Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ZeusSs

Kupno samochodu do ~25 tys zł

Polecane posty

Witajcie

Zastanawiam się nad kupnem nowego samochodu, bo sprzedałem Vectrę i chciałem coś młodszego, ale teraz różne myśli mam w głowie. Kwota jaką chcę przeznaczyć na nowy samochód to około 25 tys zł. Zastanawiam się nad Signumem nawet w dziale sprzedam jest bardzo ładna wersja, która mi podchodzi, ale przyszedł mi do głowy pomysł kupna BMW e39 530d w kombi, bo znalazłem na allegro w mpakiecie ładną sztukę. Teraz tylko kwestia rozmyślenia, bo e39 kosztuje 22 tys zł, a jest to rocznik 2001 (ale max wyposażenie), a signum 3 tys więcej i 4 lata młodszy ... Przeglądałem też allegro ale nic nie wpada mi w oko ...

Ciekawi mnie porównanie komfortu jazdy pomiędzy e39 a signum. Akurat e39 miałem okazję jechać nawet z tym silnikiem co chcę kupić i frajda z jazdy jest, a komfort jazdy super, natomiast opelka znam tylko ze zdjęć ...

Będę wdzięczny za wszelką pomoc i opinie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to nie lepiej na oddziałowym poszukać jakiegoś własciciela siga i się przejechać dla proównania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz 25 tys. na samo auto ? czy to kwota całkowita jaką posiadasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Niestety w porownaniu prowadzenia sie obu samochodow Signum wypadnie blado.Jedyny plus Signuma to to ze jest mlodszy i to tylko tyle.Jezeli BMW jest w dobrym stanie to bedziesz bardziej zadowolony z jazdy BMW. Napisz co przy zmianie auta jest twoim priorytetem np.dobre osiagi albo duzo miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za oplem przemawia jeszcze napęd na przód, bo z bmw zimą bez łopaty w bagażniku się nie obejdzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chyba, że lubisz się bawić tylnym napędem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Napęd na tył zły nie jest, jazda takim samochodem daje dużo więcej frajdy niż z napędem na przód. Trzeba troszkę bardziej kontrolować samochód, ale jak człowiek się wczuje to myślę, że źle nie będzie - aktualnie jeżdżę omegą, która też ma napęd na tył i czuję się z tym bardzo dobrze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chociaż silnik jest troszeczkę za słaby do takiego zestawu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w BMW nie masz co liczyć na koszty eksloatacji jak w sigu . z resztą się zgadzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Masz na myśli, że bmw droższe w utrzymaniu?

Nawet jak jest różnica to raczej nie aż tak duża?

Rozrząd np jest na łańcuchu - to jeden drogi element mamy z głowy w bmw

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez ZeusSs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozbrajają mnie ludzie, którzy koszty eksploatacji rozpatrują pod kątem rozrządu, w stylu jest łańcuch to jest tanio. BMW to BMW czyli inaczej Będziesz Miał Wydatki. Kupujesz klocki i już płacisz odpowiednio więcej, nawet powietrze w kołach jest droższe bo jak kupujesz beemkę to cię stać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

W życiu miałem jedno BMW i kilka opli mimo, że BMW było już wtedy raczej dziadkiem to gdyby nie koszty to dalej bym jeździł tylko samochodami tej marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie napisalem, ze przez rozrzad na lancuchu bedzie samochod tani w utrzymaniu, ale odchodzi spory koszt, a rozrzadu w nowszym silniku sam nie wymienie. klocki, tarcze, olej itp wymienie sam, a oto wlasnie chodzi. zreszta ja caly czas patrze na komfort jazdy i to mnie interesuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli interesuje Cię komfort a nie koszty to kupuj BMW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem e39 530d w sedanie i mogę powiedzieć że wolałbym kupić takie właśnie BMW niż opla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedy dwa lata temu sprzedałem VB rozglądałem się e39 bo też brałem pod uwagę- pytałem znajomego mechanika , trochę szukałem po forach i okazywało się że jest to skarbonka bez dna , ilość wachaczy, drązków itd w zawieszeniu bije na głowę moje zawieszenie wielowachaczowe w Audi , poczytaj ile w kombi może kosztować wymiana amortyzatorów z tyłu , jak coś do BMW,Audi od razu droższe i może uderzyć po kieszeni , chodzi o same ceny części ( mówimy o tych jakościowo dobrych a nie jakiś pseudo niemieckich produktach )

Jak koledzy piszą wyżej tańszy w utrzymaniu będzie Signum ale to tak zależy od tego co kupisz i trochę od szczęścia , bo np rodzice moi maja VC 1.9 polifta z 2007 i przez ostatnie 2 lata eksploatacji częściej były kłopoty z nią niż moim 12 letnim Audi

Edytowano przez Banana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega z pracy ma E39 3.0d 2001r auto fajne, ale zdecydowanie wolałbym te Signum 1.9 CDTI co stoi w dziale Sprzedam.

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Signum ma chyba ładniejszą sylwetkę w sensie, że bardziej nowoczesną. Niestety BMW jak już kilka osób wspomniało ma większe koszty utrzymania. Fakt to zawieszenie też potrafi płatać figle. Słyszałem też nie raz o problemach z rdzewiejącymi elementami. Kiedyś w Auto Świat czy tam Motorze był świetny artykuł o właśnie tej serii BMW. Jak każde auto ma swoje wady i zalety.

A nic innego w tej cenie Cię nie interesuje? Jedynie Opel / Bmw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Signum z zewnątrz jest dużo ładniejszy z tym się zgadzam, ale znowu bmw w środku jest moim zdaniem ładniejsze ...

