Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Danio_V6

Vectra B 2.5 V6 ubywa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego

Polecane posty

Witam , jestem tu nowy i od niedawana mam swoją Viki , mam z nią mały problem .

Jakiś czas temu zauważyłem pod nią wyciek , odrazu do mechanika okazało sie że uszczelka pod głowicą , wymiana uszczelki + wszystkie uszczelnienia , olej , płyn chłodzący . Od początku nie było widac oleju w płynie ani odwrotnie , od wymiany mineło jakieś 3-4 tyg . i problem ubywa płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego .... widać że coś cieknie z prawej i lewej strony silnika mniej wiecej po srodku ... pomocy co to może byc ?

z góry dzieki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymiennik cieplny woda olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zeby sie dowiedziec co to trzeba zdjac dolot

obstawiam chlodniczke olejowa a dokladnie jej dekiel

ale moge sie mylic

a zgadywac raczej nikt nie bedzie

widzisz wyciek to ustal skad

masz auto pod nosem

my na odleglosc tego nie jestesmy w stanie zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To samo zrobił poprzedni właściciel mojej V6, ubywało płynu. Zrobił obie uszczelki pod głowicami, a płynu dalej ubywało. Dopiero ja rozebrałem wszystko i znalazłem wyciek na uszczelnieniu chłodniczki oleju. Od sprawdzenia właśnie tego bym zaczął u Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też z tym walczyłem od momentu kiedy wlałem w układ różowe borygo ,wtedy to się dopiero zrobił armagedon ,pierwsze co to chłodnica wyleciała ,następnie oryng między obudową termostatu a aluminiową rurką ,potem ta nieszczę sna chłodniczka ,z racji że nie jest tam stosowana żadna uszczelka złożyłem na sylikon i jakiś czas ok aż tu znowu plama pod autem i znowu chłodniczka (myślałem że gdzieś może słabo się uszczelniło ) złożyłem znowu na silikon i po jakimś czasie znowu zonka i wtedy kupiłem silikon ale nie żadnej firmy no name tylko firmy WUURTA i od tamtej pory jest w miare ok teraz zauważyłem że lekko zaczyna kapać na zacisku elektrycznej pompki wspomagającej , no i okazało się że co jakiś czas lekko się poci przy głowicy przedniej więc przy następnej wymianie rozrządu głowica przednia do góry. Wniosek taki że też trzeba uważać jaki płyn się wleje BORYGO pokazało mi gdzie mam słabe punkty układu chłodzenia ,ale za to wyczyściło mi cały syf z układu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

1tak czytam Twoje posty i czytam ... Chłopie Ty musisz mieć sporo nerwów do swojego auta:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powoli juz trace nerwy !!! Szlak mnie trafia z nim .Już czasmi mam ochote gozalać gliksolem ,olejem lotos 15w coś tam,człowiek dąży żeby chodził jak ideał i pakuje kase i pakuje itd ,Trace nerwy oj trace dobrze że chociaż za robote nie muszę płacić sam sobie zrobie!Ale ile można (poprzednia vectra 1.6 wymagała tylko wymiany oleju i nic więcej ale nie trzeba mi było bata na du..e i fałki) chociaż ją uratowałem przed śmiercią na szrocie w okolicy Łańcuta.Nikomu nie życze takiego samochodu ,jak ją doprowadze do ładu to pójdzie na sprzedaż.A niedawno zakupiłem viki kombi i zrobiłem kapitalke silnika może ona chociaż będzie śmigać bezproblemowo.

Edytowano przez lukaszsolecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie denerwuj się tak. Ja u siebie z głupimi pokrywami zaworów walczyłem kawał czasu. Chyba 5 czy 6 razy rozbierałem bo ciekło. W końcu się uporałem ale i tak muszę rozbierać bo padły uszczelniacze zaworów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:"> . Całe nerwy mi przechodzą jak np. wczoraj koleś spinał się przede mną starą a6 2.5 tdi. Dymił że nic nie było widać a ja wciskam gaz i wyprzedzam jak malucha

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie byłem u znajomego mechanika i okazała się ta nieszczęsna chłodniczka oleju , jutro zamawiam na allegro znalazłem w dobrych pieniądzach używaną , ale zastanawiam się czy to ma sens ? czy znów nie bedzie leciało .... ta moja ma słabe gwinty i najprawdopodobniej leci dlatego bo nie można jej dobrze dociągnąć . Tak to nie miałem z nią jeszcze żadnych problemów , ten pierwszy i też już mnie nerwy biorą na nią , ale tak jak pisał kolega wyżej jak się wciąga jakieś audi A6 to cała złość przechodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> No ale wracajac do tematu to mam nadzieje ze po wymianie już bedzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj używki, nie ma to sensu. Będzie w podobnym stanie do Twojej. Zainwestuj i wydaj 350 zł na taką, przeżyje na pewno oryginalną.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma racje .. Ja u siebie to zaszkliłem tańszym sposobem ale tylko do lata ...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×