Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Staffu

Ogrzewanie tylnej szyby

Polecane posty

Siemka. Jesli team juz był, przepraszam i proszę o podłączenie do istniejącego.

Otóż mój problem polega na tym, że nie podgrzewa się tylna szyba. Lusterka się podgrzewają, a po wciśnięciu przycisku słychać z tyłu przekaźnik. Po obdukcji wzrokowej nie zauważyłem też przerw w siatce na szybie. Co można jeszcze sprawdzić? Nie ukrywam ,że jeżdżenie z zaparowana tylną szybą mnie irytuje.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a kabelki do szyby nie wypadły z zacisków ? Najlepiej sprawdzić czy po włączeniu ogrzewaniu świeci żarówka na kablach do szyby -nie świeci sprawdź bezpieczniki, -świeci sprawdź miernikiem lub żarówką przejście przez druciki grzewcze szyby ! najczęściej przyczyną są rozłączone kable na szybie !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no własnie ściągałem boczki na klapie i kable są podłączone. Czyli pomiędzy tymi przewodami probówka 12v powinna zaświecić? sprawdzo to jutro. a jeśli na przewodach niema napięcia, ale słychać przekaźnik to jak wtedy szukać przerwy? można jakos prześledzić te kable?

Wiec sprawa wyglada nastepujaco. Bezpiecznik jest sprawny przekaznik pyka, lecz brak napiecia na kablach przy szybie. Gdzie szukac przerwy teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samo to że przekaznik pyka nie jest powiedziane ze działa więc go sprawdz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdz w gumowej przelotce miedzy autem a klapa moze tam kabel pekl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oki sprawdze ta przelotke. A jak sie mozna dostac do przekaznika,? bo wiem ze pyka gdzies w tylnej skrzynce bezpiecznikow, ale go nie widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

On jest z tylu musisz wyjac REC i odwrocic patzrac tak jak teraz masz REC to bedzie z lewej strony 3 przekaznik od gory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

REc czyli ta skrzynka z bezpiecznikami? A tak nawiasem mam problem z op-comem bo nie łączy mi sie z REC, ale to tak na m,arginesie co by nie robic offa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tu masz zaznaczone kable na zolto gorny to masa dolny + do zasilania ogrzewania sprawdz czy masz napiecie na nich jesli jest to przekaznik dziala a problem jest dalej na drodze do szyby.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O super fotka dzieki wielkie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam trochę inne pytanie, ale też o tylnią szybę chodzi.

Gdzieś wyczytałem, że po włączeniu ogrzewania tylnej szyby powinno się wyłączyć samoczynnie po 10 lub 15 minutach.

Prawda to czy nie?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie się wyłączają lusterka i szyba po 15 min

Edytowano przez Robert1014

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno tak ma być. Ja sie jeszcze nie dobierałem do REC-a troche brak czasu, ale coraz częściej przymrozki, wiec trzeba sie wkońcu za to zabrac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prawda, gdyby tak nie było a ktoś zapomniał by wyłączyć to ....... problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj sie wziołem za mój problem. Dobrałem sie do REC-a, jednak nie potrzebnie. Okazało się ,że przyczyną nie grzania szyby były urwane przewody w gumowej przelotce między karoserią a klapą. Po prowizorycznej naprawie szyba grzeje. Jak tylko bedzie cieplej musze to porządnie polutować i zaizolować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam.

Czyli mam rozumieć, że u mnie jest coś nie tak?

Gdzie szukać przyczyny.

Czyli u Ciebie kontrolka ogrzewania szyby i lusterek po 15 min gaśnie?

Kiedyś zapomniałem, że mam "włączoną szybę" i jakoś się nic nie stało.

W moich porzednich autach nie było samoczynnego wyłączenia grzania szyby i też nic się nie działo.

Więc jak to jest z grzaniem tej szyby i lusterek?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasu dokładnie nie mierzyłem ale po około 10-15 min. kontrolka sama się wyłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A na jakiej zasadzie to działa.

Jest jakiś timer, czy czy czujnik temperatury szyby?

Wie ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

komputer tym steruje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no dobra, ale co mam sprawdzić, że u mnie coś nie tak z tym wyłączaniem jest

błędów na kompie żadnych nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale w sumie nie napisałeś jaki masz problem , i czy wogóle coś grzebałeś przy aucie czy wymieniałeś jakieś moduły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pisałem wcześniej

podgrzewanie szyby i lusterek nie wyłącza się po ok. 10 min samoczynnie.

przynajmniej tak kolega wcześniej tu napisał.

dlatego pytam co może być przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

instrukcja obsługi sie kłania , wyłącza się po 15 minutach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

toś mi napisał, wiem...

ale u mnie się wcale nie wyłącza i dlatego pytam gdzie może być problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może w opcjach kompa się to programuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×