Nie tylko Opel i BMW mnie interesuje, wchodzą w grę także inne marki, ale nie mogę znaleźć nic ciekawego ...

Dzisiaj byłem obejrzeć i przejechać się bmw 320d kombi - trup od handlarza ... No i c klasą 2.0 z kompresorem w sedanie - wszystko fajnie ale kurde jakoś nie przemawiał do mnie ten samochód i raczej skrzynia średnio działała, a był to automat. No i purchle na nadkolu tylnym, spodach drzwi ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pod warunkiem że sie nie zerwie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a zdarza się to w nich

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

tym bardziej że 11letni diesel nie ma już 100 czy 200 tyś przebiegu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

tak samo jak posypie sie kolektor dolotowy to szukasz drugiego silnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

na tym forum dogłębnie znamy problemy Opli, inne marki też mają swoje slabe strony a niestety w BMW koszty ich napraw są większe

szczególnie właśnie w starym przechodzonym dieslu który ma 6 garków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a sa jakies usterki w 1.9cdti o ktorych powinienem wiedziec? na forum omegi ostatnio mi zaczeli wymieniac bolaczki tych silnikow i troche sie przerazilem. natomiast u nas na forum wiekszosc zadowolona z tego co widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo forum omegi to jedno z niewielu miejsc, gdzie napiszą Ci obiektywną prawdę. Na reszcie for z reguły panuje samozachwyt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale nie wierzę, że jest tak źle jak pisali - może zacytuję kawałek:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pojechali po silniku 1.9, że szok ... Tylko na dzień dzisiejszy w omegę wpakowałem też trochę kasy i nie wydaje mi się, żeby w signuma z dieslem pod maską poszło aż tyle kasy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

g**no prawda... silnik 1.9 jest za***isty, przejechałem juz troche km i złego słowa o nim nie powiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tak tez mi sie wydaje, ale kazde forum krytykuje inne modele. ja tam na omege nie narzekam, ale spodziewalem sie wiekszego komfortu po takim samochodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zeus jak masz pytania na temat silników cdti to pytaj tutaj lub w google, silniki opla to silniki fiata którzy wszyscy chwalą, są tak samo dobre jak starsze silniki z vw tdi, nie ma co porównywać silnika nowoczesnego jakim jest cdti z starym silnikiem z omegi bo dzieli je przepaść technologoczna, tak samo jak wykonanie auta to 2 różne typy które dzieli przepaść, co do Bmw z 3.0 silnik super, komfort wiadomo będzie lepszy bo to bardziej sportowa marka, inna jakość wykończenia wnętrza, części będą droższe bo to bmw za markę się płaci, tak samo jak z naprawami, jakbyś znalazł naprawdę fajny model, nie zajechany i z pewnym przebiegiem można się pokusić, opel będzie młodszy, części tańsze oczywiście nie wszystkie, łatwiej napewno jest kupić pewne auto, wszystko zależy czego oczekujesz czy starszego auta czy młodszego z bardziej pewną historią, co w oplu padnie - z uzytkowania dwumasa chyba że trafisz po wymianie, kostka wtryskiwacza ? 80 zł chyba w aso - głównie w 150km kostkę trzeba było wymieniać jeśli była żółta jak się nie myle, i kolektor dolotowy, zresztą wszystko jest opisane na forum, nie ma co porównywać nowoczesnego diesla z starą jednostką diesla.Ludzie piszą pierdoły na temat danego silnika a wogóle nie mieli, nie mają kontaktu z danym silnikiem, polska to taki kraj zazdrości że ktoś może mieć młodsze auto od drugiego, wszyscy są najlepsi a ich wiedza jest super, ja vectry nigdy nie brałem pod uwage ale w styczniu szukałem sobie a6 a brat zaproponował że kolega sprzedaje pewne auto robione u niego w pracy że się opłaca i sie nie zawiode i jak narazie auto sprawuje się super, wygodne, duże,bagażnik mieści połowę marketu, jestem naprawde zadowolony a kultura silnika jest miła dla ucha, z wymienionych części - 2 x olej motul + filtry z boscha, aku na początku, klocki i tarcze z tyłu, czujnik dpf który sam sobie uszkodziłem przypadkiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> i mały problem z odpalaniem ale sobie poradziłem okazało się że blaszka w module nie stykała się z obuddową auto już normalnie odpala, i jakie to wydatki poniosłem ?? wszystko zależy jakie auto kupujesz, nowoczesny disel nie jest już tak tani w naprawach i nie każdy mechanik umie i potrafi go naprawić a i najważniejsze vectra c i signum nie gniją jak omegi czy bmw zwłaszcza na klapie, nadkolach i progach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Niestety taka prawda jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zapomniałeś jeszcze o EGRach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a każde auto ma jakieś swoje mniejsze lub większe bolączki niestety w nowszych autach ich naprawy potrafią naprawdę szarpnąć po kieszeni

Co do komfortu to Ople nigdy nie były najlepsze pod tym względem bo to auta dla ludu ze średniej klasy a nie premium

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hapko zapomniałeś dodać że połowa awari wywołują sami użytkownicy a raczej brak nie wiedzy na temat silnika którego mają pod maską, bo poco czytać jak wypala się dpf itd.a potem koszta rosną same, wiadomo że żadna część nie jest na wieki i musi kiedyś paść bo takie ma zadanie, jak kogoś nie stać na nowoczesnego diesla można kupić mniej zaawansowaną technike i cieszyć się klekotem pod maską

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> np.dti który też ma swoje kaprysy i to wcale nie małe, czy starszą jednostkę tdi.

Edytowano przez lukiLack

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×