Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
hanys7_2007

Koltec - brak pomusłu

Polecane posty

Witam.

Przeczytałem wszystkie wątki i nie znalazłem odpowiedzi na moja usterkę z która walczyło już paru gazowników. Mianowicie Opel Corsa C 1,0 2002 r, instalacja gazowa Koltec. Auto po przekroczeniu prędkości 80km/h, 3000 tyś obrotów zaczyna szarpać tak jak by gaz nie dochodził, a także po wrzuceniu na luz gaśnie. Do prędkości 80km/h i nie przekroczeniu 3000 tyś obrotów auto sprawuje się dobrze. Parę dni temu zregenerowany został parownik, przeczyszczony został rozdzielacz gazu, sprawdzone przewody podciśnienia, sprawdzone oraz ustawione ciśnienie I, II stopnia, wymienione filtry, wymieniony zawór DEFCO, wymieniona sonda lambda górna na oryginalna BOCHA, ………… jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na moją awarię to będę bardzo wdzięczny.

Przed moja usterką robiłem kable masowe które się wypięły z oczka, a także podczas tankowania zauważyłem że zawór nie odbił i zamiast 25-28 litrów gazu tak jak od 10 lat mi wchodziło do butli (40 litrów butla) weszło mi 34 litry.

P.S Panie Józefie ( kubiec1) wymieniłem sondę nic nie pomogła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To by znaczyło, że sonda wskazuje prawidłowe wartości, a sterownik podaje zbyt bogatą mieszankę. Sterownik powinien bez problemu sobie z tym poradzić, chyba że czas otwarcia wtryskiwaczy na to nie pozwala (za długie czasy otwarcia wtrysków). Proponuję zmniejszyć ciśnienie na I stopniu o 0,2 bara i zaobserwować, czy prędkość przy jakiej instalka przełączała się na PB przesunęła się w górę?. Jeżeli tak obniżyć ciśnienie do takiej wartości, by instalka chodziłą w pełnym zakresie obrotów. Pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×