Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Lennox92

Kabel diagnostyczny Viki B 1.6 8V

Recommended Posts

Witam, posiadam Vectre B 1.6 8V z 96 roku i świeci mi się kontrolka ABS. Mechanik krzyknął odemnie 150 zł za diagnostyke i kasację błędwów.

Stwierdziłem, że taniej wyjdzie mnie kupić włąsny kabel i moje pytanie jest takie

Czy kabel z tej aukcji będzie się nadawał

Please login or register to see this link.

??

,pzodrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

oo matko kabel na rs232

masz takie wejscie w laptopie ??

od lat ich nie montuja a przejsciowki nie dzialaja

na forum sa tematy co i gdzie kupowac

poszukaj i przeczytaj

jestes z mazowieckiego

chyba wiekszosc klubowiczy ma juz sprzet

wiec na bank ktos pomoze

o tym tez sa tematy w dziale mazowieckim

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

150 zeta to sporo za podlaczenie

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukałem i znalazłem stare tematy z 2011 roku, wszystkie linki wygasły. Tak mam w lapku rs232(mam jeszcze na chodzie lapka z przed 10 lat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ). Dlatego pytam czy ten kabelek z linku wystarczy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja mam taki kabelek kupiłem na szybko i do tego kupiłem przejściówkę i działa wszystko. Oczywiście o bawieniu się w programowanie kluczyka czy też czytanie informacji w czasie rzeczywistym możesz zapomnieć ale spokojnie wystarczy do odczytania błędów i do ich kasowania. Jeśli chciałbyś coś lepszego to są tematy na forum co i gdzie kupować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukałem na forum nic nie mogę znaleźć (może nie potrafię) jedyne co znalazłem to żeby nie brać ELMA. A możne ktoś zapodać jakiś link do dobrego kabla abym mógł czytać informacje w REAL TIME ?

Najlepiej żebym się zmieścił w 100 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry kabel tylko przez ebay kupisz

na allegro nie ma

przyloz sie do szukania na forum

program uzywany najczesciej to opcom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybkie pytanko:czy w op-comie mam wybrać funkcję KWP2000 czy CAN przy identyfikacji pojazdu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale którą z nich bo że mam wybrać to wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KWP2000 lub wybierz z ręki

Edited by rafałczarny

Share this post


Link to post
Share on other sites

w autach z CANem masz wybrac CAN

w autach bez masz wybrac KWP

to jest do automatycznego wyszukiwania

mozesz to zrobic recznie

wybierasz model rok i silnik

gdybys wcisnal zly to nie zidentyfikuje pojazdu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie.O taką odpowiedź mi chodziło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rano zle przeczytalem (tak to jest jak sie nie obudzi czlowiek do konca)

stad taka krotka odpowiedz padla

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

zamiast ''mam'' wpadlo mi w oko ''mozna''

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Czy ma ktoś firmware w wersji 1.45 i czy takie wogóle wystepuje? Czytałem o wersji 1.44 ale 1.45 zobaczyłem pierwszy raz (pokazuje test interface'u).

2. Czy robiąc downgrade do 1.39 za pomocą OpComFUT'a jest możliwość zrobienia kopii obecnego firmware?

3. Czy pliki w OpComFUT są bezpieczne (może to głupio zabrzmi ale czytałem o oprogramowaniu ADAKO i wolę zapytac niż coś sp.....ić)?

Pytam ponieważ nadal mam problem - Op-Com komunikuje się tylko z modułem ABS i Climatronic'a a poczytałem trochę na forum i wiem jakie mogą być przyczyny.

EDIT:

Brak komunikacji z pinem 7 i 3, jest komunikacja z pinem 12, test interface'u pozytywny.Op-Com do do kosza czy jest metoda reanimacji?

Edited by chemikx3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...