Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafałczarny

Ciężko odpala po dluższym postoju x20xev

Recommended Posts

Witam. Panowie proszę o pomoc i poradę . Szwagier kupił vb z takim silnikiem i lpg .po dłuższym postoju zwłaszcza rano cięzko ja odpalić. rozrusznik kręci próbuje zaskakiwać i trzęsie całym silnikiem jakby na 2 łapał i kaplica. pierwszym tropem było paliwo bo pompka była wymieniana i sprawdzałem czy jest dobrze włożona. paliwo ma sporo zalane ponad pierwsza kreske.jak zapali to potem juz nie ma problemów chodzi bez zarzutu na pb i lpg. kontrolka check sie nie świeci. brak błedów w sterowniku.sprawdzone wszystkie węzyki podciśnienia. Napisze co było zrobione i sprawdzone:

- podmienione z mojego cewka , kable . nowe swiece ngk

-podmienione przekaźniki paliwa i główny fioletowe z komory silnika.

-wymieniona pompka paliwa i filtr przez poprzedniego własciciela

-filtr powietrza

-wymieniony czujnik temperatury do ecu

-wymieniony czujnik położenia wałków rozrządy-poprzedni własciciel

- podmieniona przepływka i z mojego bo była jakas podróbka

Nie sprawdziłem tylko kompresji i sondy lambda ale ta oscyluje ja w moim. dodam zrzuty z podłaczenia sie opcom

Obecnie auto jest w Jeleniej na moim osprzecie ,bo szwagier pojechał nim w delegacje. wróci jutro a auto dalej mu szwankuje i nie wiem co jeszcze zrobić. z moim nie ma problemów na jego gratach.

Edited by rafałczarny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałeś czy trzyma ciśnienie paliwa po postoju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdzałem na listwie czy idzie paliwo po przekręceniu kluczykiem i podaje potem jak kreci rozrusznikiem to pompka pracuje.

może wr

Please login or register to see this quote.

może wtryskiwacze padają. tylko że jak odpali to chodzi równo i wkreca sie na obroty bez szarpnięc

Share this post


Link to post
Share on other sites

A z gazu awaryjnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie próbowaliśmy ale chyba ta centralka nie ma chyba takiej opcji.gaz sekwencja. po prostu lpg tylko można wyłączyć. nawet wyłanczalismy lpg i odpalaliśmy bo myslałem że podaje jedno i drugie

Edited by rafałczarny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za instalacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze to nie wiem nie sprawdzałem ma 5lat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj tak: włączasz zapłon, wyłączasz gaz, potem trzymasz przycisk od gazu aż zaświecą się kontrolki jakby chodził na gazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli ta od gazu powinna przestać migać i świec siągle ja podczas pracy na gazie. ok spróbuje w sobotę. zalejemy jeszcze wiecej paliwa z STP do czyszczenia wtryskiwaczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może elektrozawór puszcza gaz i rano go zalewa

Jak wlejecie stp to różnicy od razu nie poczujecie... to musi chwilę potrwać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by mateuszm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! mam podobny problem, długo kreci na zimnym silniku i trochę jakby brakuje mocy podczas przyspieszania/wyprzedzania.... może to być czujnik położenia wału??

Share this post


Link to post
Share on other sites

oto odczyty

OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

Data i czas>,24/11/2012. 16:3510

Dane serwisu:

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

Wybrany model>,1998,Vectra-B,Silnik,X 20 XEV

Sterownik

Klucz #1: 6B

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

Dane z bloków pomiarowych:

Napięcie akumulatora,14.2 V

żądanie migania,Nieaktywne 12V

Urządzenie unieruchamiające,Aktywny

Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane

Prędkość silnika,832 obr/min

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V

TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.55 V

Przepływomierz powietrza,0.69 V

Przepływomierz powietrza,7.94 kg/h

Temperatura cieczy chłodzącej,1.52 V

Temperatura cieczy chłodzącej,75 °C

Temperatura powietrza wlotowego,2.38 V

Temperatura powietrza wlotowego,12 °C

Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów

Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V

Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V

Uklad zapob. spalaniu stuk.,W pogotowiu

Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %

O2 Sensor,4 433 mV

O2 Pętla sensora,Zamknięte

Stosunek powietrze/paliwo,Bogata

O2 Integrator,0 kroki

O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),112

O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),179

Pożądane jałowe,848 obr/min

Kontrola powietrza jałowego,42 kroki

IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),134 kroki

IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,124 kroki

Zawór kolektora ssacego,Nieaktywny

TPS Sygnał obciążenia (potencjometr przepustnicy),9 %

Kontrola momentu obrotowego,0 %

Odcięcie Wtrysku/Zapłonu,86 %

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył 12V

Przeł. sym. pozycji jałowej,Aktywny

Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny

Wyprzedzenie zapłonu,5 CA

Limit prędkości silnika,Nieaktywny

Impuls wtrysku,3.23 ms

Zużycie paliwa,2 %

ma ktos jeszcze jakies pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...