Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zydek

Czy taki filtr to poczatki problemu

Polecane posty

Witam wymieniałem filtr paliwa w moim autku i po wyjęciu go ukazał sie czarny filtr i czarna ropa w obudowie, zastanawia mnie czy to poczatek problemu z trawersami dodam ze auto nawet po dłuższym postoju nie odpala ciężko i po odpaleniu nie kuleje, czytając opinie na forum mam wiele watpliwosci do tego czy to wina trawersów jakieś dwa lata temu wymieniałem wszystkie uszczelniacze wtryskiwaczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lejesz badziewiaste paliwo, bądź tak jak pisałeś powyżej - uszczelniacze trawersów puściły i zasysają przez przelewy olej do paliwa. innych powodów nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paliwo tylko z BP i do tego Diesel Skayd z black arrow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Faktycznie.. popisałeś się wypowiedzią...

Edytowano przez ZOHAN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Co złe paliwko tankuje i dodatek nieodpowiedni ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie - to są pozostałości oleju który to filtr zatrzymuje - ze zdjęcia ciężko stwierdzić - ale myśle że to olej silnikowy z wtryskiwaczy

A TEN FILTR WYGLĄDA JAKBY NIE BYŁ WYMIENIANY Z 50 OOO !!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:"> POMSTA DO NIEBA!! AŚ SIĘ ZACZĄŁ ZAWIJAĆ -a może go tak olej wciągnął ja co zima nowy filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniany jakos w kwietniu no tak duzo to km nie zrobilem srednio wymieniam dwa razy w roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dajcie sobie na luz... jakiś znak to już jest, coś się dzieje, ale póki jest dobrze wymień filtr i jeździj dalej. Już koniecznym znakiem co do wymiany trawersów jest falowanie obrotów po odpaleniu zimnego auta i możliwe zapowietrzanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to wlasnie moj tak faluje po odpaleniu zimnego silnika i gorzej pali niż kiedyś chyba pora wziąć się za te trawersy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ani jednego dnia bym nie zwlekał! Typowy przykład! Ja filtr po dwóch latach miałem jak nowy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a ile mechanicy srednio biora za wymiane tych uszczelniaczy? dzisiaj wymienilem filtr paliwa, byl czarny, cały. Auto odpala idealnie w kazdych warunkach, ale musze sie niestety przyznac ze auto mam 2 lata, i dopiero teraz wymienialem filtr.... wiec cholera wie ile na tym filtrze paliwa jest zrobione kilometrów... wiem, wiem, wstyd;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×