Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
hanys7_2007

Koltec - brak pomusłu

Recommended Posts

Witam.

Przeczytałem wszystkie wątki i nie znalazłem odpowiedzi na moja usterkę z która walczyło już paru gazowników. Mianowicie Opel Corsa C 1,0 2002 r, instalacja gazowa Koltec. Auto po przekroczeniu prędkości 80km/h, 3000 tyś obrotów zaczyna szarpać tak jak by gaz nie dochodził, a także po wrzuceniu na luz gaśnie. Do prędkości 80km/h i nie przekroczeniu 3000 tyś obrotów auto sprawuje się dobrze. Parę dni temu zregenerowany został parownik, przeczyszczony został rozdzielacz gazu, sprawdzone przewody podciśnienia, sprawdzone oraz ustawione ciśnienie I, II stopnia, wymienione filtry, wymieniony zawór DEFCO, wymieniona sonda lambda górna na oryginalna BOCHA, ………… jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na moją awarię to będę bardzo wdzięczny.

Przed moja usterką robiłem kable masowe które się wypięły z oczka, a także podczas tankowania zauważyłem że zawór nie odbił i zamiast 25-28 litrów gazu tak jak od 10 lat mi wchodziło do butli (40 litrów butla) weszło mi 34 litry.

P.S Panie Józefie ( kubiec1) wymieniłem sondę nic nie pomogła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To by znaczyło, że sonda wskazuje prawidłowe wartości, a sterownik podaje zbyt bogatą mieszankę. Sterownik powinien bez problemu sobie z tym poradzić, chyba że czas otwarcia wtryskiwaczy na to nie pozwala (za długie czasy otwarcia wtrysków). Proponuję zmniejszyć ciśnienie na I stopniu o 0,2 bara i zaobserwować, czy prędkość przy jakiej instalka przełączała się na PB przesunęła się w górę?. Jeżeli tak obniżyć ciśnienie do takiej wartości, by instalka chodziłą w pełnym zakresie obrotów. Pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...