Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

KiZziu

utrata mocy na gazie vectra b 1.6 16v

Polecane posty

witam, nie moge nigdzie znalesc info odnosnie takiej przypadlosci w naszych autkach

sprawa wyglada nastepujaco:

zamontowalem sobie gaz w viki, firmy BRC (sekwencja), instalacja jest nowa przejechalem na niej jakies 2 tys

niestety odczuwam spadek mocy o jakies 20% kiedy auto przechodzi na gaz, nie reaguje tak jak na benzynie, jest zamulona, przyspieszenie od 60-100 na 3 biegu zajmuje wieki, czasami czuje ze moze mnie wziasc Tico. nie ma zadnych szarpniec czy strzalow nie dlawi sie tylko tak jak by ktos jej odebral troche pary hehe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Na benzynie nie ma zadnych problemow jest szybka dynamiczna jak na swoje 100 koni.

takze prosze o info co to moze byc, czy mieszanka jest zle ustawiona (za uboga) albo kable nie wiem sam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

staram sie tankowac na zaufanych stacjach wiec z tym nie bedzie problemu, zreszta poprzednie auto na gazie tez bylo tankowane w tych samych miejscach i nie bylo klopotu...

autko to

vectra B 1.6 16v

99r.

dzieki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o ile mi wiadomo zawsze na gazie jest spadek mocy, kable i świece masz dedykowane pod gaz? , ale mozliwe ze jest za słaba mieszanka to juz do gazowników którzy ci zakładali

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> oni naj szybciej będa wiedziec co i jak

Edytowano przez łukasz vectra B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

co za bzdury

na sekwencji ma jechać tak samo a jelsi już by było słabiej to z 2-3KM nie odczujesz.

Jedz do druciaży i niech poprawiają.

Sprawdzić świece oraz kable WN przy okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spadek zawsze jest , wiecej czy mniej , wypraszam sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jest ale nie jesteś w stanie tego wyczuć jeśli kolega to czuje to znaczy, że partacze jak to zwykle w przypadku brc wrzucili instalacje do auta zamiast zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kable i swiece fakt nie wymienialem, choc mysle ze to nie bedzie powod poniewaz ten spadek odczuwalny jest praktycznie od poczatku. wiem ze istnieje cos takiego jak spadek mocy przy LPG ale zeby tak zamulic autko to watpie, w kazdym badz razie jak pisalem juz jedno autko mialem na sekwencji i wiem ze nie powinno byc to tak odczuwalne,

wiec jaka diagnoza, oprocz kabli i swiec? zła mieszanka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jechać do gazownika i wymagać aby było dobrze. Na benzynie jedzie dobrze na gazie ma być tak samo. A jeśli tak nie jest to trzeba sprawdzić dlaczego a nie wymieniać wszystko na pałę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez tak mysle, chociaz tak sie zastanawiam nad tymi kablami, czy jesli okazaly by sie juz zuzyte biegiem czasu to czy bylo by to czuc jadac na benzynie??

ze wzgledu na to ze jestem laikiem mechanicznym, podpowiedzcie jak sprawdzic stan kabli??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdź czy nie ma przebicia w wilgotny dzień możesz to zaobserwować w postaci łuku elektrycznego. Ale ja bardziej obstawiam złe ustawienie sterownika lpg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok to w takim badz razie dla swietego spokoju zmienie, mysle ze zarowno swiece jak i przewody ngk beda dobra opcja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a co do regulacji gazu. co mam moim kochanym gazownikom powiedziec, co na nich wymusic? zeby zwiekszyli mieszanke czy tam wzbogacili czy moze zeby wgrali jakies mapy czy cus:) nie chce poprostu przy nich wyjsc na debila i odjechac autem ktore za tydzien bedzie sie tak samo zachowywac jak przed regulacja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wymień to co trzeba przejedz z 200km na benzynie i pojedz na regulacje gazu. Powiedz, ze jazda na gazie nie była możliwa bo zamulało i że przejechałeś ok 200km na benzynie ponosząc tego koszty (ich druciarni) żeby nie ustawiali gazu do rozjechanej mapy benzynowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a z ta rozjechana mapa benzynowa to o co chodzi? nie zabardzo lapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w przypadku źle ustawionego gazu, sterownik benzyny próbuje nad całością zapanować i np gdy silnik dostaje mało gazu to ecu benzynowy wydłuża czasy wtrysku i odwrotnie. Tak łopatologicznie w skrócie tłumacząc. W pewnym momencie takie działania kończą się błędem jeśli wyjdą poza zakres zaprogramowany w sterowniku benzynowym. Dlatego tak ważne jest strojenie gazu dopiero wtedy kiedy auto przejedzie trochę na benzynie i wszystko się unormuje. Dodam, ze odpięcie klemy nie zresetuje tych ustawień więc trzeba pojeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok to w takim badz razie udaje sie do gaziarzy i leje pojedynczo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki za pomoc, jak zrobie napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

