Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Lennox92

Kabel diagnostyczny Viki B 1.6 8V

Polecane posty

Witam, posiadam Vectre B 1.6 8V z 96 roku i świeci mi się kontrolka ABS. Mechanik krzyknął odemnie 150 zł za diagnostyke i kasację błędwów.

Stwierdziłem, że taniej wyjdzie mnie kupić włąsny kabel i moje pytanie jest takie

Czy kabel z tej aukcji będzie się nadawał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

??

,pzodrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oo matko kabel na rs232

masz takie wejscie w laptopie ??

od lat ich nie montuja a przejsciowki nie dzialaja

na forum sa tematy co i gdzie kupowac

poszukaj i przeczytaj

jestes z mazowieckiego

chyba wiekszosc klubowiczy ma juz sprzet

wiec na bank ktos pomoze

o tym tez sa tematy w dziale mazowieckim

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

150 zeta to sporo za podlaczenie

Edytowano przez gawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukałem i znalazłem stare tematy z 2011 roku, wszystkie linki wygasły. Tak mam w lapku rs232(mam jeszcze na chodzie lapka z przed 10 lat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ). Dlatego pytam czy ten kabelek z linku wystarczy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja mam taki kabelek kupiłem na szybko i do tego kupiłem przejściówkę i działa wszystko. Oczywiście o bawieniu się w programowanie kluczyka czy też czytanie informacji w czasie rzeczywistym możesz zapomnieć ale spokojnie wystarczy do odczytania błędów i do ich kasowania. Jeśli chciałbyś coś lepszego to są tematy na forum co i gdzie kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukałem na forum nic nie mogę znaleźć (może nie potrafię) jedyne co znalazłem to żeby nie brać ELMA. A możne ktoś zapodać jakiś link do dobrego kabla abym mógł czytać informacje w REAL TIME ?

Najlepiej żebym się zmieścił w 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobry kabel tylko przez ebay kupisz

na allegro nie ma

przyloz sie do szukania na forum

program uzywany najczesciej to opcom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko:czy w op-comie mam wybrać funkcję KWP2000 czy CAN przy identyfikacji pojazdu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale którą z nich bo że mam wybrać to wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KWP2000 lub wybierz z ręki

Edytowano przez rafałczarny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w autach z CANem masz wybrac CAN

w autach bez masz wybrac KWP

to jest do automatycznego wyszukiwania

mozesz to zrobic recznie

wybierasz model rok i silnik

gdybys wcisnal zly to nie zidentyfikuje pojazdu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie.O taką odpowiedź mi chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rano zle przeczytalem (tak to jest jak sie nie obudzi czlowiek do konca)

stad taka krotka odpowiedz padla

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

zamiast ''mam'' wpadlo mi w oko ''mozna''

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez gawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Czy ma ktoś firmware w wersji 1.45 i czy takie wogóle wystepuje? Czytałem o wersji 1.44 ale 1.45 zobaczyłem pierwszy raz (pokazuje test interface'u).

2. Czy robiąc downgrade do 1.39 za pomocą OpComFUT'a jest możliwość zrobienia kopii obecnego firmware?

3. Czy pliki w OpComFUT są bezpieczne (może to głupio zabrzmi ale czytałem o oprogramowaniu ADAKO i wolę zapytac niż coś sp.....ić)?

Pytam ponieważ nadal mam problem - Op-Com komunikuje się tylko z modułem ABS i Climatronic'a a poczytałem trochę na forum i wiem jakie mogą być przyczyny.

EDIT:

Brak komunikacji z pinem 7 i 3, jest komunikacja z pinem 12, test interface'u pozytywny.Op-Com do do kosza czy jest metoda reanimacji?

Edytowano przez chemikx3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×