zrobiona 2006r. Stojąc przed samochodem z otwartą maską serwo jest po prawej.

A tak mi powiedział mechanik, że oryginalna pompka nie pasuje dlatego, że nie ma miejsca i że trzeba by coś wycinać i kombinować, jutro rano mam pojechać i zobaczyć co i jak.

Mówią, że ta która jest to od jakiegoś innego samochodu jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa. Czyżby mistrz przekładek który to robił wsadził serwo z czegoś innego? Przy przekładce powinno założyć się europejskie serwo z orginalną pompką hamulcową. Zrób zdjęcie jak będziesz mógł

Share this post


Link to post
Share on other sites

I europejskie serwo normalnie będzie pasować bez jakiś większych przeróbek?

Jutro odbiorę samochód to postaram się zrobić zdjęcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie tylko do niego potrzebne jest mocowanie, które przykręca się do ściany. W angliku jest po drugiej stronie, z tą różnicą że jest w zagłębieniu, tak że prawie nie wystaje spod podszybia. Szczerze mówiąc to jak przekładałem u siebie to porównywałem angielskie i europejskie serwo i nie bardzo miałem pomysł jak mogło by podpasować angielskie pod europe

Edited by cichy117

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Nie chcę zakładać nowego wątku więc podepnę temat tutaj.

Czy to pompa hamulca,serwo czy pompa ABS-u?.Mam taki problem.Latem wymieniłem tarcze,klocki,przewody,płyn.Chciałbym zaznaczyć,że nie zawsze to się dzieje,ale od kilku tygodni zauważyłem,że pedał hamulca podczas hamowania wpada mi do środka.Dojeżdżając do miejsca np.skrzyżowania czuję ,jak pedał wpada powoli do dołu.Oczywiście wciskając go do końca auto hamuje.Miałem podłączone pod komputer,nie wykazało żadnego błędu,kontrolka ABS-u się nie pali.Co może być przyczyną takich objawów?Proszę o pomoc.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Edited by Hasix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie ma wycieków to raczej pompa hamulcowa przepuszcza. Lepiej szybko to napraw bo kiedyś pedał może wpaść a hamulców nie będzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzięki bardzo za info.Mam właśnie obawy,że niepotrzebnie kłopotów sobie narobię,Mam jeszcze pytanie czy pompy są taki same od 95-02 i czy wymienić pompę razem z servem.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można wymienić samą pompę i najlepij byłoby na nowąorginalną bo zamienniki i używki to trochę loteria. Pompy chyba byly takie same

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompę powinieneś mieć taką: TRW - PMK537 lub ATE 03.2123-1622.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć.

Co to są za numery?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> Na alledrogo znalazłem cuś takiego?????

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale niewiem co to jest?

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka pompa u mnie 59zł kosztuje heheheh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Po wymianie pompy było o niebo lepiej no i bezpieczniej.Od jakiegoś czasu czuję,że znowu coś nie gra.Nie zawsze ale w 90% przypadków podczas jazdy zaczęła zapalać się kontrolka ABS-u(pali się podczas jazdy).Do tego słychać w podłodze jakiś dziwny dźwięk,jakby coś szorowało lub tarło (wydaje mi się,że między drugim a trzecim biegiem - chociaż nie mam na to reguły),a co najważniejsze hamulec na pewno nie jest w 100% sprawny,gdyż czasami muszę wciskać go dwa razy.Proszę was o poradę co mam dalej robić z tym fantem.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> ?

pozdr Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites

troche juz jestes na forum

mogles przeczytac sam

jak zapala sie kontrolka to wypada odczytac bledy ABS

moze sterownik siada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.Dzięki za po-radę.Będę szukał.Jeszce jedno pytanko.

Czy kupić nowy czy wystarczy używka?No i czy wszystkie od 95-02 pasują do mojej po lifcie?

Pozdrówki Michał

Edited by Hasix

Share this post


Link to post
Share on other sites

najpierw odczytaj bledy a pozniej kombinuj

o sterownikach pisano mozna je reanimowac

chyba ze juz kompletnie padniety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie

tylko polift bez TC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw sprawdź zębatki absu na przegubach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki panowie za słuszne uwagi.W przyszłym tygodniu podjadę na kompa,zobaczymy co ją boli.

pozdr Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cichy napisał:

Najpierw sprawdź zębatki absu na przegubach

Stało się.Po sprawdzeniu jeden przegub okazał się pęknięty,Tak żę mam kolejny wydatek.Dzięki za pomoc.

pozdr Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

raczej zębatka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak oczywiście zębatka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...