układ zapłonowy do pracy silnika na gazie musi byc w nienagannym stanie ale skoro silnik na benzynie jeździ bez zarzutu to i na gazie musi mieć moc - kwestia regulacji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

problem z kablami objawia sie najczęściej szarpaniem

kto Ci gaz montował ?

Edytowano przez hapko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam Instalacje Staga w 1.6 16v i jest ok na bieżąco pilnuje regulacji wymiany filtrów i nie mam żadnego problemu.Najlepiej pojechac tam gdzie było zakładane i nich robią do porządku bo wiem że wszystko się da(dzięki mojemu mechanikowi )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry!

A więc tak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Mam mały problem z LPG jest to sekwencja LANDI reduktor do 150KM wtryski podgrzewane. Kupiłem autko we wrześniu i jak przełączało na LPG to nie było problemu nic. Nie było czuć wogóle zmiany paliwa. Ale jak mnie nauczono po kupnie filtry trzeba wymienić wszystkie tak więc wymieniłem te od gazu. Jak się okazało filtr fazy lotnej był ok ale go wymienili, a filtr fazy ciekłej masakra prawdopodobnie nigdy nie wymieniany. No i po wymianie zaczął się problem. Panowie podpięli go pod kompa i niby ok to nic nie zmieniali...auto jednak straciło na mocy przy przełączeniu na gaz przy stałym położeniu pedału gazu czuć jakbym zaczął hamować silnikiem i ogólnie zamuł i dziury w przyśpieszaniu... na benzynie chodzi idealnie a na gazie masakra odrazu wyskakuje błąd 0130 byłem u nich gościu kazał mi utrzymać obroty 2,5 tyś i podniósł dawkę gazu o 5% na jakiś czas auto odzyskało werwę, teraz znowu jest to samo ... zamułka i 0130 czego to wina ? na benzynie jest bardzo dobrze po przełączeniu odzyskuje moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na postroju to sobie można wolne obroty stroić! Koniecznie strojenie na trasie, inaczej nigdy nie będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ustawianie w garazu przy 2500obr to jakies druciarstwo. Gaz ma być ustawiany na drodze podczas jazdy .bład P0130 oznacza usterke sondy ale w twoim przypadku wina leży w niewyregulowanej instalacji LPG

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej okolicy to jedyny gaziarz ... kiepsko.... a czy jakbym kupił interfejs to łatwe jest takie strojenie według poradnika ? można to jakoś w miarę ogarnąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

polecam, gdyby nie te forum, to tak samo bym teraz jeździł jak Ty i wierzył że tak ma być

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego zajżyj tu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

napewno znajdziesz wiele informacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tośmy się zsynchronizowali

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez pudeleQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Własnie widze za kolejnu post zdublowaliśmy. Kiedys mi wyskakiwało ze ktos dodał post a teraz coś nie wyskakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten gaziaż to jakiś druciaz i chyba nie wie jak sie za to wogule zabrać, Na 2500obr to się ustawia na pałe instalacje mieszalnikowe na śrubę a nie sekwencję

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

Co za baran!

Kolego jesli niemasz smykałki do roboty to zajmie ci długo strojenie wg instrukcji.

Zajżyj na lpg-forum i tam jest dużo tematów o strojeniu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×