Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafałczarny

Ciężko odpala po dluższym postoju x20xev

Polecane posty

Witam. Panowie proszę o pomoc i poradę . Szwagier kupił vb z takim silnikiem i lpg .po dłuższym postoju zwłaszcza rano cięzko ja odpalić. rozrusznik kręci próbuje zaskakiwać i trzęsie całym silnikiem jakby na 2 łapał i kaplica. pierwszym tropem było paliwo bo pompka była wymieniana i sprawdzałem czy jest dobrze włożona. paliwo ma sporo zalane ponad pierwsza kreske.jak zapali to potem juz nie ma problemów chodzi bez zarzutu na pb i lpg. kontrolka check sie nie świeci. brak błedów w sterowniku.sprawdzone wszystkie węzyki podciśnienia. Napisze co było zrobione i sprawdzone:

- podmienione z mojego cewka , kable . nowe swiece ngk

-podmienione przekaźniki paliwa i główny fioletowe z komory silnika.

-wymieniona pompka paliwa i filtr przez poprzedniego własciciela

-filtr powietrza

-wymieniony czujnik temperatury do ecu

-wymieniony czujnik położenia wałków rozrządy-poprzedni własciciel

- podmieniona przepływka i z mojego bo była jakas podróbka

Nie sprawdziłem tylko kompresji i sondy lambda ale ta oscyluje ja w moim. dodam zrzuty z podłaczenia sie opcom

Obecnie auto jest w Jeleniej na moim osprzecie ,bo szwagier pojechał nim w delegacje. wróci jutro a auto dalej mu szwankuje i nie wiem co jeszcze zrobić. z moim nie ma problemów na jego gratach.

Edytowano przez rafałczarny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czy trzyma ciśnienie paliwa po postoju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem na listwie czy idzie paliwo po przekręceniu kluczykiem i podaje potem jak kreci rozrusznikiem to pompka pracuje.

może wr

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

może wtryskiwacze padają. tylko że jak odpali to chodzi równo i wkreca sie na obroty bez szarpnięc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A z gazu awaryjnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie próbowaliśmy ale chyba ta centralka nie ma chyba takiej opcji.gaz sekwencja. po prostu lpg tylko można wyłączyć. nawet wyłanczalismy lpg i odpalaliśmy bo myslałem że podaje jedno i drugie

Edytowano przez rafałczarny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to za instalacja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nie wiem nie sprawdzałem ma 5lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tak: włączasz zapłon, wyłączasz gaz, potem trzymasz przycisk od gazu aż zaświecą się kontrolki jakby chodził na gazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli ta od gazu powinna przestać migać i świec siągle ja podczas pracy na gazie. ok spróbuje w sobotę. zalejemy jeszcze wiecej paliwa z STP do czyszczenia wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może elektrozawór puszcza gaz i rano go zalewa

Jak wlejecie stp to różnicy od razu nie poczujecie... to musi chwilę potrwać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez mateuszm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! mam podobny problem, długo kreci na zimnym silniku i trochę jakby brakuje mocy podczas przyspieszania/wyprzedzania.... może to być czujnik położenia wału??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oto odczyty

OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

Data i czas>,24/11/2012. 16:3510

Dane serwisu:

Tu możesz wpisać swoje

dane,

np. nazwę serwisu.

Wybrany model>,1998,Vectra-B,Silnik,X 20 XEV

Sterownik

Klucz #1: 6B

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

Dane z bloków pomiarowych:

Napięcie akumulatora,14.2 V

żądanie migania,Nieaktywne 12V

Urządzenie unieruchamiające,Aktywny

Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane

Prędkość silnika,832 obr/min

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V

TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.55 V

Przepływomierz powietrza,0.69 V

Przepływomierz powietrza,7.94 kg/h

Temperatura cieczy chłodzącej,1.52 V

Temperatura cieczy chłodzącej,75 °C

Temperatura powietrza wlotowego,2.38 V

Temperatura powietrza wlotowego,12 °C

Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów

Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V

Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V

Uklad zapob. spalaniu stuk.,W pogotowiu

Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %

O2 Sensor,4 433 mV

O2 Pętla sensora,Zamknięte

Stosunek powietrze/paliwo,Bogata

O2 Integrator,0 kroki

O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),112

O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),179

Pożądane jałowe,848 obr/min

Kontrola powietrza jałowego,42 kroki

IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),134 kroki

IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,124 kroki

Zawór kolektora ssacego,Nieaktywny

TPS Sygnał obciążenia (potencjometr przepustnicy),9 %

Kontrola momentu obrotowego,0 %

Odcięcie Wtrysku/Zapłonu,86 %

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył 12V

Przeł. sym. pozycji jałowej,Aktywny

Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny

Wyprzedzenie zapłonu,5 CA

Limit prędkości silnika,Nieaktywny

Impuls wtrysku,3.23 ms

Zużycie paliwa,2 %

ma ktos jeszcze jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×